Опитайте да запалите с ОТКАЧЕН пистов ремък.разбира се след катъо е отказало да пали. веднага откачате ремъка и пробвате.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
u_bo
-
Доколкото разбирам при бутане палиш чрез съединителя и газта нали?Ключа не го използваш.Или палиш с ключа?Пробваи да запалиш колата когато е загряла без да използваш ключа.Ако пали без проблем или ако не пали пак ще коментираме.Забрави ,че проблема е от акумулатора ако освен не ти работи генератора,но това щяха да го открият веднага
Коментар
-
където живея, колата е спряна на летище така или иначе... като я пусна по инерция, давам на контакт и втора и пали веднага... веднъж само пробвах с ключа да я запаля, на свободна, но не се получи и спрях с ръчна, защото педала на спирачката нямаше ход... до сега не съм имала проблеми с непалещи коли, може и аз да не съм направила нещо както трябва, но по-скоро бих казала, че с ключа не става... абсолютно всичко свързано с акумулатор, свещи датчици, маса, са проверени със сигурност... или е някакъв специфичен дребен проблем, или двигател.. отдавна вече да сме взели решение да го отворят, ако не беше перфектно работещият двигател... заради който всъщност я купих :D възможно ли е изобщо да е износен двигателя, а да не личи по нищо... поне по един признак?! единствения оставащ вариант е като загрее колата да се разширяват частите в двигателя, нещо да не са напаснати, и да затормозяват стартера при опит за палене...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
max-2 написа:След всичко прочетено дотук си мисля защо не проверите за аксиален луфт на коляновия вал-това обяснява наличието на стружки, затягането отвреме на време. Вижтв го като вариант, особено ако стартера зацепва в маховика в посока обратна на натискането на притискателния диск!
Коментар
-
ами няма луфт... нищо не са и открили по подобен метод... и компресията била наред... ?! В предния сервиз като си тръгвах питах майстора дали да я карам така, или наистина е пред блокиране и да избягвам, и той ми каза, да си карам спокойно, след като не ми светят лампите... да спра само ако светнат?! ами ок, 2 пъти шипка минах с тази кола, без забележка, какъв е този двигател, сдухан и да работи перфектно- не знам допускам, че са ми сложили някаква добавка,и заради това мотора е тих.. после ми доляха обаче около 2 литра ефтино, наливно масло... преобладава то, и пак работи супер.. разхода е около 9 градско, но това е като се има предвид, че е палена поне 100 пъти, и е форсирана по сервизите стрелката за температурата стоеше предимно на средата, точно срещу знака... понякога само се качваше по-нагоре за малко, и все пак говоря за натоварен проход, където се кара предимно на втора след някой тир... да отваряме ли двигателя, или да изчакаме още малко.. не знам..?Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
u_bo
u_bo написа:Опитайте да запалите с ОТКАЧЕН пистов ремък.разбира се след катъо е отказало да пали. веднага откачате ремъка и пробвате.ivalena написа:ок, утреu_bo написа:... най -лесно е да пробваш с друг стартер !това е !ivalena написа:... като я пусна по инерция, давам на контакт и втора и пали веднага.....
Коментар
-
Обяснявам за последно на неразбралите, който иска да помогне с идея, или с опит главно, ако е имал същия проблем, мисля че точно съм си формулирала въпроса, но все пак: когато колата ми е студена, падат оборотите и гасне... но това като е студена. като загрее, няма проблем, и докато не я изгася, работи перфектно, просто после, докато не изстине няма палене! шипка минахме без да я гасим, и нямаше проблеми.. нали това е интересното... ако беше направила някакъв проблем,нямаше да ви занимавам... и друго- не мога да се прибера до вкъщи от сервиза, защото като спра на някой светофар и и паднат оборотите и съответно угасне-няма палене 30 мин! и това се случва, като съм излязла от сервиза с уж отстранен проблем... по-интересно щеше да ми е със сигурност да си карам новата кола, която иначе супер много ми харесва, отколкото да стоя на компа в очакване да ми звъннат от сервиза и да кажат какво и е... като се поинтересувах малко повече, се оказа, че това е проблем, за който са чували в повечето сервизи, но не са открили от какво е... прави го при двигател 1.6 16V 103 к.с. В началото с новата кола, не знаех към кого да се обърна, затова се регистрирах тук... като се проточиха нещата, продължих да обсъждам с вас... до вчера, когато човека в сервиза не ми каза че и други коли с такъв проблем имало и всички били със същия двигател... във форума прочетох, че има и други хора, които задават същия въпрос, за същия двигател като моя,и по сервизите са им казали същото... сега съм се хванала да разнищя тази история- това някакъв дефект на двигателя ли е, или нещо елементарно,което обърква нещата... вчера това си говорихме, че ако някой си пали колата, отива до работа, и чак вечерта отново се качва на колата за да се прибере до вкъщи, може и да не разбере че има такъв проблем... идеята беше ако някой си е имал работа с такова нещо и са го оправили някаде, или в момента се чуди какво и е на колата му, да каже... всички предположения за стандартните неща са отхвърлени след няколко проверки... мисля, че темата може да е полезна и за някой, на който тепърва му предстои да се сблъска с такъв проблем, не го пожелавам, поне да знае, че и такава безизходица има... съжалявам, че толкова дълго ви занимавам с колата ми.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Пак ти казвам и други ти го казаха.Ако имаше газова щяхме да набедим,че меси газ-бензин,но ти нямаш.Щом палиш без ключ,а с ключ не палиш,това означава,че не е от акумулатора.Тази операция ти дава опцията да прескочиш стартера.Следователно най логично е проблема да се върти около стартера. Щом можеш да запалиш без ключ без проблем и да караш дълго докато огасиш изключва много предполагаеми проблеми. Падането на оборотите е отделен проблем за него ти казах да изхвърлиш маркуча към кутията за въздушния филтър и да караш без него.Нека колата си дърпа въздух директно през кутията.Не се тревожи заек няма да влезе от там
Коментар
-
piperoni написа:Падането на оборотите е отделен проблем за него ти казах да изхвърлиш маркуча към кутията за въздушния филтър и да караш без него.Нека колата си дърпа въздух директно през кутията.Не се тревожи заек няма да влезе от там
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар