И ся кво да не се оказа че са отваряли мотора за тоя де клати дърветата, и цялата работа да е била от МАПа. Аз нямах нерви да изчета цялата тема ама ми се струва малко пресилена тая работа с мотора при тея симптоми. Па и 2000 бона ремонт ебати те целия да го сменят няма да е толкова. Маи пак има майстори за трепане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
MAP сензора беше най-логичната причина от самото начало и първо него и посочих, ако трябва да бъдем честни. Май проблема беше, че майстора тогава може и да не е чувал за него. Виж, ако му беше казала дебитомер, да я разбере, пък какво е това MAP!? Няква си джаджа за 70 кинта на магазина нова и 30-тина по моргите с уговорката да я върнеш, ако не ти върши работа... Друго си е основния ремонт на ДВГ. Вътре причини да търсиш. И на нов ще намерят, ако трябва
Коментар
-
u_bo
ivalena написа:е двигател е, не е МАП сензор. Блокът е бил скапан, от него и колановият вал и от там не е искала да пали, а е гаснела по светофарите от затягащите зъбчатки на разпределителните валове, на които се държи ангренажния ремък.
Коментар
-
не не, миналия ден я карах в друг сервиз, в който си карах и предната кола,не този на фиат.Ако питате защо не съм я закарала там преди- майстора беше в чужбина, когато най-много ми трябваше... Масло от картера капеше, защото не са затегнати добре болтовете, а МАП сензора един път е сменян със сигурност, защото бях там, за другия път не съм сигурна. Е то сегашното предърпване и гаснене което беше тези дни, не е като това, което ми беше проблем 2 месеца... Малко извън темата да попитам- ужасно много се изпотяват всички стъкла в колата, почти е възможно да шофирам.. Климатика на топло и на студено го пусках, на отворени прозорци пробвах, няма разлика. Как се оправя това?Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
мисля, че вече не губи антифриз, от както затегнаха маркучите... в краката на пътника ако трябва да гледам дали е мокро- не е. В моята книжка на колата не съм откривала схеми, като пусна топъл въздух на предното стъкло, само по края остава запотено, но на страничните, особено на задните,няма сантиметър видимост. И докато беше топло леко се запотяваха понякога, но тогава не ми беше до това и не обръщах внимание... сега обаче е ад. На предната ми кола сменях някакъв филтър отпед под предното стъкло... не знам на фиата дали има нещо таковаFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Е ти не очакваи да намериш локва в краката на пътника до тебе, достатъчно е само да таи радиаторчето и от температурата да го нагрява и изпарява. Затова ти имаш тънки ръчички бръкни под средната конзола и ако набараш мокро считаи че радиатора тече, там обаче е и централата за аирбаците затова вземи мерки докато не се е накиснала и прецакала. Колкото и да не ми се ще да ти го кажа но тоя които ти е направил ремонт на мотора е пълен идиот, Как и от какво ще затягат колелата на разпределителните валове никога няма да може да ми обясни малоумника, добре да предположим че затягват от нещо примерно баба му седи там и не ги пуска да се въртят е тога с сигурност щеше да скъсаш ангренажа за няма и 1000 км. И какво общо имат цилиндрите и коляновия вал с паленето и гасненето тва да не е дизел че да му влияе компресията тоя мотор и с по 3 атмосфери да осатане пак ша пали. Но тогава по всичко щеше да личи че мотора е за ремонт, но не и защото гасне. Не може при нормално палещ мотор без никви признаци (като пушене тракане загуба на мощност ) да тръгне да отваряш мотор само щото гасне когат му скимне и кат загрее не пали. Все си мисля че ако има господ тоя маистор дет ти е направил тва добро да ти оправи мотора ще остави всичките пари в аптеката за антибиотициПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Нов проблем Цял ден днес като карам колата, забелязах, че като е студена държи 1600 об., а после падат на 1000... преди малко я паркирах пред къщи, но реших да я преместя още малко напред, и като я запалих от към двигателя се чу стържене, подобно на това, когато някоя предавка не е вкарана както трябва?! на таблото светеха 4 лампи- за инжекциона, акумулатор, масло и код... 2-3 секунди докато разбера какво става и я изгасих... не съм била на скорост, не е била дръпната ръчната... не помня дали съм натиснала съединителя, мисля че не... запалих отново- нормално всичко. Какво може да е било това?Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
KRASI CVETKOV написа:аз мисля че бендикса не е изхвърлил както трябва и зъбното колело на бендикса е изстъргало в маховикаFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Не е толкова страшно, просто бендикса не се е върнал и е останал зацепен в маховика, това е начален стадий като за първи път, може пак да ти се случи а може и не. Ремонтира се със смяна на бендикса незнам колко точно струва самия той, но ще е до 30-тина лв. работа за 1 час.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар