ДМХ какво е?.... стартера 3 пъти сменен, последния път с чисто нов, не е от него... датчик за положението на коляновия вал, бендикс... по няколко пъти вече сменени за проба. по сервизите го знаят този проблем, знаят, че не е стартер, даже казват че и двигател не е.... но не знаят от какво е... още никой не е разбрал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
ivalena написа:ДМХ какво е?.... стартера 3 пъти сменен, последния път с чисто нов, не е от него... датчик за положението на коляновия вал, бендикс... по няколко пъти вече сменени за проба. по сервизите го знаят този проблем, знаят, че не е стартер, даже казват че и двигател не е.... но не знаят от какво е... още никой не е разбрал
Коментар
-
Следя темата с интерес. Всички стандартни и полустандатртни причини, са елиминирани. Нямам намерение да ги изброявам. Има още една вероятност, колкото и шантава да е - крив, силно износен, пукнат, разхлабен маховик. Ако може и това да се провери, преди да се отваря двигателя, защото усещам, че на там отиват нещата.
Коментар
-
ivalena написа:казват, че няма как да е маховика, ако е той, или ще пали или не... а тя сутрин пали веднага, но все пак ще настоявам пак да го погледнат сега.
Коментар
-
Ако зъбното колело на стартера не отговаря по брой зъби става точно така. Някой за да продаде колата може да е сложил не такъв стартер, какъвто трябва. Ако го сменяте с друг стартер, но той е същия модел естествено че ще си мислите че фактора стартер е отхвърлен, но то фактически не е така, защото и другите не са били каквито трябва. Аз на УНО-то бях сменил бендикс и после всеки месец сменях втулки, докато стане ясно че броя зъби бяха с 1 по-малко. Признаците бяха същите: като е загряла колата забива стартера и не завърта, не всеки път, понякога си палеше. Ако не е от това аз си режа главата вече.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
още в първия сервиз, след като ми смениха фтулките на стартера, следващото беше да го сменят целия, с такъв от друга, работеща кола. направи абсолютно същия номер, смениха го с чисто нов, оригинален, изваден от склада, за проба. пак не стана. след още 2 дни лутане и проби какво може да е, ми смениха стартера с друг вид- с 1 зъб повече или по-малко, ще ви излъжа, но какъвто би трябвало да бъде, без да гледат стария какъв е бил, точно по същата логика... продължи да прави същия проблем, без никаква разлика, 1:1 същото. днес в сервиза като ходих да нагледам колата, човека каза, че друг акумулатор към моя закачил, и пак падало напрежението на 8 волта в момента когато не пали... двигателя го изключва, електрониката също... допуска се накаква вероятност за слаба връзка или маса, но като си направи някакви опити да го докаже не успява... казах му за MAP сензор и той се замисли, довечера пак ще го погледне. утре като я взема от сервиза един познат иска лично да провери отново стартера, като даде на късо направо от акумулатора/това казаха че са го пробвали в първия сервиз, и не върти,но все пак...... ако така завърти-добре, ако не, пак сме в начална позицияFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Имаш развитие, щом се е ’замислил’ за МАП сензора Сега остава да пробва и с друг - ако имаш късмет ще ти свършат мъките. МАП сензора(в случай, че майстора е изпадал в дълбок размисъл след споменаването му ) е дебитомера при твоя мотор, но е далеч по-евтин. Намира се в черната кутия с двата пластмасови винта отгоре зад двигателя. Като се свали кутията, дето се държи само от посочените 2 винта, се намира отдолната страна(успуредно на да кажем земята), захванат е с 3 гайки, а връзката му с двигателя е посредством тънък маркуч, който просто се издърпва от МАП сензора. Сменя се за 2 минути. Успех!
Коментар
-
Много ме заинтригува тази тема и я изчетох от А до Я.Имам няколко идеи.1. Както някой каза - пробвахте ли колата дали пали със свален пистов ремък.2. Няма възможност да погледна сега, но на много коли стартерното реле се управлява от ключа през компа на колата. дали проблема е там ще се разбере много лесно - в момента в който не пали се подава директно ток към бобината на бендикса и захранването на стртера. Трябва да се подаде и маса за да се игнорират всички възможни проблеми произтичащи от токовете. Ако пак не завърти 100% не е ток. Предполагам че вече е правено обаче.3. Една идея от мен. Когато неще да пали - при топъл мотор, направете следното:- махнете свещите и вижте дали ще завърти така. Аз имам чувството, че когато е топла и я спреш не ти се затварят инжекторите и се пълнят цилиндрите с бензин от остатъчното налягане в подкачващата помпа. Ако е това с инжекторите и пълнят цилиндрите, то няма да върти стартера известно време. Колата ще е задавена и дори да превърти пак няма да запали заради мокрите свещи. След време ще се изпари бензина , защото е топла и ще запали. Коляновия вал ще се върти на ръка, защото става бавно, но пак няма да запали след това заради свещите. Доколкото разбрах, ако я бутате обаче пали - това пак може да е признак за задавяне и пълнене с бензин.Последно - на студен мотор не работи равномерно доколкото разбрах - това пак е признак на проблем с инжекторите.Пиша бързо и неграмотно - не ми се сърдете моля.
Коментар
-
сега ми се обадиха че има развитие, и ходих да я взема от сервиза... до тук добре. беше загряла, запалих я... покарах 5-6 км и спрях на бензиностанцията... позачуди се 1 секунда, но запали. продължих да обикалям още 10 тина километра, спрях на летище за всеки случай... угасих, но не можах да залаля... разликата обаче е, че стартера въртеше, бих казала леко затормозено, но все пак въртеше нормално... с малко газ и запали, но забелязах, че лампата на маслото ми премигна слабо на два пъти, после угасна и докато се прибера повече не съм я гасила... паркирах я, опитах да запаля, но не можах... но стартера пак си въртеше... не е като преди. майстора не ми каза за сега какво и е правил, не ми поиска и пари, каза да покарам една седмица да видя как е, и тогава... обадих му се, и сега ми каза като изстине колата да видя колко е маслото...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар