Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ivalena написа:
    дано да не е по сложно даже... не знам дали това изместване на коляновия вал обяснява и стружките в маслото, или ще се окаже, че има и проблем при цилиндрите...
    От това ще да са стружките.Тия аксиални лагери на коляновия вал представляват 1/2 сегмент - пластини като полумесец, покрити с лагерна сплав.Най-лошия случай ще е да се наложи смяна на коляновия вал, ако прекалено са се износили аксиално-опорните му повърхности.При цилиндрите може да се получи проблем - странично натоварване на буталата и чупенето им, но не ми се вярва чак толкова брутално голямо да е износването и появилата се аксиална хлабина да е няколко мм.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      така или иначе един месец ходене по сервизите, нерви по пътя с непалеща кола и около 600 лв за труд по сервизи и за бензин да я изпробват, вече да се е решил проблема... ако бяха го открили по-рано. звъннах и на човека от предния сервиз, за да му кажа какво се е оказало, и той ми каза, че все още си мисли, че не е от това проблема...?! Представяте ли си? ако бях решила пак там да я върна, щях да продължавам да плащам за безсмислено сменяне на всевъзможни части... Все пак трябва да похваля сервиза на фиат в стара загора, наистина са добри... не след седмици мотане, а още на следващия ден откриха проблема.
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        Тази тема стана много обширна.Със сигурност някои е споменал причината,но някои майстор или я е отхвърлил или не е обърнал внимание.Набедихме всичко в колата.Защо не я закараш най накрая в оторизирания сервиз на фиат и спреш да ходиш по кварталните "спецове"?Моето Браво също пали трудно.Питах трима"майстори"-единия вика смени акумулатора,втория вика смени втулките на стартера,третия вика -меси газ и бензин.И сега въртя като ненормален докато запали,защото нямам нито пари нито желание да сменя половината части в колата за да открия проблема.Успех все пак.

        Коментар


          И да почерпиш, като я вземеш, ако ти останат средства де
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            коляновия вал е износен. над 1000 лв рециклиран... изобщто не са отваряли да видят какво е положението с цилиндри и глава... закрепвам временно положението с някакви пластини, излиза около 250 лв с ново масло, и я махам.
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              ivalena написа:
              коляновия вал е износен. над 1000 лв рециклиран... изобщто не са отваряли да видят какво е положението с цилиндри и глава... закрепвам временно положението с някакви пластини, излиза около 250 лв с ново масло, и я махам.
              ще сгрешиш. сложи и друг двг от моргите дават гаранция повечето пъти и я карай. ако всичко друго й е ок де. кола не се продава толкова лесно колкото си мислиш и ще има да отстъпваш в цената накрая ще стане, че си се цакнала с 2000 лв и нямаш кола. в обратния случай пак ще си се цакнала с 2000/ако сложиш друг двг/ ама ще имаш кола :D
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                Тука няколко човека разпродаваха бравота и брави на части, все някой ще има. Не вярвам вал втора употреба да е над 200лв., слагаш му едни нови лагери за 50 лв... и си свиркаш с нов мотор. Поразпитай на всякъде, дори пусни обява и в Алфа и Ланча форумите, все ще излезе вала от няккъде.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                ИТАЛФЕСТ 2007

                Коментар


                  ами да, сега като мина малко време да обмисля нещата, идеята е да я закрепят временно да имам време да помисля какво да правя. това ми дойде като нова информация, и още не съм разпитвала за цени и варианти... 2-3 месеца живот му дават на коляновия вал по този начин, поне да мога да я покарам малко, и ще си помисля. не ми се продава, всичко друго и е наред. е то това не е малко де, но и друга да взема, пак не се знае на какво ще попадна...
                  Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                  Коментар


                    И така е отворен направи го както трябва, няма смисъл да караш 2-3 месеца и после пак ходене по мъките и харчене на пари.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      NikMar написа:
                      И така е отворен направи го както трябва, няма смисъл да караш 2-3 месеца и после пак ходене по мъките и харчене на пари.
                      Послушай този съвет иначе тези 250 лв. ги хвърляш на вятъра,не че до сега не си хвърлила много повече пак на вятъра,но поне тези си спести.

                      Коментар


                        ами да го направя както трябва- има 2 варианта. да хвърля 1500 лв за рециклиран колянов вал и труд, без да знам как са цилиндрите и главата, или друг двигател направо... без да го знам и него колко ще изкара.
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          Във "Продавам" потърси някой от колегите дето продава на части да се споразумееш за цял двигател. Има катастрофирали с добри двигатели и пак ще е малко на юнашко доверие, ама да се надяваме като съфорумци да не те изпързалят. Например http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=30074
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            ivalena написа:
                            ами да го направя както трябва- има 2 варианта. да хвърля 1500 лв за рециклиран колянов вал и труд, без да знам как са цилиндрите и главата, или друг двигател направо... без да го знам и него колко ще изкара.
                            е те двигателите не се сменят като маслото на 10 000 км. освен това може лесно да се пробва, да се уговори гаранция.... 1500 лв 4е то има в продава една брава дето си върви за 2000 ти ....
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              ще мисля. още не съм ходила да я взема, ще говоря и с тях какво мислят... мисля, че най добре могат да ме ориентират, все пак те виждат най-точно в какво състояние е колата
                              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                              Коментар


                                ivalena написа:
                                ще мисля. още не съм ходила да я взема, ще говоря и с тях какво мислят... мисля, че най добре могат да ме ориентират, все пак те виждат най-точно в какво състояние е колата
                                Да,но си мисля че те товарят множко в цената,1500 лв за рециклиран колянов вал.Вземи си само колянов вал втора употреба,виж в продава или направо питай тук.п.п.Виж тук се опитваме да ти помогнем на добра воля,а в сервиза се опитват да ти вземат колкото се може повече пари.Въпреки че не би трябвало да е така в сервизите,но .... мила родна картинка.Аз може да се занимавам цял ден с един компютър,но не отстраня ли повредата му,не вземам пари,а на теб са ти отишли 600 лв. и колата ти пак не работи,е как да им се довериш на "майсторите".

                                Коментар

                                Working...
                                X