:D Който както иска да го примема, обаче аз не вярвам че като смениш всичко в една кола и тя пак няма да работи. Сега тя и моята много "мистериозно не палеше", но с малко ЛОГИКА реших да пробвам да гася като превключа на междинна да доизгори газта. Колата спря да прави номера. => в стремежа си да паля винаги на бензин съм го смесвал с останалата газ в маркуча и цилиндрите. Като тестваш всичко методично няма как да не с епрояви проблема. Като си тествал всичко и остане само да се отваря двигателя - преглеждаш и сменяш всичко необходимо и имаш нов двигател и знаеш че можеш да разчиташ на тази кола. Аз другите проблеми по паленето смятам че може почти всеки в този форум да си ги реши сам. Тука в тази тема не останаха не коментирани проблеми в една средностатистическа лека кола. Аз нямам повече какво да добавя по темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
днес е трети ден, откакто ми казаха че отново ще отварят двигателя... не са се обадили още да кажат поне като са го отворили, какво са видяли там... блока ли, или има и друго... Не знам и защо след като отриха луфта и пукнатините на вала, решиха, че нямат причина да мислят, че и други части ще са засегнати, и го затвориха... Не се ли отваря целия двигател, поне да прегледат дали е наред всичко? Да видим това колко време ще продължи. На мен лично ми изглежда много странно как със спукан вал, и със здрав след това, ще прави същия номер, без разлика. Като чета подобни теми във форума и ги сравнявам с моя случай,при моята кола няма никакви странични проблеми- лампата на маслото ми си изгасва, не гори много,набира бързо,не прекъсва, нормален шум... преди е имало добавка, но сега и без нея е същото... Дори за вала в другите сервизи казваха, че не е от него... движел се леко, даже когато не може да завърти и не пали... наистина ми се иска да не съществува такава кола, и още в първия сервиз като отидох, да бяха разбрали какъв е проблема, и за няколко дни да го оправят, дори това да означаваше да сменя двигателя... лошото в случая е, че супер много време се проточват нещата и за съжаление без резултат. В дързост и красота, поне има някакво развитие, колкото и бавно да се случват нещата.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Нека систематизираме малко:1. Единствения проблем на колата ти беше, че като я изгасиш и после решиш да запалиш, докато е още загряла и тя не пали;2. В последствие започна да има проблеми с падане на оборотите и гаснене по светофарите(това за мен е 100% разбъзикан от пробите стъпков мотор);3. Други проблеми няма - работи равномерно, не гори масло, ускорява добре, няма странни пушаци от ауспуха и разхода е нормален.Така ли е?
Коментар
-
Ами горе-долу е така. В началото не бях я карала изобщо и не можех точно да определя, но после вече можех да си формулирам точно проблема.От самото начало си гаснеше по светофари,но рядко, в смисъл не на всеки,понякога само и падаха оборотите до 500-600 в момента, в който си махам крака от съединителя, но веднага си ги качваше на 900...То в началото и по-малко ми се налагаше да минавам през светофари... Основния проблем и беше, че при загрял мотор няма палене. Не върти, или по-точно върти, но много затормозено и бавно. И това е. Никакъв странен шум, не гори масло, разхода на бензин е нормален, мотора работи тихо... нищо необичайно. Вече накрая, преди да я закарам в последния сервиз, беше най-голямата мъка- даже сутрин студена, след 2-3 километра, само да загрее, и веднага започваше да гасне... даже нямах възможност да стигна до някъде и аз да я угася. не знам дали се скапа окончателно, или я разбърникаха... Когато обаче да кажем съм в движение, но я пускам на свободна, защото светофара ми свети червено, но съм още далеч, пак ми светват лампите за маслото и акумулатора, в момента в който си махна крака от съединителя, тя си гасне всъщност, но ако я усетя веднага, с малко газ пали без проблем...и така, до следващия светофар. Даже бях си свалила волана надолу, за да виждам кога ми светват лампите, да мога на време да подам газ и да я държа в оборотиFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:от сервиза се обадиха, блока бил скапан. в понеделник ще се разбере дали става за ремонт или ще търся друг. всичко останало било наред.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Иде ми да отида до Ст Загора и да видя какво толкова му е станало на тоя блок. Една Вектра В 2.0 дизел беше дошла с строшен на две колянов вал и нищо му нямаше на блока. Скоро правихме 1.4 12 В мотор - от едната биела беше станала на парчета шииката на вала беше попиляна но на блока му няма нищо, а твоята кола се е движела нормално. Тия момчета май са много далеко от истината. Търново е далеко ама Ямбол не е чак толкова да вземеш да си натовариш разглобената колица и при Христо.
Коментар
-
u_bo
u_bo написа:Tornado написа:stenli написа:Леле каква е тази епопея с тази твоя кола. Работа за 3-4 дена максимум седмица се занимават вече месец. Днес приключихме с една Ланча Ипсилон 1.4 12в подобна процедура смяна на колянов вал всички видове лагери, сегменти, пълен ремонт на главата райбероване клапани , шлайф, гумички, нови гарнитури и всичко това за 4 дена като се работеше по колата между другото. Струва ми се че при теб първоначалната диагностика не е направена като хората и ще излезе нещо много просто. все пак дано успееш да си прибереш колата в движение.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар