Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравличен повдигач на клапан

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравличен повдигач на клапан

    Здравейте, от скоро имам Fiat brava SX 1.6 16v 1999г. Напоследък забелязах някакво чукане около двигателя.Днес карах колата на майстор и той ми каза че повдигач бил проблема (човека бил махнал външните ремъци за да намали външните шумове). Прословутото чукане го забелязах след смяната на маслото (може и преди това да го е имало и аз да не съм го забелязал). Бих се радвал ако споделите мнението си за следните въпроси.1. Възможно ли е проблема да е от новото масло? За новото масло мога само да кажа че е Тотал но ако е от значение ще видя какво пише на тубата2. Възможно ли е да се разбере кой повдигач точно е прецакан и да се подмени само той, тъй като един струвал около 40лв 3. Възможно ли е да се закупят толкова повдигачи колкото са ми необходими от някой сервиз или се продават само пълни комплекти?Благодаря ви предварително!!!
    FIat brava 1.6 16V 1999г.

    #2
    Първо добре дошъл във форума! :D Чукането постоянно ли се чува, т.е. и на топъл и на студен ДВГ? При ниски обороти чува ли се? Или само при форсиране?Питам, защото и аз съм с едно чукане в ДВГ-то. И при мен се получи след сняма на маслото. Явно е имало добавка някаква, кой знае. Махнах пистовите ремъци, но чукането си остана. При мен "чука" и на студен и на топъл ДВГ, но само над 2000 оборота. Страхме е я да отворя, щото после не знам дали ще стане кола от нея (като знам какви са ни майсторите)!
    Space Star 1.9 DID

    Коментар


      #3
      Като гледам колко мнения имаш човек ще си помисли че си най-големия бос по колите,а ти се съмняваш дали може някой да ти поправи колата.Вземи и се засрами.

      Коментар


        #4
        Най-добре е да се подменят всичките.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Като гледам колко мнения имаш човек ще си помисли че си най-големия бос по колите,а ти се съмняваш дали може някой да ти поправи колата.Вземи и се засрами.
          Не мисля че ти си човека, който ще ми казва да се засрамвам или не!!!Съмнявам се в майсторите и имам право! Защо ли? Защото 100 човека ми дават 150 мнения (кои от кои по "компетентни"). Това че имам 1000 мнения да не ме прави инженер или нещо от сорта!Айде стига сте спамили където Ви падне, човека моли за малко помощ и не вярвам че му се четат глупости! А и ако не бях задал аз въпросите за това кога чука ДВГ му, някои друг щеше да го направи!
          Space Star 1.9 DID

          Коментар


            #6
            Чукането го чувам най добре при обороти на празен ход, когато двигателя е студен ми се струва че е по слабо и като загрее се усилва.
            FIat brava 1.6 16V 1999г.

            Коментар


              #7
              Ivan_Radev написа:
              Чукането го чувам най добре при обороти на празен ход, когато двигателя е студен ми се струва че е по слабо и като загрее се усилва.
              Аха, благодаря за бързия отговор. Явно обаче проблемите ни са различни!Успех и дано излезе нещо по-малко!
              Space Star 1.9 DID

              Коментар


                #8
                Абе,пич, я кажи що се палиш?Мисля че правилно съм забелязал че тук се говори за коли и техните проблеми,даже да ти кажа под секрет,тук се навъртат някакви за които разправят че по често са виждали как изглежда ДВГ от вътре от колкото сглобен.

                Коментар


                  #9
                  Разбрах че положението евентуално можело да се оправи с промивка на повдигачите.Рационално ли е да се подхожда така или да се премине направо към подмяна?
                  FIat brava 1.6 16V 1999г.

                  Коментар


                    #10
                    Ivan_Radev написа:
                    Разбрах че положението евентуално можело да се оправи с промивка на повдигачите.Рационално ли е да се подхожда така или да се премине направо към подмяна?
                    Естествено...че е рационално!Просто намери човек ,с който още като отворите главата,да прецени състоянието на повдигачите!Промивката е далеч по- евтиният вариант-дано при теб ситуацията е такава!
                    182A2.000 16V 113p.s.

                    Коментар


                      #11
                      Проблем с хидравличен повдигач на клапан

                      аз свалях главата на моята брава 16 16в чистих повдигачите но има някакав проблем един маистор ми каза да ги напълня с масло и сега нямам компресия на 2 и 4 цилиндар ПОМОГНЕТЕ ................

                      Коментар


                        #12
                        Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан

                        raycev написа:
                        аз свалях главата на моята брава 16 16в чистих повдигачите но има някакав проблем един маистор ми каза да ги напълня с масло и сега нямам компресия на 2 и 4 цилиндар ПОМОГНЕТЕ ................
                        чувал съм че ТОВА е проблема

                        Коментар


                          #13
                          Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан

                          raycev написа:
                          аз свалях главата на моята брава 16 16в чистих повдигачите но има някакав проблем един маистор ми каза да ги напълня с масло и сега нямам компресия на 2 и 4 цилиндар ПОМОГНЕТЕ ................
                          Колега,неправилно те е посъветвал майстора защото и да не беше ги напълнил с масло те се напълват секунди след запалване на колата без някой да им помага.Но причината да нямаш компресия на 2 и 4 цилиндър не е напълването предварително с масло,защото ако е това причината би трябвало на всички цилиндри да нямаш компресия.По скоро има запушване на клапана в някои от повдигачите на 2 и 4 цилиндър или още по вероятно е ако са обработвани гнездата и клапаните и на тези цилиндри има потънал клапан над нормата и подпира повдигач в затворено положение.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Проблем с хидравличен повдигач на клапан

                            Ivan_Radev написа:
                            Здравейте, от скоро имам Fiat brava SX 1.6 16v 1999г. Напоследък забелязах някакво чукане около двигателя.Днес карах колата на майстор и той ми каза че повдигач бил проблема (човека бил махнал външните ремъци за да намали външните шумове). Прословутото чукане го забелязах след смяната на маслото (може и преди това да го е имало и аз да не съм го забелязал). Бих се радвал ако споделите мнението си за следните въпроси.1. Възможно ли е проблема да е от новото масло? За новото масло мога само да кажа че е Тотал но ако е от значение ще видя какво пише на тубата2. Възможно ли е да се разбере кой повдигач точно е прецакан и да се подмени само той, тъй като един струвал около 40лв 3. Възможно ли е да се закупят толкова повдигачи колкото са ми необходими от някой сервиз или се продават само пълни комплекти?Благодаря ви предварително!!!
                            пробвай с промивка, но е малко вероятно да станеот друга страна никой ен може да ти каже кой точно повдигач чукамай се насочваш към смяна на всички повдигачино шума може и да не е от тях
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #15
                              Скромното ми мнение:- Това, че чуваш шума само на ниски обороти и на топъл мотор е действително симптом, като за повдигач. С миенето ефекта е съмнителен! Ако ще си го правиш сам пробвай, но ако ще плащаш на майстор може и да ти ги измие и пак да си чука. За съжаление е почти невъзможно да се разбере точно кой е шумния повдигач, успокоителното обаче е, че ако не е силен шума и ако се губи да кажем при 1500 оборота и нагоре може да си караш и да си свирукаш.За колегата със шума над 2000 оборота е кофти прогнозата обаче. Ако този шум се чува ясно при натоварване на мотора примерно 2 скорост 2500 оборота, настисната средна примерно газ и ускоряване на колата, та ако точно в този режим се чува тракането Спирай със съмненията в майсторите колега и дано се оттървеш само с лагери, ако решиш да си каркаш после ще има съмнения и в шлайфистите..... Примерно може и бутала или бутални болтове да е това, там обаче шумовете често са в диапазона на средните обороти при равна газ, може и разпределителен вал да е , ако горе в мотора се чува шума, но във всички случай е по-добре да се отвори ДВГ-то докато не е станало късно
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар

                              Working...
                              X