Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ivalena написа:
    това не обяснява обаче защо с натиснат съединител се затруднява паленето... направо си е невъзможно при загрят мотор
    са кво ще ти кажа - няма да ме псувате като карах курсовете за шофьор преди мнооого години - на Москвич 412 инструктора ме караше да паля само със ненатиснат съединител и разбира се на свободна скорост.тогава обясни , че колата имала НЯКАКЪВ проблем със ?????? - АМА КОЙ ДА СЛУША ТОГАВА.та си мисля , че АКО го кажеш това за по-трудното палене при натиснат съединител на някой майстор от старата школа - ще се сети какво може да е ! офтопик - имах един случай - при натискане на съединител на 21412 - колата гаснеше. Проблема беше , че при натискането на педала - той натискаше един кабел захранващ ’+’ на бобината --> протърква го --> и го дава на маса --> бобината няма ток и колата гасне не мисля, че подобен е проблема при тебе , толко сервизи - до сега да са го видяли.

    Коментар


      днес аз го забелязах това в сервиза/ защото аз давах на контакт и палех когато трябва/ и майстора ми каза да опитам със съединител, и ми насочи вниманието, защото аз така си паля обикновено... като му казах, и ме накара да запаля и да държа съединителя, и го огледа... не е в това проблема, а другото за учебната кола е интересно... все пак стана ясно , че проблемите и с гасненето и с паленето идват от нещо свързано със съединител... 7.5 волта беше днес тока, когато не пали... и с техен акумулатор никакви оттечки, нищо.
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        Аксиални лагери на коляновия вал?
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          и това го мислиха като вариант в един от предните сервизи... но няма никакви признаци да е каквато и да е механична повреда... ако са лагерите, както и нещо друго по двигателя, все нещо нямаше да е наред... шум, компресия, всичко е наред. още като я чуят, казват, че е перфектен двигателя, освен това при бутане си пали веднага, без изключения.обмисляха и варианта някоя от ролките на ангренажния ремък като загрее и да затяга- отпадна. утре ще погледнат отново бендикс и маховик, да не разчитат на работата на хората от другите сервизи... като цяло всичко се свежда до тока, но защо само като е загряла и какво общо има съединителя...просто няма логика... за МАП сензор като им казах, ми отговориха, че би трябвало да прави проблем и когато е студена, по същата логика отпада почти всичко
          Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

          Коментар


            То май че ще трябва да ходиш на врачка. А ако се опиташ с тикане дали ще запали в момента на отказване за палене на стартер.Сещам се и за един случай с една Тойота, както си кара и като вдигне градуси и угасва, запалваш цигара изчакваш да изстине и продължаваш и после така до безкрай. Оказа се че имаше пукнатина в главата и като вдигне градусите компа изключваше докато не паднат. Това е само един пример който в случая надали има нещо общо с твоя, ама знае ли човек от къде ще изкочи зайчето.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              ами пали, да. даже понякога , когато освободя от скорост и си махам крака от съединителя, оборотите падат, лампите светват и гасне, но понеже е набрала инерция, като включа втора със съединител и пали на ново.. до следващия светофар. там си изгасва. евентуално и там, ако подам малко газ мога да я задържа да не угасне... и така, докато не тръгна от светофара и не сменя предавките.. тогава докато си махам крака от съединителя и и светват лампите, при което при бутане пали веднага, по инерция също, но продължава да гасне и да не иска да запали/сама/ докато не и падне температурата с 2-3 деления под означението с термометъра... не знам дали е възможно да е двигател, мисля, че не е, в прения сервиз явно случайно са бутнали нещо и си въртеше стартера... цяла седмица беше ок
              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

              Коментар


                Калибрирай го това стъпково моторче и няма да гасен, пък може и то да се окаже проблема и с паленето. Да го свалят, почистят, смажат... това всичко на разкачен акумулатор, после го връщат, закачат акумулатора и я оставят да поработи няколко минути на място. След това се разходи 100км без да я гасиш само на прав път извън града и без да я пускаш много по инерция или поне да е на скорост. За час и нещо е цялата работа барабар с карането. Добра идея е и да добавиш 150-200мл газ за горене в резервоара да ти смаже дюзите преди ’разходката’. Тази кола трябва да се кара, а не да виси по майстори. Има елементи дето се самообучават след разкачане на акумулатора по време на каране, пък от много бъзикане това няма как да стане и си мислиш, че и нови проблеми са се появили... и накрая виновна марката.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  wwalker написа:
                  Калибрирай го това стъпково моторче и няма да гасен, пък може и то да се окаже проблема и с паленето. Да го свалят, почистят, смажат... това всичко на разкачен акумулатор, после го връщат, закачат акумулатора и я оставят да поработи няколко минути на място. След това се разходи 100км без да я гасиш само на прав път извън града и без да я пускаш много по инерция или поне да е на скорост. За час и нещо е цялата работа барабар с карането. Добра идея е и да добавиш 150-200мл газ за горене в резервоара да ти смаже дюзите преди ’разходката’. Тази кола трябва да се кара, а не да виси по майстори. Има елементи дето се самообучават след разкачане на акумулатора по време на каране, пък от много бъзикане това няма как да стане и си мислиш, че и нови проблеми са се появили... и накрая виновна марката.
                  съгласен с всичко написано, НО с изключение на : "пък може и то да се окаже проблема и с паленето"- не може да е от моторчето - защотото колата не завърта изобщо, а и напрежението пада на 7.5 В.Виж сега ЕДНА ИДЕЯ ДЕТО НЕ Е МНОГО СТАНДАРТНА - свалят стартера, слагат друг или твоя но с изпилени зъбци на бендиксаидеята е - като пробваш да запалиш - бендикса ще превърта и няма да товари стартера.така ще можеш да палиш САМО на бътане, НО като загрее - ако ти направи стария номер - това изключва секви проблеми със затягане, лагери... - изключва всичко по двигателя - и остава само проблем по стартера и/или тоците му.

                  Коментар


                    да, обмисляха подобен вариант, даже мисля че днес нещо такова ще правят... когато колата не пали, стартера върти, но много бавно и затормозено, по едно въртене на 2 секунди... двигателя не стои в покой, докато опитвам да запаля, а се мести малко.. нещо взема много ток, лампите почти изгасват, понякога даже почти не се виждат да светят в момента на палене... имаше момент, когато колата не гаснеше, и не правеше проблем при паленето, дори и супер загряла... най-много от втория път палеше, а стартера си въртеше бързо и лампите не ставаха по-слаби... така цяла седмица... не е от двигател си мисля.. него не са го пипали. по-скоро е нещо, което докато са го оглеждали и са го почистили и се е пооправило за малко... но са пипали много неща и не знаят от кое е... факт е само, че имаше огромна разлика, после стана пак същото, без никой да я пипа, нищо не са сменяли... загадка.
                    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                    Коментар


                      ДВИГАТЕЛ. ОГРОМЕН ЛУФТ НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ... Движел се на където си иска... не се знае колко е сериозно, но сега отварят двигателя. Ще ви пиша колко ми е излязъл ремонта и колко е било сдухано всичко... Благодаря на всички, които следяха темата. Съжалявам за останалите, които са със същия проблем... дано при вас да е нещо по-дребно.
                      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                      Коментар


                        ivalena написа:
                        ДВИГАТЕЛ. ОГРОМЕН ЛУФТ НА КОЛЯНОВИЯ ВАЛ... Движел се на където си иска... не се знае колко е сериозно, но сега отварят двигателя. Ще ви пиша колко ми е излязъл ремонта и колко е било сдухано всичко... Благодаря на всички, които следяха темата. Съжалявам за останалите, които са със същия проблем... дано при вас да е нещо по-дребно.
                        Колежке, още в началото на темата (или по средата, не знам) бях написал да се види аксиален луфт на коляновия вал! Проверява се с щанга и (или) натискане на съединител!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=75 Съжалявам, ти не си виновна, но ако беше наблегнала на това (рядко се намират мислещи монтъори) щеше да си спестиш доста грижи.

                        Коментар


                          тогава, като го прочетох, я закарах при човек, които се занимава с двигатели, и каза, че нямало луфт... добре била,даже супер не съм го отминала без да обърна внимание, просто в сервиза го отхвърлиха... даже попитах да я карам ли или е пред блокиране двигателя, и тои ми каза- след като не ти свети лампата на маслото- карай...
                          Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                          Коментар


                            ivalena написа:
                            все пак стана ясно , че проблемите и с гасненето и с паленето идват от нещо свързано със съединител... 7.5 волта беше днес тока, когато не пали... и с техен акумулатор никакви оттечки, нищо.
                            Ето от тук става ясно, че коляновия вал доста се измества аксиално когато го натисне лоста за задействане на съединителя.Съответно следва заклинването на венеца на маховика със стартера и оттам идва черпенето на огромен ток.Дано коляновия вал да може да приеме ремонтен размер аксиални лагери и съответно да не се е стигнало до странично натоварване на мотовилките.
                            sigpic
                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                            475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube

                            Коментар


                              дано да не е по сложно даже... не знам дали това изместване на коляновия вал обяснява и стружките в маслото, или ще се окаже, че има и проблем при цилиндрите...
                              Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                              Коментар


                                според мен не се занимавай повече с този двг, а си вземи друг необорудвам може да намериш за 500-600 оборудван 800
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X