3-ти сервиз вече, смениха датчика... пак същото всеки вика ще го оправим и на другия ден се оказва, че не е от това, което си мислел...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
ivalena написа:3-ти сервиз вече, смениха датчика... пак същото всеки вика ще го оправим и на другия ден се оказва, че не е от това, което си мислел...N.Y. State of Mind
Коментар
-
ivalena написа:Каде да ходя в Ямбол, аз до вкъщи не мога да се прибера... гасне, и после на късмет пали веднага понякога... не се наемам на никаде да тръгна масата е проверена.... уж.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Ужас! Добре си бях аз преди с Фордчето... защо ми беше да го сменям :D В сервиза ми казаха, че това че гаснела било бял кахър... Викам добре де, оправете поне едното, че така и до вас не мога да стигна... В понеделник ще я закарам на друго място.. не знам само в ел. сервиз ли да бъде или на компютърна диагностика Не ми изгасва таблото, всичко си е наред, нищо не и пипам, след малко като пробвам, пали все едно никога не е правила проблем... До колкото разбирам, в сервизите никога не са попадали на подобен проблем... описвам им, те имат на идея горе долу какво може да е.. после и пред тях прави проблема, сигурни са, че е стартер... Явно е някакъв специфичен звук, все за стартер се хващат... всеки който я чуе! като кажа че 3 са сменени, и казват слаб акумулатор... казвам, че и с друг закачен към моя пак го прави... и всичко което после им дойде на ум да проверят, се оказва че е наредFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:Ужас! Добре си бях аз преди с Фордчето... защо ми беше да го сменям :D В сервиза ми казаха, че това че гаснела било бял кахър... Викам добре де, оправете поне едното, че така и до вас не мога да стигна... В понеделник ще я закарам на друго място.. не знам само в ел. сервиз ли да бъде или на компютърна диагностика Не ми изгасва таблото, всичко си е наред, нищо не и пипам, след малко като пробвам, пали все едно никога не е правила проблем...N.Y. State of Mind
Коментар
-
ivalena написа:до сега пари не са ми искали... те и нищо не са свършили де дадох само 15 лв за да ми сложат друг mp3 player... а също и към 80 лв за таксита да се прибирам и да ходя към сервизите... В Ст. Загора официален сервиз на фиат май няма... а може и да съм с грешкаN.Y. State of Mind
Коментар
-
Мацка, аз не мога да разбера нещо - когато колата не ще да запали, стартера издава някакъв специфичен звук и не може да завърти? Лампите по таблото не гаснат, следва, че няма повишена консумация...ок, правили са опит с директно захранване на стартера и пак не става? Сменили са го и пак не иска? Извинявай, че се повтарям, но отговори ми точно - когато колата не иска да запали, стартера върти ли изобщо? Ако върти, какво се занимават въобще с него? Да търсят другаде причината. P.S. Имам човек в Ст. Загора, който се занимава с всякакви тоци и мога да те свържа с него.
Коментар
-
Трудно ми е да обясня с думи какъв точно е шума, когато не пали... чува се шум както когато пали, но за секунда само,и после тишина...ако задържа ключа, на около 2 секунди се чува същият еднократен звук... през това време лампите по таблото премигват, в смисъл светят по-слабо. Предполагам, че не върти, след като за това се хващат... Съжалявам за неточното обяснение, просто до сега никога не ми се е случвало да имам проблеми със стартер и не мога да определя... Не се чува такова въртене както когато е студено и все едно всеки момент ще запали.. Пробваха я по много начини, подаваха ток директно, проследиха последователно тока... и докато я палих и гасих да пробват, поне 20 пъти го направи пред тях, в момент в който я замерват, и пак нищо...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Ако съм успял да разбера точно, стигам до извода, че проблема ти наистина е в стартера или захранването му. По тази логика, колата би трябвало да пали без проблем с леко бутане. Това е друга тема, обаче. Интересното е, че стартера е сменяван и то няколко пъти, но без резултат. Ако приемем, че захранването е в ред (казваш, че и с допълнително, външно захранване пак не иска да върти), остава маховика. Там, обаче трябва да се получава някакво заклинване между бендикса и зъбите му. Аз за подобна ситуация до сега не съм чувал и не мога да съм категоричен, че е точно това. Наистина много странен проблем. Все пак, подшушни на майстора за тази вероятност. Дано съм ти помогнал
Коментар
-
Има нещо, което никой не е споменавал, имах подобен проблем на УНО-то едно време. Кабела, който влиза с клемата на акумулатора може да се окисли и да не прави достатъчко контакт. Накарай ги да ти смемят и двете клеми на акумулатора. Няколко лева струват. Обаче това за не обяснява гасненето в движение. За мен най-добре обяснява всичките проблеми с лоша маса на двигателя и или на компютъра. не знам как са я мерили, но масата не се мери с уред, само се оправя със смяна на всички клеми и затягането им. Че дори и смяна на кабели. Другото важно е жичките на датчика наколяновия вал, след като той самия е сменен. Макар че аз още не вярвам че е сменен. И все още си мисля че е от него! Накрая да не забравяме че може да има вътрешна повреда в самия компютър. Но това накрая. При всички положения е лоша ел. връзка, но...FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Не разбирам много, не знам какво точно са ми правили, знам само каквото ми кажат... утре ще си запиша всички ваши предположения и ще отида в някой сервиз и ще ги накарам точно това да оправят... От една друга тема във форума започнах да си мисля да не е и в моя случай двигателя...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар