ivalena написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Друия пост във форума "няма палене при загрят двигател" доста прилича на моя случай... А и не съм споменавала до сега, че в маслото имаше стружки, просто не мислех че има връзка... Когато ги откриха, ми казаха като сменям маслото да им кажа първо да ми прочистят цялата система, и тогава да ми сложат новото масло... никой не им отдели специално внимание Като се замисля, в повечето случаи като е загряла не пали... след 15- 20 мин пали от първия път, но това не винаги...понякога, като я карам за проба след поредния ремонт, гася и пак паля и няма проблем... а може и да не е загряла достатъчно... Yellow_Flash_Colorz_PDT_50Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Не мисля, че е толкова сериозно като в другата тема... Масата си провери.. и датчика, който май и на мен ми прави проблем... Двигателя ти добре ли работи като е запален? Не може да е пред блокиране един двигател, и да не се чува някакво чукане... има си един специфичен шум... един по-опитен специалист веднага би се насочил за проблема още като я чуе... в поста ти пише, че работи добре, ако правилно съм разбрал? Стружките, с една промивка се оправят, не е кой знае какво, но не съм много запознат за съжаление... другите да кажат
Коментар
-
Хм, според мен проблема е повече от един и просто се наслагват.Ама така ще е докато вкарват най-издуханите коли от Италия...Нека да ти погледнат дали ти е правилно зацепен агренажния ремък. Ако е прескочил зъб - точно такива са симптомите,А това че има стружки в маслото хич не е бял кахър, ама като се купува - се гледа...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Гледа... който знае какво да гледа маслото беше много малко, колата не е карана повече от година,което означава, че е и старо... е това със стружките до колко е лошо? само с промивка и ново масло няма да се оправи, така ли? те от какво се получават? възможно ли е това да е свързано с проблема с паленето? а също и възможно ли е като работи двигателя да не издава никакъв шум, никакво тракане, да работи тихо и да гори около 7л./ 100 км. комбинирано каране, много добре да върви,а двигателя да излезе сдухан?!Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Виж сега, забрави за момент всякакви идеи за предстоящо блокиране на мотора. След като колата пали на бутане, мотора работи добре, няма никакви детонации, шантави шумове, харчи нормално, не прегрява, не пушляви и въобще няма никакви признаци за сериозно износване, се насочете само и единствено към стартера. Не знам вече какво са мерили майсторите, но едно замерване на пада на напрежение и дори тока на консумация в момент на палене(има уреди и за това, колкото и да е голям) ще даде доста информация. Нека се уверят, че всичко около него е в ред и чак тогава да се насочат към двигателя. Превъртане (10 пъти, ако трябва) на ръка на коляновия вал също ще ориентира майстора за ситуацията, относно "желязото". Преглед на разпределителните валове също ще даде ориентир. Не знам колко сервиза си сменила, моите уважения към специалистите в тях, но имам чувството, че някой се учи на колата ти.
Коментар
-
Не е стартер, със сигурност... На всякъде напрежението е нормално, дори в момент когато не пали... Да кажем, че не се съмнявам, че хората от сервиза са замерили на всякъде и са изпробвали всичко, за което са се сетили... Това, че аз не мога да ви обясня с термини, не означава, че те не са тръгнали по логически път и не са изпробвали всичко... Коляновият вал леко се движел, а го превъртаха в момент, в който не палеше... Не знам дали е показателно Трябва да се има предвид, че във всеки следващ сервиз, започваха отначало да мерят и тоци и всичко,никой не е приел на готово, какво са казали на предното място...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Освен наистина да затяга двигателя, аз вече не се сещам за друго. Ако някой се навие да ми обясни как така мотора затяга, а пък на бутане пали лесно и работи леко, лично ще го почерпя с бутилка 12-годишен дъмпъл И все пак, каквато и да е причината за незавъртане, пада в напрежението ще е осезаем, след като стартера се товари.P.S. Върти ми се една идея за недостатъчен дебит на маслена помпа, но пак е много странно това поведение. Искам да те помоля, след като решиш проблема (щото рано или късно някоя по-умна от нас глава ще намери истинската причина) да напишеш в какво е бил
Коментар
-
Имах подобен проблем.Гасне в движение на свободна и трудно пали особенно ако се опитам да я угася и да я запаля веднага.Дори веднъж не запали един реши да ме дръпне и счупи бронята,но това е друга тема.Това при мен бяха два отделни проблема които реших без нито лев.Първия проблем с гасненето в движение се оказа от липсата на въздух които да обогатява сместа.Теост махнах маркуча влизащ в кутията на въздушния филтър за да смуче въздух директно от кутията и го запратих на боклука.И този проблем се реши веднага.Относно паленето аз имам и газова.Тоест паля на бензин и при определени обороти прехвърля автоматично на газ.Никъде не прочетох при теб има ли газова и каква е системата при палене.Та след като палех трудно почнаха да ми викат смени акумулатора,смени стартера,смени втулките на стартера,смени четките на стартера и т.н.А фактически проблема е,че като угася на газ остава макар и малко количество газ и ако веднага се опитам да запаля отново,то вкарвам бензин и колата ми меси горивото затова и не пали.Затова сега ако карам на газ и трябва веднага да запаля втори път провключвам копчето на газ ,за да не меси горивото и паля от раз.Ако угася и оставя колата за по дълъг период после пак паля трудно на бензин ,но все пак пали.Ако и ти си с газова опитаи да покараш на газ,после угаси колата,превключи копчето на газ и пак се опитаи да запалиш.Направи същото и на бензин-караи на бензин,угаси и пак запали на бензин.Ако всичко е почти ок значи колата ти меси газ и бензин.Понеже не съм специалист се изразявам с думи прости дано си ме разбрала.Ако и твоят случаи е същия то решението е просто.Но ако нямаш газова тогава нещо по токовете не ти е наред или втулките на стартера.Написах толкова много,защото не разбрах от постовете ти точно има ли газова колата,сутрин по лесно ли пали и други същественна информация която трябваше да опишеш по подробно за да не гадаем
Коментар
-
Колата няма газова уредба, днес става една седмица откакто я купих, и откакто е по сервизи... Не мога да определя точно кога пали и кога не, просто защото не съм я карала, а и сутрин обикновено е в някой сервиз, и като я взема вече са я палили... От ел сервиза ми казаха, че се съмняват в двигателя, защото не палела когато е загряла, от тях го чух това. До колкото аз имам впечатления, няма особена връзка между това дали пали и дали е студена... Като я взех минах с нея 80 км, гасих я 2 пъти на бензиностанции и палеше веднага. Стигнах до вкъщи, угасих я /загряла със сигурност/ и не можеше да запали. Пуснах я по инерция и веднага запали... Отидох да търся акумулатор, без да я гася /все още е била загряла/ когато намерих подходящ я угасих да го сменят, и не палеше.. Разбра се, че не е от акумулатор и върнаха моя, при което запали веднага... Не са минали и 5 мин да е била угасена, не знам дали за толкова би изстинала, после я спрях пред къщи пак и цяла вечер веднъж пали, веднъж не... В сервиза единия ден искаха да я закарам на канала, но не можеше да запали около 20 мин, студена... събраха се да ме бутнат, първо назад, докато беше в покой колата и отиваха отзад да бутат, този път запали от раз, в смисъл бутнаха ме малко и я оставиха, в момента в който запали, колата си беше на едно място... не знам дали има някакво значение това... а последните 2 дни като угаснеше или си пали веднага, или по 10-20 мин , веднъж даже 40, не пали и това е... докато пробваха разни неща и трябваше да паля и да гася постоянно, пак така 3 пъти не пали, веднъж пали, 2 не пали, 3 пали, после само пали... Коментираха нещо и за шума при палене, бил някакъв характерен за Фиат... ок билFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
жиците на клемореда, както и масата ще бъдат проверени още веднъж, не в сервиз, веднага щом ми върнат колата... Двама човека, които не работят в сервиз са ми карали колата, разбират повече от мен и казват, че двигателя няма признаци да е проблемен, несигурни са само за разпределителния вал... 16V било и там не са много запознати, но го допускат като вариантFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
u_bo
ей !!!а никой не се е сетил да я закара на диагностика , нали !!!ако е някой датчик с лоша връзка - като загреее се разшрява и прекъсва веригата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар