Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замърсени инжектори Фиат брава 1.6/16

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Браво. Много се радвам, когато някой пуска тема и като си реши проблема казва какъв е бил, нещо което не е много често срещано.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #32
      maycho написа:
      ами аз бях виновника за тази тема, за което сега пиша какво се случи след тези главоболия...след два стенда и двата констатираха замърсени инжекторидобавки, 100 октана почти никакъв ефект оставих е в едно сервизче за почистване на дюзислед като свалиха колектора и тн се оказа следното:Ръжда в магистралата.... в следствие вода в бензина и застой на колата за около 4-5 дена (може би)от там всичката тази ръжда вдигайки се, преминава в дюзите и съответно ги запушва, толкова че преди ремонта движението на бензин ставаше единствено с форсажсега ги изчистиха и стискам палци дълго време да ни им обръщам внимание, тази събота и неделя се разходих из България и покарах 800 км на бензин, нещата са значително по красиви, колата при 160км скорост натискаш и се усеща ускорение :P благодаря на всички които се включиха в тази тема, всеки споделен съвет е от помощ
      бих те посъветвал да караш по- често на бензин и то качествен, да не става повече, че един колега от Варна ги изчисти, радва се и след 3 месеца същата работа ... Честито
      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #33
        Здравейте,тук намерих в нета, че извършват почистване на инжектори с ултразвукwww.avtodiagnostica.com/clean_fuel_injection.htm някой да сподели впечатления?

        Коментар


          #34
          Здравейте,колеги.Проблема при мен е следния: Преди около 4 месеца изпатка бензиновата помпа.А днес,а утре да я сменя и така до миналия петък,когато купих друга.Смених я,ОБАЧЕ........колата не се и замисля да върви на бензин.Преди с помпане на педала си бачкаше(кофти,но бачкаше),даже сложих газ за горене и си заработи много добре.Сега ама изобщо не ще да откъне.Имам някакви съмнения,че нещо по ел.инсталацията се е случило и дюзите въобще не функционират.Някой ако изкочи с адекватен съвет ще съм много благодарен

          Коментар


            #35
            само да споделя моя проблем който беше същия ,карах колата почти само на газ и почна да прави същите проблеми изчистих дюзите смених всички филтри и проблема си остана така че като караша на газ не означава че е от дюзите
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #36
              Sash0 написа:
              Здравейте,колеги.Проблема при мен е следния: Преди около 4 месеца изпатка бензиновата помпа.А днес,а утре да я сменя и така до миналия петък,когато купих друга.Смених я,ОБАЧЕ........колата не се и замисля да върви на бензин.Преди с помпане на педала си бачкаше(кофти,но бачкаше),даже сложих газ за горене и си заработи много добре.Сега ама изобщо не ще да откъне.Имам някакви съмнения,че нещо по ел.инсталацията се е случило и дюзите въобще не функционират.Някой ако изкочи с адекватен съвет ще съм много благодарен
              Колега и аз така бях - след смяна на бенз. помпа не работи на бензин . Едно друго сменях в несвяст. Накрая се оказа че се е смърангясала рейката на инжекторите. Вътре са едни пласмаси, които се изпичат от високата температура и работа на сухо. после помпата заработва и от налягането става една боза.........Провери налягането на горивото. трябва да е 2.5-3 атм. това на закачени за мотора маркучи.
              F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
              F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

              Коментар


                #37
                Здравейте,и аз го имах същия проблем със забиването на муцуната при студен старт. Прочетох за газта за горене и реших да пробвам. Сложих 200мл на 20 литра безнин. Тръгнах на дълъг път около 200 км и като пристигнах усетих как двигателя издава шум, нещо като тракане на клапани. Веднага смених маслото, закарах я на сервиз. Първоначално ми казаха че повдигачите тропат, оставих я за един ден и след това ми казаха че проблема явно е по сериозен, защото като е студена тракането го няма и се получава чак като загрее двигателя. При повдигачите било точно обратното, тракат повече при студен двигател. Върнаха ми я и ми казаха че проблема е сериозен и няма смисъл да се ремонтира. И наистина се оказа че като е студена тракане почти няма, но като загрее хубаво се чува доста отчетливо. Искам по разбиращите да споделят какво точно може да се случи на двигателя от добавената газ за горене? Има едно хубаво нещо в тази работа, че забиването на муцуната наистина се оправи. Още малко информация по случая: карам така вече 1500 км, при каране на газ няма промяна, колата е внесена от Италия което значи че двигателя не е в цветущо състояние, тракането може и да няма нищо общо със сипаната газ за горене, но факт е че се случи по едно и също време. Един майстор ми каза да пробвам с по гъсто масло. Има логика в това защото при студен двигател маслото е по сгъстено и чак като загрее двигателя започва да трака, но от друга страна по тънкото масло е по хубаво за повдигачите. Нещо не ми ясно в цялата работа. Оправих забиването на муцуната, но си останах с тракащ двигател.
                Fiat Brava, '97, 1.6, нормална газова Ловато (бивша)
                Форд Мондео 1.8 '05 (сегашна)

                Коментар


                  #38
                  androo написа:
                  Здравейте,и аз го имах същия проблем със забиването на муцуната при студен старт. Прочетох за газта за горене и реших да пробвам. Сложих 200мл на 20 литра безнин. Тръгнах на дълъг път около 200 км и като пристигнах усетих как двигателя издава шум, нещо като тракане на клапани. Веднага смених маслото, закарах я на сервиз. Първоначално ми казаха че повдигачите тропат, оставих я за един ден и след това ми казаха че проблема явно е по сериозен, защото като е студена тракането го няма и се получава чак като загрее двигателя. При повдигачите било точно обратното, тракат повече при студен двигател. Върнаха ми я и ми казаха че проблема е сериозен и няма смисъл да се ремонтира. И наистина се оказа че като е студена тракане почти няма, но като загрее хубаво се чува доста отчетливо. Искам по разбиращите да споделят какво точно може да се случи на двигателя от добавената газ за горене? Има едно хубаво нещо в тази работа, че забиването на муцуната наистина се оправи. Още малко информация по случая: карам така вече 1500 км, при каране на газ няма промяна, колата е внесена от Италия което значи че двигателя не е в цветущо състояние, тракането може и да няма нищо общо със сипаната газ за горене, но факт е че се случи по едно и също време. Един майстор ми каза да пробвам с по гъсто масло. Има логика в това защото при студен двигател маслото е по сгъстено и чак като загрее двигателя започва да трака, но от друга страна по тънкото масло е по хубаво за повдигачите. Нещо не ми ясно в цялата работа. Оправих забиването на муцуната, но си останах с тракащ двигател.
                  Ако караш с 10w40 сложи 10w50 и си решаваш проблема - ако е от прегряване на маслото, като запазваш характеристиките за студен старт!

                  Коментар


                    #39
                    Разкажи с какво масло си я карал и какво си сложил сега?
                    Fiat Marea 1.8 16V ELX

                    Коментар


                      #40
                      От както имам колата (април 200 слагам само Селениа Голд, което мисля е 10W40. Няма да бързам със смяна с друго защото искам да видя как ще се държи като застудее още малко.
                      Fiat Brava, '97, 1.6, нормална газова Ловато (бивша)
                      Форд Мондео 1.8 '05 (сегашна)

                      Коментар


                        #41
                        Ако си сигурен, че маслото не е менте, работата наистина звучи лошо. Можеш да пуснеш един клип със звук за да се чуе. Аз лично имам набюдения за селения голд - доволен съм, но когато е топъл мотора наистина става малко по-шумен (в сравнение например със Meguin 10w40). Това го забелязах и на предишната кола (1.4 12V).
                        Fiat Marea 1.8 16V ELX

                        Коментар


                          #42
                          Здравейте отново, тракането се влоши. Вече и като е студена пак трака. Шума е подобен на тракане на шевна машина. Ето и видео: http://vbox7.com/play:0cf6471f . Ходих и при майстор, бил повдигач. Съветва ме първо да пробвам с минерално масло. Ако не позатихне с него евентуално да сменя повдигачите. Най добре било всичките за да не се прецака друг след някой друг месец. Но 16 повдигача по 20 лева + 150 лв. за работа си е цифра. Според майстора мога и така да карам, но според мен ще се изяде гърбицата на вала и така и него ще сменям след време. Има и вариант двигателя да сменя с друг, май няма да излезе много повече, но има риск и с новия (стар) двигател. Дайте идея как да постъпя най рационално?
                          Fiat Brava, '97, 1.6, нормална газова Ловато (бивша)
                          Форд Мондео 1.8 '05 (сегашна)

                          Коментар


                            #43
                            На аудито тракаха повдигачите с едно кофти масло, но звука им беше по-различен - та не знам дали твоето е от повдигач. Не е ли по-добре да ръгнеш една добавка за маслото, вместо да го сменяш? Така ще видиш почти със сигурност дали са повдигачи, щото би трябвало да утихнат с добавката. Все пак специалистите да кажат, аз не съм такъв.
                            Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
                            Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.

                            Коментар


                              #44
                              Здравейте! От скоро си движа с една бравичка - газ/бензин и имам същия проблем. Паля на бензин и тресе яко, гърми, бучи, не вдига обороти , чак след упорито форсиране си минавам на газ на 2500 оборота и всичко е песен оттук натам. Въпроса ми е има ли смисъл да си чистя дюзите, при положение , че карам само на газ и ако не ги изчистя специално може ли да се повреди нещо в бензиновата помпа и да стане така, че да не мога да паля и да си минавам на газ. Мерси предварително )))

                              Коментар


                                #45
                                Може да стане така, че да не можеш да палиш на бензин.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X