благодаря за помощта, идея си нямах от непалещи коли, двигател ма Браво и още по-малко ремонта му... В сервизите нещата стоят наистина по-различно. ако реша да вземам друг двигател, колко би излязъл горе долу с труд, с всичко? или да заложа само на колянов вал, май се намират за по 200 лева някакви и да разчитам, че останалото е ок?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Към 1200лв е рециклиран вал.Това означава заводски вал от Италия, взет от карана кола, шлайфан на ремонтен размер и с химическа повърхностна обработка "тифтрудинг", която никой извън заводски условия не може да направи.Струва си този вариант само ако колата се прави за по-специални цели.Ако се намери читав вал втора употреба, ще е най-разумно.
Коментар
-
Ако бачкам на такива тарифи като колегите досега Ферари щях да карам какви са тия глупости за кола за 4000 лв да се опитваш да набуташ част за 1400 лв. Моргите са пълни с мотори като твоя един друг вал ако са му читави и лагерите по него могат да се ползват и те. Има и друг вариант шлайфане на стария вал и ремонтни лагери цената също е далеч от тази която ти искат.
Коментар
-
не знам кое ще е най- разумния вариант в случая... да стане възможно най-здрава, да и имам доверие като я карам... моя колянов вал бил много износен, не подлежал на ремонт.с друг колянов вал, от морга, дали би се решил проблема за 20-30 000 км поне, да я покарам и тогава да я продам?Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Humppa
Предполагам че ще изкара двойно повече от тези 30 000 с нов вал 2-ра ръка. А ти като навъртиш 20-30к километри на Бравото няма да ти се иска да го продаваш
Коментар
-
и на мен по-добре ми звучи, от сервиза още не са се обадили да кажат какво мислят, попитах ги, ако сменя само вала, каква ми е гаранцията, че другите части са добре, при положение,че е толкова зле вала... казаха, че ще помислят и ще отговорят... предполагам, че сега отварят целия двигател, да видят главата как е.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
мислиш ли, че толкова им дреме за колата ти та чак повече от тебе д асе интересуват? вземай или цял двг или блока с вала и буталата, така ще си принудена да смениш гарнитура глава и ревизия клапани и поне ще знаеш, че повече грижи няма да имаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Само че искай документ за него и после трябва през КАТ за пререгистрация на двигателя-смяна на талон иначе неможеш да минеш на преглед камо ли да го продадеш някой ден.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
вчера са ми затворили двигателя, като са ми сложили тези пластини, наляха и масло... днес се оазало, че пак не работи и на стенд открили пукнатините...сега на ново го отварят, предполагам и това оскъпява нещата... още не са ми казали да ходя ли да го вземам този двигател, не знам защоFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
До сега само четох и мислех да не пиша, ама не се здържах. Смени сервиза овреме! Какви са тия майстори дето ще събират двигател с толкова сериозен проблем! И после и пари ще ти искат! Намери някой да ти направи основен ремонт. Купи си вал втора употреба но здрав и нека майстора да си го избере да няма после хър мър. След това мотора всичко долу, сложи си нови лагери, нови сегменти, виж главата как е. Там смени гумички, да се припаснат клапани. Абе да се направи мотора от до за да знаеш, че всичко е както трябва! За да скапе вала значи и нагоре е плаче майка. Нов двигател вземи само ако блока на твоя е съсипан напълно. Иначе не си струва. За парите за новия двигател, ще си купиш частите за твоя, а стария няма пак да знаеш в какво състояние е. Ако не ти се набиват пари в тази кола то по-добре не я прави ами я продаи така на някой да си я направи. Избереш ли средно положени с компромиси, ще ти излезе по-скъпо и няма нищо да стане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар