Здравейте, от скоро имам Fiat brava SX 1.6 16v 1999г. Напоследък забелязах някакво чукане около двигателя.Днес карах колата на майстор и той ми каза че повдигач бил проблема (човека бил махнал външните ремъци за да намали външните шумове). Прословутото чукане го забелязах след смяната на маслото (може и преди това да го е имало и аз да не съм го забелязал). Бих се радвал ако споделите мнението си за следните въпроси.1. Възможно ли е проблема да е от новото масло? За новото масло мога само да кажа че е Тотал но ако е от значение ще видя какво пише на тубата2. Възможно ли е да се разбере кой повдигач точно е прецакан и да се подмени само той, тъй като един струвал около 40лв 3. Възможно ли е да се закупят толкова повдигачи колкото са ми необходими от някой сервиз или се продават само пълни комплекти?Благодаря ви предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с хидравличен повдигач на клапан
Collapse
X
-
Първо добре дошъл във форума! :D Чукането постоянно ли се чува, т.е. и на топъл и на студен ДВГ? При ниски обороти чува ли се? Или само при форсиране?Питам, защото и аз съм с едно чукане в ДВГ-то. И при мен се получи след сняма на маслото. Явно е имало добавка някаква, кой знае. Махнах пистовите ремъци, но чукането си остана. При мен "чука" и на студен и на топъл ДВГ, но само над 2000 оборота. Страхме е я да отворя, щото после не знам дали ще стане кола от нея (като знам какви са ни майсторите)!Space Star 1.9 DID
-
specialista написа:Като гледам колко мнения имаш човек ще си помисли че си най-големия бос по колите,а ти се съмняваш дали може някой да ти поправи колата.Вземи и се засрами.Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Ivan_Radev написа:Разбрах че положението евентуално можело да се оправи с промивка на повдигачите.Рационално ли е да се подхожда така или да се премине направо към подмяна?182A2.000 16V 113p.s.
Коментар
-
u_bo
Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан
raycev написа:аз свалях главата на моята брава 16 16в чистих повдигачите но има някакав проблем един маистор ми каза да ги напълня с масло и сега нямам компресия на 2 и 4 цилиндар ПОМОГНЕТЕ ................
Коментар
-
Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан
raycev написа:аз свалях главата на моята брава 16 16в чистих повдигачите но има някакав проблем един маистор ми каза да ги напълня с масло и сега нямам компресия на 2 и 4 цилиндар ПОМОГНЕТЕ ................
Коментар
-
Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан
Ivan_Radev написа:Здравейте, от скоро имам Fiat brava SX 1.6 16v 1999г. Напоследък забелязах някакво чукане около двигателя.Днес карах колата на майстор и той ми каза че повдигач бил проблема (човека бил махнал външните ремъци за да намали външните шумове). Прословутото чукане го забелязах след смяната на маслото (може и преди това да го е имало и аз да не съм го забелязал). Бих се радвал ако споделите мнението си за следните въпроси.1. Възможно ли е проблема да е от новото масло? За новото масло мога само да кажа че е Тотал но ако е от значение ще видя какво пише на тубата2. Възможно ли е да се разбере кой повдигач точно е прецакан и да се подмени само той, тъй като един струвал около 40лв 3. Възможно ли е да се закупят толкова повдигачи колкото са ми необходими от някой сервиз или се продават само пълни комплекти?Благодаря ви предварително!!!Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Скромното ми мнение:- Това, че чуваш шума само на ниски обороти и на топъл мотор е действително симптом, като за повдигач. С миенето ефекта е съмнителен! Ако ще си го правиш сам пробвай, но ако ще плащаш на майстор може и да ти ги измие и пак да си чука. За съжаление е почти невъзможно да се разбере точно кой е шумния повдигач, успокоителното обаче е, че ако не е силен шума и ако се губи да кажем при 1500 оборота и нагоре може да си караш и да си свирукаш.За колегата със шума над 2000 оборота е кофти прогнозата обаче. Ако този шум се чува ясно при натоварване на мотора примерно 2 скорост 2500 оборота, настисната средна примерно газ и ускоряване на колата, та ако точно в този режим се чува тракането Спирай със съмненията в майсторите колега и дано се оттървеш само с лагери, ако решиш да си каркаш после ще има съмнения и в шлайфистите..... Примерно може и бутала или бутални болтове да е това, там обаче шумовете често са в диапазона на средните обороти при равна газ, може и разпределителен вал да е , ако горе в мотора се чува шума, но във всички случай е по-добре да се отвори ДВГ-то докато не е станало късноТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар