Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    :D Който както иска да го примема, обаче аз не вярвам че като смениш всичко в една кола и тя пак няма да работи. Сега тя и моята много "мистериозно не палеше", но с малко ЛОГИКА реших да пробвам да гася като превключа на междинна да доизгори газта. Колата спря да прави номера. => в стремежа си да паля винаги на бензин съм го смесвал с останалата газ в маркуча и цилиндрите. Като тестваш всичко методично няма как да не с епрояви проблема. Като си тествал всичко и остане само да се отваря двигателя - преглеждаш и сменяш всичко необходимо и имаш нов двигател и знаеш че можеш да разчиташ на тази кола. Аз другите проблеми по паленето смятам че може почти всеки в този форум да си ги реши сам. Тука в тази тема не останаха не коментирани проблеми в една средностатистическа лека кола. Аз нямам повече какво да добавя по темата.
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      днес е трети ден, откакто ми казаха че отново ще отварят двигателя... не са се обадили още да кажат поне като са го отворили, какво са видяли там... блока ли, или има и друго... Не знам и защо след като отриха луфта и пукнатините на вала, решиха, че нямат причина да мислят, че и други части ще са засегнати, и го затвориха... Не се ли отваря целия двигател, поне да прегледат дали е наред всичко? Да видим това колко време ще продължи. На мен лично ми изглежда много странно как със спукан вал, и със здрав след това, ще прави същия номер, без разлика. Като чета подобни теми във форума и ги сравнявам с моя случай,при моята кола няма никакви странични проблеми- лампата на маслото ми си изгасва, не гори много,набира бързо,не прекъсва, нормален шум... преди е имало добавка, но сега и без нея е същото... Дори за вала в другите сервизи казваха, че не е от него... движел се леко, даже когато не може да завърти и не пали... наистина ми се иска да не съществува такава кола, и още в първия сервиз като отидох, да бяха разбрали какъв е проблема, и за няколко дни да го оправят, дори това да означаваше да сменя двигателя... лошото в случая е, че супер много време се проточват нещата и за съжаление без резултат. В дързост и красота, поне има някакво развитие, колкото и бавно да се случват нещата.
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        Нека систематизираме малко:1. Единствения проблем на колата ти беше, че като я изгасиш и после решиш да запалиш, докато е още загряла и тя не пали;2. В последствие започна да има проблеми с падане на оборотите и гаснене по светофарите(това за мен е 100% разбъзикан от пробите стъпков мотор);3. Други проблеми няма - работи равномерно, не гори масло, ускорява добре, няма странни пушаци от ауспуха и разхода е нормален.Така ли е?
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          Ами горе-долу е така. В началото не бях я карала изобщо и не можех точно да определя, но после вече можех да си формулирам точно проблема.От самото начало си гаснеше по светофари,но рядко, в смисъл не на всеки,понякога само и падаха оборотите до 500-600 в момента, в който си махам крака от съединителя, но веднага си ги качваше на 900...То в началото и по-малко ми се налагаше да минавам през светофари... Основния проблем и беше, че при загрял мотор няма палене. Не върти, или по-точно върти, но много затормозено и бавно. И това е. Никакъв странен шум, не гори масло, разхода на бензин е нормален, мотора работи тихо... нищо необичайно. Вече накрая, преди да я закарам в последния сервиз, беше най-голямата мъка- даже сутрин студена, след 2-3 километра, само да загрее, и веднага започваше да гасне... даже нямах възможност да стигна до някъде и аз да я угася. не знам дали се скапа окончателно, или я разбърникаха... Когато обаче да кажем съм в движение, но я пускам на свободна, защото светофара ми свети червено, но съм още далеч, пак ми светват лампите за маслото и акумулатора, в момента в който си махна крака от съединителя, тя си гасне всъщност, но ако я усетя веднага, с малко газ пали без проблем...и така, до следващия светофар. Даже бях си свалила волана надолу, за да виждам кога ми светват лампите, да мога на време да подам газ и да я държа в обороти
          Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

          Коментар


            Оказа се, че познавам един човек от посочения сервиз. Нещо против да им се обадя и да задам няколко въпроса?
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              стига да могат да ти отговорят...
              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

              Коментар


                колежке надявам се да си оправиш колата а за гасненето се оправя на компютърна диагностика просто изчистват грешките от компютъра и нямаш проблеми струва около 30 лв.

                Коментар


                  на диагноатиката не показа грешки, само казаха, че имало голям аванс но не знам какво означава това... не е от електрониката, все пак
                  Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                  Коментар


                    от сервиза се обадиха, блока бил скапан. в понеделник ще се разбере дали става за ремонт или ще търся друг. всичко останало било наред.
                    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                    Коментар


                      ivalena написа:
                      от сервиза се обадиха, блока бил скапан. в понеделник ще се разбере дали става за ремонт или ще търся друг. всичко останало било наред.
                      Колежке, така казаха и когато ставаше дума за коляновия вал. Проблема е в него останалото е наред. Вярно, че трудно се диагностицират тези неща но са все пак представителен сервиз. И какво му е скапано на блока. Нали проблема беше, че коляновия вал мърда аксиално от спукани(счупени) шийки. Или сега блока е виновен за това, което се е случило с коляновия вал. Човешко е да се греши, може би и хората в сервиза се опитват да оправят мотора с по-малко разноски за вас. Но преди да кажат това е проблема би трябвало да се разглоби, прегледа и измери. Късмет.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        ами да, казаха, че заради блока е заминал и вала... хубавото е, че този път са пръснали целия двигател и са огледали всичко... предполагам, че за по-икономично са решили да опитат първо само с вала. надявам се, че този път ремонта ще е успешен
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          Иде ми да отида до Ст Загора и да видя какво толкова му е станало на тоя блок. Една Вектра В 2.0 дизел беше дошла с строшен на две колянов вал и нищо му нямаше на блока. Скоро правихме 1.4 12 В мотор - от едната биела беше станала на парчета шииката на вала беше попиляна но на блока му няма нищо, а твоята кола се е движела нормално. Тия момчета май са много далеко от истината. Търново е далеко ама Ямбол не е чак толкова да вземеш да си натовариш разглобената колица и при Христо.

                          Коментар


                            другата седмица и това може да стане
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              u_bo написа:
                              Tornado написа:
                              stenli написа:
                              Леле каква е тази епопея с тази твоя кола. Работа за 3-4 дена максимум седмица се занимават вече месец. Днес приключихме с една Ланча Ипсилон 1.4 12в подобна процедура смяна на колянов вал всички видове лагери, сегменти, пълен ремонт на главата райбероване клапани , шлайф, гумички, нови гарнитури и всичко това за 4 дена като се работеше по колата между другото. Струва ми се че при теб първоначалната диагностика не е направена като хората и ще излезе нещо много просто. все пак дано успееш да си прибереш колата в движение.
                              И аз се чудя то си стана епопея.
                              а пък аз залагам каса бира, че подобна кола не съществува.колежката/колегата си търси раздумка тука.

                              Коментар


                                stenli написа:
                                Иде ми да отида до Ст Загора и да видя какво толкова му е станало на тоя блок. .....
                                И на мен ми се върти същото в главата......
                                Fiat Marea 1.8i 16V
                                Fiat Tipo 1.4i 8V
                                Fiat Punto 1.6i 8V
                                www.italauto-bg.net/forum/

                                Коментар

                                Working...
                                X