specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:А възможно ли е някои от проблемите да бъдат от това, че колата не е обслужена? Това с оборотите, или гасненето? Все още не са ми се обаждали за колата, става все по-странно... за 4 дни или щеше да е готова, или поне щяха да са разбрали къде е проблема Yellow_Flash_Colorz_PDT_32N.Y. State of Mind
Коментар
-
Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема: НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО, СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я ЧУЕ, КАЗВА ЧЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ ШУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУШЕЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪЩО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛЮЧВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
u_bo
ivalena написа:Днес вземах колата и я закарах в сервиза за който ми каза Живко от форума... човека наистина е специалист за фиат,цяла Стара Загора го знае... Когато я закарах, беше загряла и не запали. човека каза, че такова нещо и преди е виждал, но до сега не е е разбрал от какво е, и че този път щял да се заинати да я разбере, довечера щял да се консултира и с други... Каза, че и другите коли, които са му карали с такъв проблем, са били със същия двигател Вече мога с точност да формулирам проблема: НЕ ПАЛИ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА МНОГО- СТАРТЕРА НЕ ВЪРТИ! НЕ ГАСНЕ КОГАТО Е ЗАГРЯЛА,ОБОРОТИТЕ СА ДОБРЕ... С БУТАНЕ ПАЛИ, ЗАРАДИ КОЕТО СТАВА ЯСНО,чЕ НЕ Е ОТ ЕЛЕКТРОНИКАТА... ДВИГАТЕЛЯ Е МНОГО ДОБЪР, ВСЕКИ КОЙТО Я чУЕ, КАЗВА чЕ Е ОК... НЯМА НИКАКВИ шУМОВЕ... ТРЕСЕНЕ, ПУшАЦИ, И ДРУГИ... ПРИ ФОРСИРАНЕ ДВИГАТЕЛЯ СЪщО НЯМА ЗАБЕЛЕЖКА... ПРИ СТУДЕН ДВИГАТЕЛ МНОГО БЪРЗО ВКЛУчВА ПЕРКАТА ЗА РАДИАТОРА. И това е. Друго не могат да кажат ИДЕИ?[/b]
Коментар
-
всичко е наред, антифриз всичко... проверено на 3 места... Днес и мой близък дойде до стара загора да я види, защото и той мислеше,че е маса или датчик, и не вярваше на майсторите в сервизите, но и той се убеди,че всичко е наред и всичко е проверено по технически начин... Запали колата, след 5 мин я угаси на бензиностанцията и запали без проблем,явно не беше загряла много, после минахме 80 км без да я гасим, двигателя не издава никакав странен шум, обороти, температури, всичко 6...по едно време за малко я настъпи до 160 км/ч, при което я пусна на свободна, и оборотите останаха стабилни на 1000... никакви лампи за масла не премигваха/защото и това се очакваше/... угасихме я чак пред въпросния сервиз, опита да запали и не можа... и в сервиза я чуха какво прави и нищоFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар