напоследък като ходя в сервиза, не съм сама... има мъже с мен, и те го виждат същото. вчера и валовете видях. наистина единият има кривина, а на другият зъбчатото колело отстрани не се върти гладко/ако са моите изобщо/, за разлика от на тези, които им занесох. обясниха ми, че заради валовете маховика се забивал в стартера и затова не можело да запали... заради разпределителните валове се бил износил и блока, и коляновия вал. ?! на мен ми е по-интересно как тази кола супер бързо набира, до 160 км/ч съм я карала, нито шум, нито загрява, нито лампите за маслото светват, и изведнъж се оказва, че от целия двигател нищо не става... явно всичко е поредица от лоши събития- колата се оказва с проблем, некомпетентни майстори,накрая и в оторизирания сервиз явно не си знаят работата и ме размотават... лошото е,че не разбирам от коли и ви казвам каквото на мен са казали,в повечето случаи се опитвам да го запомня, за да може да го напиша тук, а от друга страна вашите съвети и предположения ги коментирам с майсторите, защото сама не мога нищо да направя по колата... и някъде се губи веригата. то ще си покаже в понеделник, ако не запали- няма да им платя ремонта
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
ivalena написа:..... обясниха ми, че заради валовете маховика се забивал в стартера и затова не можело да запали... ....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
ок, когато колата излезе от сервиза съм се разбрала с тях да ми напишат официално становище, което ми трябва за да съдя автокъщата, ако се окаже че е двигател/защото може и да не е от това явно и тогава със сервиза ще се съдим/ и мисля да го сканирам и да го кача и тук. и аз да съм на ваше място, и аз ще си помисля, че някой се майтапи във форума...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
какви са тези бездарници какво е това чудо??? тия майстори са пълни шарлатани! според мен взимай си колата от там и я закарй при някой който наистина разбира от автомобили!!! трябваше преди да я закараш в сервиз да се консултираш с хората от форума (незнам може да си го сторила) и те да ти препоръчат автосервиз на който може да се довериш на 100% а не да ходиш при някви гараж плъхове!!!Успех!!!
Коментар
-
Преди няколко години на дъртия ми полски фиат му се беше счупило буталото в цилиндъра и всичко беше станало на салата. В 9 часа сутринта закарах на моя майстор един изгнил фиат с работещ двигател и в 16 часа на същия ден отидох да си взема вече "новата" кола. Тоест, за няма един работен ден от две коли бяха направили една. Какви са тези майстори, дето 50 дни умуват какво му е на този двигател, какво е това чудо?! Удивявам се на търпението и вярата на колежката, заедно с всичките й помощници мъже, които ходят с нея, че още взема за чиста монета небивалиците, които й разказват.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Супер одисея стана. Не се наемам да твърдя дали има или не такава кола, но нещата на моменти са абсурдни. Според мен те качват на черешата много яко и не автокъщата, а автосервиза трябва да съдиш. Чудя ти се и на търпението и доверието. При тези ремонти, няма как сметката ти да е само 1500 лв, а по-скоро 2500 и нагоре. Не ги ли уточняваш тези неща в сервиза? Плащат ли ти се толкова пари? Незнам вече какво да ти кажа... Защо не се обадиш на "Господарите" да им снимат обясненията?
Коментар
-
Стига простотии бе хора.К’во искате за 20 лева основен ремонт ли? И защо се е.авате с момичето (дали имала или нямала такава кола).Никой не ви кара да четете.А и като сте такива майстори всички някой от вас да и беше оправил колата (или само да говориме можем).И като ви знам на вас центе тука повече мисля че ще излезе ремонта на мацката някой от форума ако се заеме....както ми поискаха за махане на имобилайзер 200 лева (милите форумни колеги което е работа за 30 мин в които пушиш 2 цигари).Само хлебите вие (повечето) и има малцина които наистина са тука за да си помагаме един на друг.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
DogForLife написа:Стига простотии бе хора.К’во искате за 20 лева основен ремонт ли? И защо се е.авате с момичето (дали имала или нямала такава кола).Никой не ви кара да четете.А и като сте такива майстори всички някой от вас да и беше оправил колата (или само да говориме можем).И като ви знам на вас центе тука повече мисля че ще излезе ремонта на мацката някой от форума ако се заеме....както ми поискаха за махане на имобилайзер 200 лева (милите форумни колеги което е работа за 30 мин в които пушиш 2 цигари).Само хлебите вие (повечето) и има малцина които наистина са тука за да си помагаме един на друг.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:DogForLife написа:Стига простотии бе хора.К’во искате за 20 лева основен ремонт ли? И защо се е.авате с момичето (дали имала или нямала такава кола).Никой не ви кара да четете.А и като сте такива майстори всички някой от вас да и беше оправил колата (или само да говориме можем).И като ви знам на вас центе тука повече мисля че ще излезе ремонта на мацката някой от форума ако се заеме....както ми поискаха за махане на имобилайзер 200 лева (милите форумни колеги което е работа за 30 мин в които пушиш 2 цигари).Само хлебите вие (повечето) и има малцина които наистина са тука за да си помагаме един на друг.4 бири и турбината да свири
Коментар
-
еваларката. jenshen73 за 800 леа ми предлагаха преди почти година на първото срещнато място оборудван двг. не питах кво има точно оборудвано, предполагам стартер хидр помпа и алтернатор е задължително, вече компресор клима не знам. сега може би и с търсене и за 600, що не и 500 д асе намериLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар