Здравейте! Проблемът е следния: Наскоро купена кола, пали когато си иска Паля я без проблеми, да кажем 20 пъти, после не иска 5 пъти. Изчаквам малко, пак започва да пали. Карам, гася я, опитвам пак- не иска. Чува се все едно не и стига тока. Отидох за нов акумулатор, смениха го- не е от него. Ходих в сервиз, смениха фтулките на стартера- пак същото.. На следващия ден ми смениха целия стартер и пак направи същия номер.. Закарах я отново в сервиза, провериха свещите, закачиха друг акумулатор към моя- никаква разлика. Понеже имам колата от 5 дни, все още не съм сменяла масла и филтри, първо запалването да оправим, та погледнаха и маслото... беше малко, да не кажем че изцяло липсваше и ми доляха временно някакво ефтино, колкото да се провери дали не затяга някой лагер докато е топла, и затова да не иска да запали... и това не беше проблемът. Сега отново ми смениха целия стартер с някакъв друг вид, запали, стигнах до вкъщи, и пак отказа... В сервиза вече се чудят от какво може да е На някой случвало ли му се е нещо подобно и имате ли някаква идея? Познати ми казаха за някаква медна пластина в патрона за ключа, но в сервиза го отхвърлиха като вариант
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.
Collapse
X
-
Re: Браво 1.6 не пали винаги?!
ivalena написа:Здравейте! Проблема е следния: Наскоро купена кола, пали когато си иска Паля я без проблеми, да кажем 20 пъти, после не иска 5 пъти. Изчаквам малко, пак започва да пали. Карам, гася я, опитвам пак- не иска. Чува се все едно не и стига тока. Отидох за нов акумулатор, смениха го- не е от него. ходих в сервиз- смениха фтулките на стартера- пак същото.. На следващия ден ми смениха целия стартер и пак направи същия номер.. закарах я отново в сервиза, провериха свещите, закачиха друг акумулатор към моя- никаква разлика. Понеже имам колата от 5 дни, все още не съм сменяла масла и филтри, първо запалването да оправим, та погледнаха и маслото... беше малко, да не кажем че изцяло липсваше и ми доляха временно някакво ефтино, колкото да се провери дали не затяга някой лагер докато е топла, и затова да не иска да запали... и това не беше проблема. Сега отново ми смениха целия стартер с някакъв друг вид, запали, стигнах до вкъщи, и пак отказа... В сервиза вече се чудят от какво може да е На някой случвало ли му се е нещо подобно и имате ли някаква идея? Познати ми казаха за някаква медна пластина в патрона за ключа, но в сервиза го отхвърлиха като вариантPeugeot 407 2.0 HDI
-
TOSHIRO написа:Все пак за да е по-ясно всичко и коректно всичко напиши каква е колата, двигател, година.Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
това няма умора за балканче
Коментар
-
Браво, 1.6 бензин 96 г. Преди малко идваха от сервиза и ми казаха, че е възможно да затяга двигателят, защото по-често ми правела проблем когато е загряла?! Взеха я да пробват ръчно коляновия вал докато е загряла и студена колата... мисля, че не е от това, защото когато пали, върви много добре, много е тиха и не мирише на бензин.. но не знам Толкова бяха убедени, че чак ме посъветваха да не я карам, за да не блокира изцяло.. Какво е това за имобилайзера? Как да разбера? Лампите ми угасват като я запаля...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
кола
не е от двигатела а то жиците по него масата как е датчик за палененто на коляновия вал може да прави проблем в повечето случай е това като е топла както пише колегата горе смена се лесно около мчисля 60-70 лв е като се закачи с Визата какво дава няма ли някаква грешка или не са и правили диагностика за патрона не може да прави проблем щом върти ключа може да прави проблем клеимореда зад патрона но малко вероятно стартера и той трудно се скапва
Коментар
-
Като им казах за този датчик, ме питаха оборотите и дали се изменят и нещо друго, не помня какво и ми казаха, че щом не правела така, значи не било от него... Вероятността да е нещо от ключа и в патрона я изключиха веднага, не знам защо. Не знам и какво точно са и замервали, и с какъв апарат, но никъде не им показа че има проблем... звучи точно като стартер, но на 3 сменени вече е сигурно, че не е това... малко се успокоих, като прочетох, че не е от двигател утре ще отида в друг сервиз и ще пиша после...Fiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Когато не иска да запали, се чува звук,все едно ще си пали, но само за 1 секунда, като задържа ключа, след 2 секунди се чува същия шум... Не знам какъв е шума от превъртане не звучи че я мъча, а че не и стига тока примерно.. Който го чуе, и асоциацията е за стартер, но с 3 различни стартера определено е нещо друго... Това с проблема в двигателя беше окончателно отхвърлено днес, когато я закарах в друг сервиз... Каза, че коляновият вал се движел много леко... Установи го, като сложи нещо като тръба върху двигателя и акумулатора, натисна и ме накара да запаля... после ме накара да завъртя волана изцяло на дясно, и нещо зад дясната гума пипа.. не знам каквоFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
-
Как по-точно разбраха е е наред? Този датчик се пробва само като се смени с друг! Друг вариант е контактния ключ да се е прецакал, а на някои коли има и реле за пускателя на стартера(което аз намирам за доста разумно решение). Така че датчика и другото - накарай ги да подадат директно ток на стартера - веднъж без контакт от ключа и веднъж с контакт. Еб.си майсторите аз!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Ами не знам как го решиха... Няколко пъти им казах за датчика и за ключа, но даже не се и замислиха, а веднага казаха, че не е от това... Един вид проблемът, който прави не прилича да е от това... Ако малко повече разбирах, сама щях да го сменя. Най-много се изнервям, че вече 6 дена колата стои по сервизи и още не знаят какво и е... хванали се за този стартер все едно е единствената част в тази кола Подаваха директно ток, измерваха с уреди, дори когато колата не палеше, пак по уреди всичко беше ок... По принцип това е голям сервиз и разбират, но всички казват, че такова нещо не са виждали до сегаFiat Bravo 1.6 16V '97г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар