Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    piperoni написа:
    Като чета всички теми стигам до извода,че които си купи кола втора употреба,част от първоначалното и обслужване трябва да включи и смяна на стъпков мотор,МАП сензор и ламбда сонда Досега 90% от проблемите на ново закупените коли идват оттам.Аз засега съм сменил само стъпковия мотор за 200лв
    Ламбда сондата и МАП сензора не дефектират толкова често, че да се сменят задължително при първоначално обслужване, а стъпковия мотор на 1.6 преди ’99 обикновенно се оправя с почистване и смазване. Защо 200лв. за МПХ? Към 90лв. е цената му. Дори и за тези с пластмасовите колектори, където върви заедно с TPS-a е към 130лв. Да не си с по-малкия мотор?Аз си мисля, че другаде са обичайните проблеми, ама карай.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      Това беше риторика,защото всички проблеми за които пишем все около тия неща се въртят. Иначе стъпковия мотор за Браво 1.4 12в е 150лв.

      Коментар


        piperoni написа:
        Това беше риторика,защото всички проблеми за които пишем все около тия неща се въртят. Иначе стъпковия мотор за Браво 1.4 12в е 150лв.
        За твоя мотор толкова, но е заедно с TPS - с един куршум 2 заека Моето мнение(съдя по колите, които съм имал) е, че проблемите идват от ’занемаряване’ и висене по моргите на колите, които караме. Напукват се разни маркучи и пластмаси. От там започват да се цапат и задръстват посочените от теб за смяна при първоначално обслужване джаджи и майсторите тук, вместо да ги почистят/смажат и подменят/закрепят пластмасите и маркучите, просто ги сменят и колата е екстра, ама за няколко месеца, защото причините си стоят неотстранени и пак старата песен на нов глас. Надявам се си ми схванал мисълта. Лично мнение/наблюдение.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          На скоро сменях ангренажен ремък и имах същия проблем гаснеше не искаше да запали.МАЙСТОРЧЕТАТА бяха прескочили един зъб. При повторното зацепване се оправи.
          Opel Astra Coupe Bertone Turbo Z20LET 200 hp
          Fiat Bravo 1.6 16v 118 hp ПРОДАДЕН !!!

          Коментар


            имам едно питане това МПХ ако давя ядове може ли като загрее колата да дава проблем и да не иска да запали но колата да не гасне в движение?става въпрос за пунто ГТ
            4 бири и турбината да свири

            Коментар


              Днес я вземах от сервиза, всичко беше наред. закарах я на автомивка и се върнах вкъщи. угасих я, за да отворя вратата на гаража и ужас! не искаше да пали, както в началото! върти 1-2 пъти бавно и това е. след като я закарах в този сервиз, поне после стартера си въртеше и палеше,макар и трудно, а сега и толкова не иска обадих се на майстора и дойде веднага, видя за какво става въпрос, отново изпадна в недоумение... в понеделник сутринта ще я закарам отново в сервиза, до тогава ще я мъча така.. CODE 2 пъти не угасна като дадох на контакт, на 3тия път угасна, но не искаше да запали... опитвах и с 2та сини ключа. няма разлика.това с CODE е проблем от няколко дни, преди не е светвала тази лампа и не въртеше стартера... вече започнах да губя следите на тези в сервизите.. кой какво пипа и дали знае изобщо защо. днес бях си написала на един лист абсолютно всички ваши разсъждения и съвети, подробно ги обсъдихме с майстора, огледа и изпробва всичко, но никъде не показа да има проблем... всичко е изправно. пак съм в начална позиция
              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

              Коментар


                Смени майстора. Потърси някой голям/реномиран сервиз - Тех-ко, Бош, консултирай се с hit-co от форума и евентуално си запиши час при него.Тука явно няма да ти помогнем, ама да попитам - пробвахте ли с други свещи/бубина?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  бобина, свещи... всичко. ямбол ми е далеч, сега няма толкова свободно време да отделя няколко дни и за там ще се замисля за бош в понеделник, но си мисля, че и там ще е същото..
                  Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                  Коментар


                    Този случай явно ще дойде много заплетен.Аз имам едно предположение,може и да не е вярно,но не пречи да се провери.Когато е имало съмненията със стартера и неговото сменяне,проверявано ли е дали зъбите на венеца на маховика са подбити.Защо питам за това,ако са подбити и това пречи за пълното изхвърляне на бендикса напред и доброто му зацепване във венеца на маховика,то тогава няма да се подаде и добър контакт за завъртането на стартера.Освен това и не доброто зацепване на зъбите може да го тормози също.Но защо пък ще го прави само когато е загряла. Това е само предположение и можеш много лесно да го провериш и без майстор.Когато ти направи проблем,включваш на пета скорост,добре ще е да има някой с теб,че да не тикаш сама и я бутвате леко,само колкото да врътне малко маховика.Тогава пробваш пак,ако запали,проблема може и да ти е от това което казвам,но може и да е само сувпадение,така че пробвайте няколко пъти.Но ако има възможност някой да ги погледне (ако вече не е правено) зъбите на венеца,ще е най-добре.

                    Коментар


                      не знам и аз вече какво е правено... маховика и бендикса още в първия сервиз ги погледнаха и уж бяха добре... утре като загрее ще го пробвам това, мерси
                      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                      Коментар


                        Направете още един експеримент - откачете цялата ауспухова система, след ламбда сондата. Въпреки, че част от параметрите по двигателя ще претърпят промяна, както и шума ще е кошмарен, опитайте и това. Накрая, ще се повторя, но наистина потърси връзка с hit-ko.
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар


                          biricata написа:
                          На скоро сменях ангренажен ремък и имах същия проблем гаснеше не искаше да запали.МАЙСТОРЧЕТАТА бяха прескочили един зъб. При повторното зацепване се оправи.
                          може би проблема е същия !
                          ivalena написа:
                          Днес я вземах от сервиза, всичко беше наред. закарах я на автомивка и се върнах вкъщи. угасих я, за да отворя вратата на гаража и ужас! не искаше да пали, както в началото! върти 1-2 пъти бавно и това е. след като я закарах в този сервиз, поне после стартера си въртеше и палеше,макар и трудно, а сега и толкова не иска обадих се на майстора и дойде веднага, видя за какво става въпрос, отново изпадна в недоумение... в понеделник сутринта ще я закарам отново в сервиза, до тогава ще я мъча така.. CODE 2 пъти не угасна като дадох на контакт, на 3тия път угасна, но не искаше да запали... опитвах и с 2та сини ключа. няма разлика.това с CODE е проблем от няколко дни, преди не е светвала тази лампа и не въртеше стартера... вече започнах да губя следите на тези в сервизите.. кой какво пипа и дали знае изобщо защо. днес бях си написала на един лист абсолютно всички ваши разсъждения и съвети, подробно ги обсъдихме с майстора, огледа и изпробва всичко, но никъде не показа да има проблем... всичко е изправно. пак съм в начална позиция
                          това червеното - задават ти се проблеми с акумулатора - явно от много въртене и малко зареждане (каране)провери си спешно акумулатора и напрежението при въртене и без въртене - че има опасност да олекнеш с 200 300 лв. за ’изкормване’ на имобилайзер !

                          Коментар


                            закарах днес колата в сервиза на Фиат в Ст Загора, на компютърната диагностика нищо не показа, после само чух нещо, че компютъра давал голям аванс, не знам какво означава това, но така или иначе не е от електрониката. измериха ми компресията на двигателя, била перфектна. И той отпада. остава нещо по тоците... пак замерваха, маси и т.н.... каквото и да опитат, колата все си проявява проблема...изключиха и алармата, и от нея не е. откриха, че на главната захранваща букса към акумулатора 3 от изходите са окислени, почистиха я и напръскаха с контактен спрей, но и от това не беше проблема/интересно до сега по другите сервизи защо не са я погледнали/ забелязах днес още една подробност- като загрее до средата, 2-3 деления преди знака с термометъра, все още пали без проблем, но ако натисна съединителя и така опитам- не може?! т.е. при запалване със съединител проявява проблема при малко по-ниска температура. докато стои запалена на свободна, с опъната ръчна, и и натисна съединителя, оборотите се променят- стигат до 600 и се качват обратно на 1000... това е свързано с гасненето по светофарите... точно същия номер, при натискане на съединител да сменя предавките, или да оставя на свободна, оборотите падат... и гасне. голяма загадка, но в сервиза казаха, че каквото и да им коства, от там ще излезе ремонтирана и с гаранция... няма да се откажат :D
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              Падат ти оборотите при натискане на съединителя, защото са ти разкачали акумулатора. След разкачане на акумулатора и при мен прави така 100-тина км докато стъпковия мотор влези в час.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                това не обяснява обаче защо с натиснат съединител се затруднява паленето... направо си е невъзможно при загрят мотор
                                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                                Коментар

                                Working...
                                X