piperoni написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
-
piperoni написа:Това беше риторика,защото всички проблеми за които пишем все около тия неща се въртят. Иначе стъпковия мотор за Браво 1.4 12в е 150лв.
Коментар
-
Днес я вземах от сервиза, всичко беше наред. закарах я на автомивка и се върнах вкъщи. угасих я, за да отворя вратата на гаража и ужас! не искаше да пали, както в началото! върти 1-2 пъти бавно и това е. след като я закарах в този сервиз, поне после стартера си въртеше и палеше,макар и трудно, а сега и толкова не иска обадих се на майстора и дойде веднага, видя за какво става въпрос, отново изпадна в недоумение... в понеделник сутринта ще я закарам отново в сервиза, до тогава ще я мъча така.. CODE 2 пъти не угасна като дадох на контакт, на 3тия път угасна, но не искаше да запали... опитвах и с 2та сини ключа. няма разлика.това с CODE е проблем от няколко дни, преди не е светвала тази лампа и не въртеше стартера... вече започнах да губя следите на тези в сервизите.. кой какво пипа и дали знае изобщо защо. днес бях си написала на един лист абсолютно всички ваши разсъждения и съвети, подробно ги обсъдихме с майстора, огледа и изпробва всичко, но никъде не показа да има проблем... всичко е изправно. пак съм в начална позицияFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Този случай явно ще дойде много заплетен.Аз имам едно предположение,може и да не е вярно,но не пречи да се провери.Когато е имало съмненията със стартера и неговото сменяне,проверявано ли е дали зъбите на венеца на маховика са подбити.Защо питам за това,ако са подбити и това пречи за пълното изхвърляне на бендикса напред и доброто му зацепване във венеца на маховика,то тогава няма да се подаде и добър контакт за завъртането на стартера.Освен това и не доброто зацепване на зъбите може да го тормози също.Но защо пък ще го прави само когато е загряла. Това е само предположение и можеш много лесно да го провериш и без майстор.Когато ти направи проблем,включваш на пета скорост,добре ще е да има някой с теб,че да не тикаш сама и я бутвате леко,само колкото да врътне малко маховика.Тогава пробваш пак,ако запали,проблема може и да ти е от това което казвам,но може и да е само сувпадение,така че пробвайте няколко пъти.Но ако има възможност някой да ги погледне (ако вече не е правено) зъбите на венеца,ще е най-добре.
Коментар
-
u_bo
biricata написа:На скоро сменях ангренажен ремък и имах същия проблем гаснеше не искаше да запали.МАЙСТОРЧЕТАТА бяха прескочили един зъб. При повторното зацепване се оправи.ivalena написа:Днес я вземах от сервиза, всичко беше наред. закарах я на автомивка и се върнах вкъщи. угасих я, за да отворя вратата на гаража и ужас! не искаше да пали, както в началото! върти 1-2 пъти бавно и това е. след като я закарах в този сервиз, поне после стартера си въртеше и палеше,макар и трудно, а сега и толкова не иска обадих се на майстора и дойде веднага, видя за какво става въпрос, отново изпадна в недоумение... в понеделник сутринта ще я закарам отново в сервиза, до тогава ще я мъча така.. CODE 2 пъти не угасна като дадох на контакт, на 3тия път угасна, но не искаше да запали... опитвах и с 2та сини ключа. няма разлика.това с CODE е проблем от няколко дни, преди не е светвала тази лампа и не въртеше стартера... вече започнах да губя следите на тези в сервизите.. кой какво пипа и дали знае изобщо защо. днес бях си написала на един лист абсолютно всички ваши разсъждения и съвети, подробно ги обсъдихме с майстора, огледа и изпробва всичко, но никъде не показа да има проблем... всичко е изправно. пак съм в начална позиция
Коментар
-
закарах днес колата в сервиза на Фиат в Ст Загора, на компютърната диагностика нищо не показа, после само чух нещо, че компютъра давал голям аванс, не знам какво означава това, но така или иначе не е от електрониката. измериха ми компресията на двигателя, била перфектна. И той отпада. остава нещо по тоците... пак замерваха, маси и т.н.... каквото и да опитат, колата все си проявява проблема...изключиха и алармата, и от нея не е. откриха, че на главната захранваща букса към акумулатора 3 от изходите са окислени, почистиха я и напръскаха с контактен спрей, но и от това не беше проблема/интересно до сега по другите сервизи защо не са я погледнали/ забелязах днес още една подробност- като загрее до средата, 2-3 деления преди знака с термометъра, все още пали без проблем, но ако натисна съединителя и така опитам- не може?! т.е. при запалване със съединител проявява проблема при малко по-ниска температура. докато стои запалена на свободна, с опъната ръчна, и и натисна съединителя, оборотите се променят- стигат до 600 и се качват обратно на 1000... това е свързано с гасненето по светофарите... точно същия номер, при натискане на съединител да сменя предавките, или да оставя на свободна, оборотите падат... и гасне. голяма загадка, но в сервиза казаха, че каквото и да им коства, от там ще излезе ремонтирана и с гаранция... няма да се откажат :DFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар