Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    3-ти сервиз вече, смениха датчика... пак същото всеки вика ще го оправим и на другия ден се оказва, че не е от това, което си мислел...
    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

    Коментар


      #17
      ivalena написа:
      3-ти сервиз вече, смениха датчика... пак същото всеки вика ще го оправим и на другия ден се оказва, че не е от това, което си мислел...
      Явно и ти като мене не можеш да улучиш на свестен сервиз. Що не вземеш да се разходиш до Ямбол при сервиза на хит-ко, поне ти е що-годе близо...а и една разходка ще си праснеш. Иначе при мен правеше подобни мизерии Типото и се оказа, че губи маса при запалването по жиците някъде. Това не разбрах, проверено ли е?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        Каде да ходя в Ямбол, аз до вкъщи не мога да се прибера... гасне, и после на късмет пали веднага понякога... не се наемам на никаде да тръгна масата е проверена.... уж.
        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

        Коментар


          #19
          ivalena написа:
          Каде да ходя в Ямбол, аз до вкъщи не мога да се прибера... гасне, и после на късмет пали веднага понякога... не се наемам на никаде да тръгна масата е проверена.... уж.
          Еее аз не разбрах че ти гасне докато караш, мислех че при каране си върви, а само на запалване ти прави мизерии. Щот ако е само при палене палиш за Ямбол и докато не намериш сервиза не гасиш :D Моята като правеше такива мизерии карах така до Банско и обратно. А моята по принцип като откажеше да запали при губенето на маса като завъртя ключа и цъква и после таблото изгасва нацяло и няма никой, трябваше да разкачам и закачам пак клемата на акумулатора и тогава понякога палеше :D
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #20
            Ужас! Добре си бях аз преди с Фордчето... защо ми беше да го сменям :D В сервиза ми казаха, че това че гаснела било бял кахър... Викам добре де, оправете поне едното, че така и до вас не мога да стигна... В понеделник ще я закарам на друго място.. не знам само в ел. сервиз ли да бъде или на компютърна диагностика Не ми изгасва таблото, всичко си е наред, нищо не и пипам, след малко като пробвам, пали все едно никога не е правила проблем... До колкото разбирам, в сервизите никога не са попадали на подобен проблем... описвам им, те имат на идея горе долу какво може да е.. после и пред тях прави проблема, сигурни са, че е стартер... Явно е някакъв специфичен звук, все за стартер се хващат... всеки който я чуе! като кажа че 3 са сменени, и казват слаб акумулатор... казвам, че и с друг закачен към моя пак го прави... и всичко което после им дойде на ум да проверят, се оказва че е наред
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #21
              ivalena написа:
              Ужас! Добре си бях аз преди с Фордчето... защо ми беше да го сменям :D В сервиза ми казаха, че това че гаснела било бял кахър... Викам добре де, оправете поне едното, че така и до вас не мога да стигна... В понеделник ще я закарам на друго място.. не знам само в ел. сервиз ли да бъде или на компютърна диагностика Не ми изгасва таблото, всичко си е наред, нищо не и пипам, след малко като пробвам, пали все едно никога не е правила проблем...
              Ми де да знам...ако има официален сервиз на ФИАТ в Стара Загора виж там, по принцип имат всякаква електроника за Фиат, ама там се ходи само за диагностика, щото иначе цените...квото си дала досега малко ще ти се види. На Пежо има сервиз, поразпитай и за фиат. Щото на местата дето си ходила досега явно са хвърляли боб да разберат какво и има на колата ти, а като е свършил боба са ти взели парите
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #22
                до сега пари не са ми искали... те и нищо не са свършили де дадох само 15 лв за да ми сложат друг mp3 player... а също и към 80 лв за таксита да се прибирам и да ходя към сервизите... В Ст. Загора официален сервиз на фиат май няма... а може и да съм с грешка
                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                Коментар


                  #23
                  ivalena написа:
                  до сега пари не са ми искали... те и нищо не са свършили де дадох само 15 лв за да ми сложат друг mp3 player... а също и към 80 лв за таксита да се прибирам и да ходя към сервизите... В Ст. Загора официален сервиз на фиат май няма... а може и да съм с грешка
                  Ей сега се поразрових...май си в грешка :D http://www.avto-union.com/bg/service...ораНещо не излиза целия линк, ама отляво цъкаш на градовете Стара загора и първият сервиз дето ти излиза Примотек, Патриарх Евтимий 42. Дали работят добре обаче ще трябва да си поразпиташ...
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря ти, и при тях ще отида..
                    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                    Коментар


                      #25
                      Мацка, аз не мога да разбера нещо - когато колата не ще да запали, стартера издава някакъв специфичен звук и не може да завърти? Лампите по таблото не гаснат, следва, че няма повишена консумация...ок, правили са опит с директно захранване на стартера и пак не става? Сменили са го и пак не иска? Извинявай, че се повтарям, но отговори ми точно - когато колата не иска да запали, стартера върти ли изобщо? Ако върти, какво се занимават въобще с него? Да търсят другаде причината. P.S. Имам човек в Ст. Загора, който се занимава с всякакви тоци и мога да те свържа с него.
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #26
                        Трудно ми е да обясня с думи какъв точно е шума, когато не пали... чува се шум както когато пали, но за секунда само,и после тишина...ако задържа ключа, на около 2 секунди се чува същият еднократен звук... през това време лампите по таблото премигват, в смисъл светят по-слабо. Предполагам, че не върти, след като за това се хващат... Съжалявам за неточното обяснение, просто до сега никога не ми се е случвало да имам проблеми със стартер и не мога да определя... Не се чува такова въртене както когато е студено и все едно всеки момент ще запали.. Пробваха я по много начини, подаваха ток директно, проследиха последователно тока... и докато я палих и гасих да пробват, поне 20 пъти го направи пред тях, в момент в който я замерват, и пак нищо...
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          #27
                          Ако съм успял да разбера точно, стигам до извода, че проблема ти наистина е в стартера или захранването му. По тази логика, колата би трябвало да пали без проблем с леко бутане. Това е друга тема, обаче. Интересното е, че стартера е сменяван и то няколко пъти, но без резултат. Ако приемем, че захранването е в ред (казваш, че и с допълнително, външно захранване пак не иска да върти), остава маховика. Там, обаче трябва да се получава някакво заклинване между бендикса и зъбите му. Аз за подобна ситуация до сега не съм чувал и не мога да съм категоричен, че е точно това. Наистина много странен проблем. Все пак, подшушни на майстора за тази вероятност. Дано съм ти помогнал
                          Fiat Marea 1.8i 16V
                          Fiat Tipo 1.4i 8V
                          Fiat Punto 1.6i 8V
                          www.italauto-bg.net/forum/

                          Коментар


                            #28
                            ок, утре ще им кажа... да, с бутане или като я пусна по наклон на 2-ра пали веднага...
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              #29
                              Има нещо, което никой не е споменавал, имах подобен проблем на УНО-то едно време. Кабела, който влиза с клемата на акумулатора може да се окисли и да не прави достатъчко контакт. Накарай ги да ти смемят и двете клеми на акумулатора. Няколко лева струват. Обаче това за не обяснява гасненето в движение. За мен най-добре обяснява всичките проблеми с лоша маса на двигателя и или на компютъра. не знам как са я мерили, но масата не се мери с уред, само се оправя със смяна на всички клеми и затягането им. Че дори и смяна на кабели. Другото важно е жичките на датчика наколяновия вал, след като той самия е сменен. Макар че аз още не вярвам че е сменен. И все още си мисля че е от него! Накрая да не забравяме че може да има вътрешна повреда в самия компютър. Но това накрая. При всички положения е лоша ел. връзка, но...
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар


                                #30
                                Не разбирам много, не знам какво точно са ми правили, знам само каквото ми кажат... утре ще си запиша всички ваши предположения и ще отида в някой сервиз и ще ги накарам точно това да оправят... От една друга тема във форума започнах да си мисля да не е и в моя случай двигателя...
                                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                                Коментар

                                Working...
                                X