Наред е всичко за момента, дано няма проблеми повече... Не смея да я похваля :P
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Humppa
-
Купих я за 3700, 200 лв ЕКО такса, номера, застраховка още 150...1950 в сервиза, това включва лагери, ролки, ремък, комплект съединител(400 лв) зареждане с фреон, масло, фитър и разни други неща по двг, както и труд. Отделно от морга 250 лв колянов вал и 450 за глава с разпределителни валове... Главата не ми трябваше, просто без нея не ми даваха валовете... Поленов и въздушен филтър- 40 лв. Това само за ремонта, а предния месец по сервизи не знам още колко пари отидоха... не искам и да се сещам.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
С тия пари (за ремонта)+ парите за колата=един приличен мерцедес.те затова хората на запад прават така-минат десет години и.....АЙДЕ.....и после ние все по-замогващите се българи лапаме боклуците като топъл хлеб,вместо да се смачкат в някой завод за преработка на метали.И се кефим че сме си взели кола за 3-4 хиляди лева.Хората на запад такива си ги подаряват или ги дават за по 500-600 евро max.
Коментар
-
roko_ok написа:С тия пари (за ремонта)+ парите за колата=един приличен мерцедес.те затова хората на запад прават така-минат десет години и.....АЙДЕ.....и после ние все по-замогващите се българи лапаме боклуците като топъл хлеб,вместо да се смачкат в някой завод за преработка на метали.И се кефим че сме си взели кола за 3-4 хиляди лева.Хората на запад такива си ги подаряват или ги дават за по 500-600 евро max.Fiat Bravo GT '97 1,8 16V 113 к.с. - лична
Skoda Octavia '06 1,6 101 к.с. - служебна
Коментар
-
Да сме живи и здрави,лично аз не се виждам с нова кола,бедни сме беднии,затова вземаме такива строшеняци от запада.там не са ги хвърлили от лесно.а ние ги докараме тука и се почва една реставрация........Не е вярно че хората там не карат стари колко(Италия имам предвид),напротив.По скоро се отарвават от боклуците дето вече нищо не става от тях.Блъскат ги в някоя морга за коли и после други ги продават.Нормално е да хвърляме пари за да се движат.А тука майсторите за да си изкарват хляба ни свалят кожите.И една такава кола излиза ,че все едно си я плащаш още веднъж,като се обърнеш назад и сметнеш парите които си хвърлил за ремонти.А жената според мен може и да са я будалкали тия майстори,има такива дето преценяват,гледат че не разбираш и почват.....това за смяна....онова за смяна правят си опити,експерименти.Да не дава господ да попадаш на такива.Според мен 50% обаче са такива.Безумие е един ремонт на кола за 3000 лева да е 2000 лева.Луда държава.
Коментар
-
Всичко по темата вече е казано, на никой не му се четат 25 страници, но там си е описано как нещата излизаха 1 по 1... уж беше само 1 колянов вал, дори да исках да я продам, трябваше да го оправя първо и се започна една.. Мисля, че не е излишно да повторя отново от къде я взех тази кола, която си е била за брак направо. Автокъща "Антъни" Стара Загора, на околовръстното, въпреки, че не само там продават боклуци...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Не си само ти аз мойта като я взех сега трябва да сменям разпределителен вал,но то си е проблем на мотора 1.4.Ама така е като не гледаме когато трябва.ама нали знаеш-един път ще се опари човек.Занапред ще знаем как да избираме,станалото станало.На мен лично всички ми викат:продавай я.И сериозно се замислям.А продам ли я-никога вече италианка.Не може мотора на много по стари коли да няма проблем-Типо,Пунто,Панда,Регата.......абе какъвто се сетиш Фиат,а на мотор измислен след тях-96 година ,да не са му измислили омасляването на вала и да се води като консуматив.Италианска работа.От мойта кола намразих марката,а преди много ми харесваше.+това май италиаските като гледам си харчат по много.
Коментар
-
ре
Лошо е чеси попаднал на такава кола аз от моята сам много доволен и немисля скоро да я сменям.Преди имах лошо мнение за италиянските коли но си го промених Много зависи как е карана дадената кола.OPEL CORSA 1,3 cdti 2008 6/100
SEAT IBIZA 1,9 TDI 2000г 4.5 /100
FIAT BRAVO 1,6 16v 103 2000г The Pover Sell АГУ 7,5/100
Коментар
-
Re: ре
zara_izrod написа:Лошо е чеси попаднал на такава кола аз от моята сам много доволен и немисля скоро да я сменям.Преди имах лошо мнение за италиянските коли но си го промених Много зависи как е карана дадената кола.
Коментар
-
Колега SHB аз мисля че Шкода вече не правят никак лоши коли,ако не и по добри от доста други европейски марки.Малко раздухме темата,извинявам се за което.Дано жената поне да си оправила накрая тая кола,че това е нечовешко.Ами наистина си имат косури и то хронични италианките.Но и WV Polo например(м/у него и Бравото се колебаех като търсех кола)си има такива болежки-Скоростната кутия.И все пак ако се зачетете във форума им ще видите какви са им като цяло проблемите-"ел.стъклото не работи,чистачките не включват,съединител за смяна,тропане предница" и т.н. простотии.а при нас-основно проблеми с двигателите и после другото.Някои ще ми каже сигурно"ами да беше си взел Поло".Да бях ама сбърках .Сега да ми е нямаше и секунда да се замислям.А не да сменям половината двигател и я свали разхода от 15 до 12 на сто я не.Както и да е все пак сигурно има защо един пръднал каруцарски голф 93-94 година да е на цената на един стилен и елегантен Фиат от 97-98 година,при това с пълен ел.пакет примерно.Защо ли е така?Тука не броим разбира се надутата заради името цена на голфа от нашенския търговец.Замисляте ли се?Щото един приятел си взе голф 97 година за 6000лв.,какъв ли трябва да е един Фиат за да е 6000лв.Сигурно трябва да има верткално излитане.
Коментар
-
На приятелката ми вуйчо й си взе един "пръднал каруцарски голф 2" преди време. Имай предвид, че го избира 3 месеца, не беше от евтините екземпляри, и беше много запазен. Е като се почнаха едни смени - хидравлична помпа, бензинова помпа, водна помпа и още неща, които не мога да си спомня. Колата му излезе златна. Така че всичко е въпрос на късмет. Съвсем не казвам, че фиат е най-здравата кола. Такова определение не може да се даде за никоя кола на старо. Въпрос на късмет. В крайна сметка чисто нови коли дават дефекти какво остава за морги на по 200-300000 км.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Голфа държи цена не заради качеството си. А проблемите с ДВГ са много , особенно прехваления им дизел помпа-дюза. Все пак, мнения всякакви. Аз лично немско возило няма да си взема. Преди имах Рено, сега карам Фиат, чоплил съм се по-доста други коли най-голям зор съм виждал с немските. Ма направо безумно тъпи изпълнения има. Специално за прехваления голф, 2-та е май най сполучлива. Поне това се разбира от участниците в техния форум. В крайна сметка, взета е кола на старо и от нея всичко може да се очаква. А износения вал се вижда с просто око!!!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар