Сменихте ли клемите на акумулатора? Заради тях може не достига ток и всички да си мислят, че стартера има голяма консумация. На външен вид всичко изглежда ОК, а пък вътре в клемата жицата се е окислила. Няклко лева са, дори и да излезе, че не е от тях, не е грешка да ги смените.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
ivalena написа:Диагностика? Не е карана Мислех да го направя като ми докарат днес колата, но по принцип никой от сервизите до сега не ме е насочил към диагностика... клемите също ще ги сменим веднага, за сега само са напръскани с контактен спрей Yellow_Flash_Colorz_PDT_30F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
ivalena написа:като ми върнат колата, което не знам кога ще е, защото още не са се обадили, ще я закарам на колесарка до там ще видим какво ще се окаже накрая Yellow_Flash_Colorz_PDT_35Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
Ex.Opel Astra
Коментар
-
ivalena написа:в сайта няма инфо, пише, че е в реконструкцияF/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX
Коментар
-
До сега само надничах в темата и следях за развитие на проблема,но тъй като ме хвърлихте в приключение с невъзможността да се разбере какво и е на колата ще изкажа и аз възможна причина на проблема.Помоли колегите при който се намира колата да и измерят компресията на студен мотор.след което да я запалят и да се чака като загрее да угасне.Нали казваш че гасне по време на движение.Когато се постигне нежелания ефект да се премери компресията отново.Трябва да се действа бързо за да се разбере имали някъде спад в компресията.Ако има виновни за това са клапаните които не притварят добре т.с. ако всичко друго е наред по електрониката и доставката на гориво друга причина за този екшън просто няма.Имал съм случай наподобяващ този с един Спринтер,само че там мотора почваше да прекъсва като загрее,проблема беше само в един цилиндър и след смяна на повдигачите се оправи.Не изключвам възможността да се проявява подобен проблем на повече от един цилиндър и тогава няма как да запали колата.Сигурно ще попитате защо пали на бутане?Ами много просто,скороста с която се движи буталото нагоре е в пъти по-голяма и ако пропускът е незначителен няма време да изпусне,от там се създава среда подходяща за запалване. Всичко това е в сферата на вероятностите ,за някой може да се стори че е фантазия,но повярвай те ми възможно е. Не е тук местото да изпадаме в подробности какво може да причини тези главоболия,по-важно е да помогнем на колега в беда. Желая ти скоро да се похвалиш с перфектно работеща кола!!!
Коментар
-
Благодаря за отговора, ще им кажа да го направят по описания начин.. гасне, да. Бих казала, че по-често го прави като е студена, и то когато съм на свободна, но малко съм я карала и не съм сигурна... Освен това оборотите и като е студена играят от 800 до 1000, понякога падат и до 500 и ги качва сама отново на 1000, и всъщност, когато не успее да ги качи, гасне Както е тръгнало, май ще си правя разходка до ЯмболFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
.. гасне, да. Бих казала, че по-често го прави като е студена, и то когато съм на свободна, но малко съм я карала и не съм сигурна... Това автоматически променя нещата,но кой знае.Не мога да повярвам че си посетила няколко сервиза и не могат да открият проблема.Диагностична апаратура нямат ли?Дори и по метода на изключването да се работи за една седмица време могат да се направят чудеса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар