Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги имам сериозни проблеми...Помагайте! Браво 1.4 12в.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги имам сериозни проблеми...Помагайте! Браво 1.4 12в.

    Така... не знам вече от къде да започна... Преди около един месец вкарах колата в бокса заради разпределителен вал аз даже бях постнал снимки, но както и да е. Закарах я в "оторизиран" сервиз и от там ми казаха какво е за смяна:разпределителен вал, 6 бр. кобилици, 6 повдигача, накладки и така и така са свалили ремъка да дай да сменя и него. 1-во ме излъгаха за цените на частите(което е нормално), но аз реших да си ги закупя сам, 2-ро ме забавиха 2 седмици, но накрая уж я бяха оправили и ми се обадиха да ида да си я взема. Взех Фичо и тръгнах да се возя(вървеше както никога до сега)... след точно 10 дена колата "издъхна" и аз веднага я закарах при същите "майстори"... бил съм счупил някакъв зъб на ролката на разпр. вал и от това е изкривило клапан. Както и да е купих 12 броя нови и нова ролка. Пак ме забавиха 10 дена и ми се обадиха. Отидох и те ми казаха, че колата е готова. Аз разбира се се зарадвах(понеже ми писна да движа с таксита), но след като се качих и дадох контакт 1-вото което забелязах е, че индикатора за акомулатора не свети след това запалих и чух, че трака като предният път когато бяха скапани повдигачите и ги попитах защо работи така а те ми отговориха, че трябва да сменя и другите повдигачи а и че маслената магистрала пак се е била запушила от маслена кал и не мажело както трябва. Тръгнах да видя поне как върви... не можете да си представите как вървеше - никак! а когато е студен двигателя работи на около 500 оборота и като я изфорсирам след това направо гасне... Кажете ми какво трябва да направя, че вече съм дал 1000лв. за ремонти и нищо не оправиха... или поне някой ако знае добър майстор във Видин...Благодаря предварително и поздрави!

    #2
    Аз предполагам, че и в момента не се мажат гърбиците на разпределителния вал - сменихте ли и гумичките на маслената магистрала, тези които са на тръбичките над кобилиците?

    Коментар


      #3
      да и това съм сменил просто съм забравил да го напиша...

      Коментар


        #4
        За 1000лв според мен цял двигател да си купил...Смени майсторите.Намери си познат майстор и отворете, да не се окаже че нищо нямаш сменено....
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          GTipo написа:
          За 1000лв според мен цял двигател да си купил...Смени майсторите.Намери си познат майстор и отворете, да не се окаже че нищо нямаш сменено....
          Това за майсторите. Досега двигателя да е кукла, ако всичко което е написано е сменено правилно - ако наистина изобщо е сменено. И как може за 1 разпределителен вал да бавят 10 дни. Отивай в друг сервиз и да отварят ДВГ пред теб и си потърси правата. Не може да влезе в сервиза кола за ремонт и да излезе пак за ремонт и ти да си и платиш!!!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Когато занесох частите за 1-вия ремонт казах на "шефа" на сервиза, че искам да присъствам на ремонта ако не е проблем защото съм дал доста пари и искам да видя, че слагат моите части... а от негова страна чух: "ооо, това тука да не е гараж? Това е оторизиран сервиз", при което ми каза, че ще избута моята кола навън(с разглобен двигател) и да му платя за тия 10 дена дет’ колата ми е била в сервиза(все едно за платен паркинг) и аз му казах да я изкара от "гаража". Той зачезна на някъде и аз попитах жена му дали ще ми прави колата или не? Тя му се обади и той каза, че ще я правят...и наистина я оправиха... за точно 10 дена...

            Коментар


              #7
              Pingvina написа:
              Когато занесох частите за 1-вия ремонт казах на "шефа" на сервиза, че искам да присъствам на ремонта ако не е проблем защото съм дал доста пари и искам да видя, че слагат моите части... а от негова страна чух: "ооо, това тука да не е гараж? Това е оторизиран сервиз", при което ми каза, че ще избута моята кола навън(с разглобен двигател) и да му платя за тия 10 дена дет’ колата ми е била в сервиза(все едно за платен паркинг) и аз му казах да я изкара от "гаража". Той зачезна на някъде и аз попитах жена му дали ще ми прави колата или не? Тя му се обади и той каза, че ще я правят...и наистина я оправиха... за точно 10 дена...
              Не е читава тази история. От всякъде мирише на измама!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                1. Без да съм специалист като чета менията по ФИАТ форумите виждам, че над 60 % смятат, че 1.4 12v не е читав двигател.естествено има и противни мения, но все пак ... защо не пишат така за другите ? Би трябвало да си попрочел теми като "Какво да гледам при покупка на ФИАТ?", мисля, че е постната като "важна".2. Когато си купуваш автомобил правиш поне едно кръгче, форсираш, следиш обороти, слушаш за тракане в предницата. Поне един майстор го поглежда как работи (без канал или нещо такова). Няма как поне едно от горните (а и много други) да не е дало отклонение, което да те навде на мисълта, че автомобила не струва. Ако са слагани добавки някакви - ти нали сменяш маслото и що годе отмиваш добвката?!?3. Сега проблеми с майсторите. Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги.4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо"Сори не се сдържах.
                Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                Engine Stamp: 176B9.000
                Version Code: 176BV
                Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                Коментар


                  #9
                  easylife написа:
                  1. Без да съм специалист като чета менията по ФИАТ форумите виждам, че над 60 % смятат, че 1.4 12v не е читав двигател.естествено има и противни мения, но все пак ... защо не пишат така за другите ? Би трябвало да си попрочел теми като "Какво да гледам при покупка на ФИАТ?", мисля, че е постната като "важна".2. Когато си купуваш автомобил правиш поне едно кръгче, форсираш, следиш обороти, слушаш за тракане в предницата. Поне един майстор го поглежда как работи (без канал или нещо такова). Няма как поне едно от горните (а и много други) да не е дало отклонение, което да те навде на мисълта, че автомобила не струва. Ако са слагани добавки някакви - ти нали сменяш маслото и що годе отмиваш добвката?!?3. Сега проблеми с майсторите. Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги.4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо"Сори не се сдържах.
                  Ако бях на пича на мястото до ся да съм се гръмнал... ти към това ли мислиш да го подтикнеш...?Ок маистина може да е направил грешка, но извинявай ама ти си го направи зарезил! И с какво помогна ? Сори ама и аз не се сдържах! Колега, до колкото разбирам ти си сменил половината двигател, какъв е проблема в момента и зашо не може да излезне колата от сервиза ?
                  Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                  части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                  части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                  тел. 0883437022

                  Коментар


                    #10
                    Така... започвам с колегата easylife - за твое сведение колата е закупена преди година и половина и не за 2000-2500лв. както казваш ти а и не те бърка колко съм дал, според мен цената не е от значение. Преди да я купя нямаше никакви проблеми нито с двигател, нито с абсолютно нищо. Смених всичко което трябваше (което е нормално)да се смени и не съм имал никакви проблеми. Недей да се изказваш неподготвен ако обичаш и да спамиш темата, аз исках някой да даде съвет а не да плюе по мен и да говори глупости от сорта... Според мен форума е за да се споделят проблемите и да си помагаме по някакъв начин а не да се говорят глупости като твоите: "Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги. 4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо" ако искаш мога да снимам колата отвсякъде да видиш всичко вътре дали е така както си го описал. Ако обичаш недей да пишеш повече в темата ако не можеш да помогнеш!За колегата Rezko мерси за подкрепата! Колата вече не е в сервиза, но не върви като преди... Дали е възможно да е от другите повдигачи? Предишният път като смених разпределителния вал и повдигачите си вървеше на пушка, но след като счупих ролката и изкривих клапана след ремонта вече не върви, а другото което е, че не ми свети лампата за акомулатора като дам контакт...???Благодаря за отговорите предварително

                    Коментар


                      #11
                      Pingvina написа:
                      Така... започвам с колегата easylife - за твое сведение колата е закупена преди година и половина и не за 2000-2500лв. както казваш ти а и не те бърка колко съм дал, според мен цената не е от значение. Преди да я купя нямаше никакви проблеми нито с двигател, нито с абсолютно нищо. Смених всичко което трябваше (което е нормално)да се смени и не съм имал никакви проблеми. Недей да се изказваш неподготвен ако обичаш и да спамиш темата, аз исках някой да даде съвет а не да плюе по мен и да говори глупости от сорта... Според мен форума е за да се споделят проблемите и да си помагаме по някакъв начин а не да се говорят глупости като твоите: "Преполагам, че колата купена преди месец-два.... Те сигурно съжаляват, че са се захванали .... Колата ти според мене е на над 800 000 км. и е за много основен ремонт. Сигурно волана е мега изтрит, гумички на педалите, маншон скоростен лост, пепелник, тапицерия, колани - погледни ги. 4. Накрая предполагм си го взел от познат "на далавера" за 2000 - 2500 лв. и си бил много доволен. "Евтиното излиза скъпо" ако искаш мога да снимам колата отвсякъде да видиш всичко вътре дали е така както си го описал. Ако обичаш недей да пишеш повече в темата ако не можеш да помогнеш!За колегата Rezko мерси за подкрепата! Колата вече не е в сервиза, но не върви като преди... Дали е възможно да е от другите повдигачи? Предишният път като смених разпределителния вал и повдигачите си вървеше на пушка, но след като счупих ролката и изкривих клапана след ремонта вече не върви, а другото което е, че не ми свети лампата за акомулатора като дам контакт...???Благодаря за отговорите предварително
                      провери дали не е изгоряла крушката, но първо виж един тъничък червен кабел дали отива в алтернатора- закача се на четкодържателя. не дебелия, а друг по-тънък- около 1 кв мм е.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Така.. изкривил си клапан нали? И са ти го сменили, което предполага, че е свалян ремка сменяна е и ролката и друго не е пипано? Ако е така е твърде вероятно като са ти поставяли ремъка да са объркали центровката с 1 зъб - по този начин буталата НЕ удрят в клапаните, но вървежа спада драстично и разхода се увеличава! Ако греша нека някой колега да ме поправи но си мисля че си с неправилно зацепен ремък!
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар


                          #13
                          Вала може да се смени за 2-3 часа като най-много време отнема стискането на повдигачите на менгеме. И аз около месец бях без кола заради скапани нови кобилици и се наложи да ходя чак до Ямбол при хит-ко. А маслената магистрала едва ли изобщо да ти я чистили. То тоя нагар е като дъвка залепнала на асфалта няма махане. Аз киснах магистралата в ацетон и нагара стана леко ронлив... оттам с една СТОМАНЕНА и гъвкава тел чегърках вътре, че телта да вземе да се счупи в магистралата .. абе емоции много Общо взето частите си ги имаш закупени просто са си оставили ръцете тея майстори.
                          Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                          Коментар


                            #14
                            Rezko - един приятел ми каза, че може наистина да е от ремъка да не е зацепен правилно... как да проверя(ако мога сам разбира се)?spark - тия "майстори" от сервиза ми казаха, че са киснали маслената магистрала в бензин 2 дена и след това са я продухвали с компресор... сега колко е вярно не мога да кажа... Благодаря ви за отзивите и очаквам още

                            Коментар


                              #15
                              Pingvina написа:
                              Rezko - един приятел ми каза, че може наистина да е от ремъка да не е зацепен правилно... как да проверя(ако мога сам разбира се)?spark - тия "майстори" от сервиза ми казаха, че са киснали маслената магистрала в бензин 2 дена и след това са я продухвали с компресор... сега колко е вярно не мога да кажа... Благодаря ви за отзивите и очаквам още
                              Маслената магистрала или паяка който смазва вала?
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X