Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Help Punto GT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Help Punto GT

    Имам много сериозен проблем с моито пунто.Пали когато си иска.Ходих на диагностика и ми казаха че имобилайзера и датчика на коляновия вал дават грешка.Смених датчика и пак същото... за имобилайзера ми искат мн пари за да ми го махнат,а ключето на таблото(за имобилайзера) не стои постоянно светнато.Интересъва ме какво прекъсва този имобилайзер и дали начин да бъде излъган?Благодаря предварително
    4 бири и турбината да свири

    #2
    Пробвай първо колата с друг акумулатор или си зареди твоя. Много често проблемите с имобилайзера идват от слаб акумулатор.Ако това не помага, поправянето на имобилайзера сигурно е възможно, но не всеки се наема да оправя такива проблеми. Махането също е решение, но и то струва пари. Абе, виж си акумулатора най-напред.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      Да може да е акомулатора..тои е някакъв гаден.Обаче аз го вез преди няколко дни и не беше пален от 2 месеца и си запали без приблем .Незнам дали е в това проблема но ще пробвам с друг как ще е.Мен ми е и надуто турбото ЗВЕРСКИ много и незнам дали не са сра.и по колата още.Аз ходих да си оправя гърнетата и тоя маистора като я искара от МКмоплек и я угаси е не запали повече.. нещто при поправката да са направили тия гадове..даже тоя ме изгони ПОМИЯРА вика.. "неможе да стоиш тука като работим не е позволено" и незнам какво е правил.А имобилайзера малко ме сумнява че е проблема защтото лампата за ключ кода не свети и пак нещте да пали.Ако подам "Контакторен плюс" нов към бензиновата помпата (ако имобилайзера спира нея) дали схте има проблем?
      4 бири и турбината да свири

      Коментар


        #4
        Прочетох тък 4е ако ключа ми е програмиран от "кавяво-червения" като дам 4 5 пъти на контакт ще остане да свети код клю4а на таблото.Прим е така и колата не пали
        4 бири и турбината да свири

        Коментар


          #5
          хора плс хелп немога да разбера от какво е това и защо не пали :/
          4 бири и турбината да свири

          Коментар


            #6
            кола

            махаш кода щом е той и си готов ако не е трябва да се търси другаде - помпата работи ли релето по някога прави проблем - дава ли ток на свещите - стартера работи ли- и дали има бензин може въздух да има
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              стартера бачка,ток има,виж за помпата трява да видя и релето за нея предполагам говориш,имобилайзера изгасва то4но както си трябва,безин имаЗначи ще погледна помпата и релетоП.С. а аз си махнах катализатора.Възмойно ли е компа на колата да се е помешал нещо и да му трябва малко време да се "климатизира"
              4 бири и турбината да свири

              Коментар


                #8
                Проблема беше в бензиновата помпа и си работеше когато си поиска...смених я и няма ядове вече
                4 бири и турбината да свири

                Коментар

                Working...
                X