Моля за помощ!Фиат Брава 1.4 12V, газова уредба.Пътувам си аз и почна по малко да пуши като дам газ.По едно време пушека се увеличи и стана като димна завеса.Спрях, изчаках, маслото паднало наполовина на щеката, но излизамасло от карбуратора - там където ми е плочката за газта и около нея,капе ли капе. Отзад ауспуха целия в масло и даже капчици по капака ...Покарах още 1-2 км, пуши като военна димка, направо не се вижда.Маслото май цялото замина. Долях 2 литра да има и ме изтеглиха, не съмя карал повече. НО НЕ ЗАГУБИ МОЩНОСТ.До сега всеки ден проверявам масло и вода сутрин, чета тук четози двигател има проблем с охлаждането и го следя изкъсо.Купих я март, нов внос, до сега е сменен само семеринга на воднатапомпа май, защото сълзеше масло. Иначе не се е налагало да доливаммасло или вода. Направил съм над 10 хил. километра. Всичко е сменяноредовно - масло, филтри, ремъци ...Кажете добър сервиз в Пловдив.До сега съм имал Кадет, правил съм му основен ремонт и знам какво е,шлайфали сме му и глава от прегряване, но изтече водата благодарениена един "много реномиран сервиз" (и скъп).Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля помогнете! Масло в карбуратова, пуши като военна димка
Collapse
X
-
Много ми е интересно дали някой ще препоръча сервиз в Пловдив. На мен веднъж ми се наложи да ходя по майстори и направо не знаех къде се намирам. Гледаха ми колата като голям камък...а единия като се закачи за колата с лаптопа и констатира че има нещо нередно...изписвало система Hitachi! Нещо било правено по колата!!! Само му казах да се разкачи и си хванах пътя. Проблема си го отстраних сам. Ако имах възможност да си тествам колата сам като Сеат-а примерно , никога нямаше да отида при тез бездарници! Не съм чул някой в Пловдив, който да си има представа от италианско коли (за съжаление).Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
-
Ти па..... от де ша тече там масло бре? Не го познавам много тоя мотор като конструкция ама за да имаш масло чак върху карбуратора единственото което се сещам е маркуча за картерните газове. Я си отвори въздушния филтър и виж ко става там има ли масло!?. Да не си и сипал повече масло от колкото е макса на щеката!? само гадая за сега. Можеше да я погледан преди да се запътиш към някои сервиз но чак в сряда съм свободен. Утре и др. ден съм на бач до 21 часа освен ако не живееш някъде около центъра или кичука щото ми се налага всеки ден един служебен курс с една кола та мога да го съчетая да мина да я видя тая твоята мистерияПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ти па..... от де ша тече там масло бре? Не го познавам много тоя мотор като конструкция ама за да имаш масло чак върху карбуратора единственото което се сещам е маркуча за картерните газове. Я си отвори въздушния филтър и виж ко става там има ли масло!?. Да не си и сипал повече масло от колкото е макса на щеката!? само гадая за сега. Можеше да я погледан преди да се запътиш към някои сервиз но чак в сряда съм свободен. Утре и др. ден съм на бач до 21 часа освен ако не живееш някъде около центъра или кичука щото ми се налага всеки ден един служебен курс с една кола та мога да го съчетая да мина да я видя тая твоята мистерияFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар