ivalena написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
u_bo
-
днес аз го забелязах това в сервиза/ защото аз давах на контакт и палех когато трябва/ и майстора ми каза да опитам със съединител, и ми насочи вниманието, защото аз така си паля обикновено... като му казах, и ме накара да запаля и да държа съединителя, и го огледа... не е в това проблема, а другото за учебната кола е интересно... все пак стана ясно , че проблемите и с гасненето и с паленето идват от нещо свързано със съединител... 7.5 волта беше днес тока, когато не пали... и с техен акумулатор никакви оттечки, нищо.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
и това го мислиха като вариант в един от предните сервизи... но няма никакви признаци да е каквато и да е механична повреда... ако са лагерите, както и нещо друго по двигателя, все нещо нямаше да е наред... шум, компресия, всичко е наред. още като я чуят, казват, че е перфектен двигателя, освен това при бутане си пали веднага, без изключения.обмисляха и варианта някоя от ролките на ангренажния ремък като загрее и да затяга- отпадна. утре ще погледнат отново бендикс и маховик, да не разчитат на работата на хората от другите сервизи... като цяло всичко се свежда до тока, но защо само като е загряла и какво общо има съединителя...просто няма логика... за МАП сензор като им казах, ми отговориха, че би трябвало да прави проблем и когато е студена, по същата логика отпада почти всичкоFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
То май че ще трябва да ходиш на врачка. А ако се опиташ с тикане дали ще запали в момента на отказване за палене на стартер.Сещам се и за един случай с една Тойота, както си кара и като вдигне градуси и угасва, запалваш цигара изчакваш да изстине и продължаваш и после така до безкрай. Оказа се че имаше пукнатина в главата и като вдигне градусите компа изключваше докато не паднат. Това е само един пример който в случая надали има нещо общо с твоя, ама знае ли човек от къде ще изкочи зайчето.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
ами пали, да. даже понякога , когато освободя от скорост и си махам крака от съединителя, оборотите падат, лампите светват и гасне, но понеже е набрала инерция, като включа втора със съединител и пали на ново.. до следващия светофар. там си изгасва. евентуално и там, ако подам малко газ мога да я задържа да не угасне... и така, докато не тръгна от светофара и не сменя предавките.. тогава докато си махам крака от съединителя и и светват лампите, при което при бутане пали веднага, по инерция също, но продължава да гасне и да не иска да запали/сама/ докато не и падне температурата с 2-3 деления под означението с термометъра... не знам дали е възможно да е двигател, мисля, че не е, в прения сервиз явно случайно са бутнали нещо и си въртеше стартера... цяла седмица беше окFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Калибрирай го това стъпково моторче и няма да гасен, пък може и то да се окаже проблема и с паленето. Да го свалят, почистят, смажат... това всичко на разкачен акумулатор, после го връщат, закачат акумулатора и я оставят да поработи няколко минути на място. След това се разходи 100км без да я гасиш само на прав път извън града и без да я пускаш много по инерция или поне да е на скорост. За час и нещо е цялата работа барабар с карането. Добра идея е и да добавиш 150-200мл газ за горене в резервоара да ти смаже дюзите преди ’разходката’. Тази кола трябва да се кара, а не да виси по майстори. Има елементи дето се самообучават след разкачане на акумулатора по време на каране, пък от много бъзикане това няма как да стане и си мислиш, че и нови проблеми са се появили... и накрая виновна марката.
Коментар
-
u_bo
wwalker написа:Калибрирай го това стъпково моторче и няма да гасен, пък може и то да се окаже проблема и с паленето. Да го свалят, почистят, смажат... това всичко на разкачен акумулатор, после го връщат, закачат акумулатора и я оставят да поработи няколко минути на място. След това се разходи 100км без да я гасиш само на прав път извън града и без да я пускаш много по инерция или поне да е на скорост. За час и нещо е цялата работа барабар с карането. Добра идея е и да добавиш 150-200мл газ за горене в резервоара да ти смаже дюзите преди ’разходката’. Тази кола трябва да се кара, а не да виси по майстори. Има елементи дето се самообучават след разкачане на акумулатора по време на каране, пък от много бъзикане това няма как да стане и си мислиш, че и нови проблеми са се появили... и накрая виновна марката.
Коментар
-
да, обмисляха подобен вариант, даже мисля че днес нещо такова ще правят... когато колата не пали, стартера върти, но много бавно и затормозено, по едно въртене на 2 секунди... двигателя не стои в покой, докато опитвам да запаля, а се мести малко.. нещо взема много ток, лампите почти изгасват, понякога даже почти не се виждат да светят в момента на палене... имаше момент, когато колата не гаснеше, и не правеше проблем при паленето, дори и супер загряла... най-много от втория път палеше, а стартера си въртеше бързо и лампите не ставаха по-слаби... така цяла седмица... не е от двигател си мисля.. него не са го пипали. по-скоро е нещо, което докато са го оглеждали и са го почистили и се е пооправило за малко... но са пипали много неща и не знаят от кое е... факт е само, че имаше огромна разлика, после стана пак същото, без никой да я пипа, нищо не са сменяли... загадка.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ДВИГАТЕЛ. ОГРОМЕН ЛУФТ НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ... Движел се на където си иска... не се знае колко е сериозно, но сега отварят двигателя. Ще ви пиша колко ми е излязъл ремонта и колко е било сдухано всичко... Благодаря на всички, които следяха темата. Съжалявам за останалите, които са със същия проблем... дано при вас да е нещо по-дребно.Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:ДВИГАТЕЛ. ОГРОМЕН ЛУФТ НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ... Движел се на където си иска... не се знае колко е сериозно, но сега отварят двигателя. Ще ви пиша колко ми е излязъл ремонта и колко е било сдухано всичко... Благодаря на всички, които следяха темата. Съжалявам за останалите, които са със същия проблем... дано при вас да е нещо по-дребно.
Коментар
-
тогава, като го прочетох, я закарах при човек, които се занимава с двигатели, и каза, че нямало луфт... добре била,даже супер не съм го отминала без да обърна внимание, просто в сервиза го отхвърлиха... даже попитах да я карам ли или е пред блокиране двигателя, и тои ми каза- след като не ти свети лампата на маслото- карай...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
ivalena написа:все пак стана ясно , че проблемите и с гасненето и с паленето идват от нещо свързано със съединител... 7.5 волта беше днес тока, когато не пали... и с техен акумулатор никакви оттечки, нищо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар