Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Този маркуч за какво е ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Този маркуч за какво е ?

    Колеги, някои знае ли този маркуч от снимката на Bravo 1.6 16V, 103 k.с. за какво служи ? маркучът минава точно под колекторите, като се опира на блока на мотора. Там където влиза маркучът, като се извади и се докосне с пръст се усеща засмукване на въздух. За да издържа този маркуч да минава опрян върху блока на мотора, би трябвало да е с висока топлоустойчивост. Някои знае ли за какво служи маркуча ? На третата снимка е изхода на маркуча, там от където излиза.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
    182A4.000, 1998г.

    #2
    позиция 5.
    Прикачени файлове
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      колега, моя минава по същия начин и съм питал дали е нормално да е прекаран от там и майсторите казаха че е о.к.
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        B1keP_B0y написа:
        колега, моя минава по същия начин и съм питал дали е нормално да е прекаран от там и майсторите казаха че е о.к.
        лошо няма да минава от там, ама моя се сцепи отгоре където влиза в сокета, и при опита ми да го побутна леко направо се счупи, явно защото е много изгорял от времето и се чудя сега от къде да купя нов, че д си го сложапредполагам трябва да е масленоустойчив, защото вероятно вмуче маслени пари и да е термоустоичил за да издаржа на топлината от блока, но не знам каде се продават, ако някои знае подобни магазини за маркучи, моля да сподели!
        Fiat Bravo 1.6, 16V, 103 к.с.,
        182A4.000, 1998г.

        Коментар


          #5
          5. Socket for fuel pressure regulatorWTF?Къде е този регулатор за налягането на горивото в цялата картинка?

          Коментар


            #6
            Humppa написа:
            5. Socket for fuel pressure regulatorWTF?Къде е този регулатор за налягането на горивото в цялата картинка?
            На това браво няма ли рейка на която да са дюзите? Ако има такава на нея е регулатора поне на Купе то е така.
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              На втората снимка точно в металния цилиндър който се вижда в който влиза и шлаухата е клапана за регулиране на налягането на горивото.Не се занимавайте с тези вакуумни шлаухи,ами си купете силиконови термоустойчиви маркучета примерно от Топспиид.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #8
                здравейте и при мен се случи същото, беше поизлязъл малко, аз реших да го набутам и той се струшитова е марчук за вакуума и във всеки авто магазин го продават 3лв метър, на мен ми трябваха 60-70 см но си взех метърза всеки случай го покажи на продавача, все пак маркучето трябва да е термоустойчивокъсмет
                ----------------------------------------------------------------------------
                Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                Fiat Tipo 1.4 - 1990

                Коментар


                  #9
                  Колеги това не е ли МАП сензора
                  FIAT PUNTO 55 SX
                  FORZA ITALIA

                  Коментар


                    #10
                    Абсолютно не.
                    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                    Коментар


                      #11
                      Някой може ли да каже какво се случва, ако се кара с изваден такъв маркуч. Аз карах около 1 месец така и не усетих някаква разлика в поведението на автомобила.
                      Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
                      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99

                      Коментар


                        #12
                        Тъй като дюзите на пълната инжекция се намират в поддроселното пространство, то в зависимост от натоварването на двигателя те трябва да преодоляват различно налягане. Затова и налягането на горивото се регулира според вакуума в колекторите.
                        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                        FIAT UNO 1.5

                        Коментар


                          #13
                          zihe написа:
                          Някой може ли да каже какво се случва, ако се кара с изваден такъв маркуч. Аз карах около 1 месец така и не усетих някаква разлика в поведението на автомобила.
                          И аз това питам .... Беше изваден -> мушнах го пак () -> никаква разлика.ПП При мене тоя маркуч излиза някъде от маркучите за въздуха и влиза (през някаква джаджа) в ДВГ-то.
                          Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                          MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                          Engine Stamp: 176B9.000
                          Version Code: 176BV
                          Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                          Коментар

                          Working...
                          X