Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.6 16V 103 к.с. не пали...в крайна сметка двигател.

    Здравейте! Проблемът е следния: Наскоро купена кола, пали когато си иска Паля я без проблеми, да кажем 20 пъти, после не иска 5 пъти. Изчаквам малко, пак започва да пали. Карам, гася я, опитвам пак- не иска. Чува се все едно не и стига тока. Отидох за нов акумулатор, смениха го- не е от него. Ходих в сервиз, смениха фтулките на стартера- пак същото.. На следващия ден ми смениха целия стартер и пак направи същия номер.. Закарах я отново в сервиза, провериха свещите, закачиха друг акумулатор към моя- никаква разлика. Понеже имам колата от 5 дни, все още не съм сменяла масла и филтри, първо запалването да оправим, та погледнаха и маслото... беше малко, да не кажем че изцяло липсваше и ми доляха временно някакво ефтино, колкото да се провери дали не затяга някой лагер докато е топла, и затова да не иска да запали... и това не беше проблемът. Сега отново ми смениха целия стартер с някакъв друг вид, запали, стигнах до вкъщи, и пак отказа... В сервиза вече се чудят от какво може да е На някой случвало ли му се е нещо подобно и имате ли някаква идея? Познати ми казаха за някаква медна пластина в патрона за ключа, но в сервиза го отхвърлиха като вариант
    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

    #2
    Re: Браво 1.6 не пали винаги?!

    ivalena написа:
    Здравейте! Проблема е следния: Наскоро купена кола, пали когато си иска Паля я без проблеми, да кажем 20 пъти, после не иска 5 пъти. Изчаквам малко, пак започва да пали. Карам, гася я, опитвам пак- не иска. Чува се все едно не и стига тока. Отидох за нов акумулатор, смениха го- не е от него. ходих в сервиз- смениха фтулките на стартера- пак същото.. На следващия ден ми смениха целия стартер и пак направи същия номер.. закарах я отново в сервиза, провериха свещите, закачиха друг акумулатор към моя- никаква разлика. Понеже имам колата от 5 дни, все още не съм сменяла масла и филтри, първо запалването да оправим, та погледнаха и маслото... беше малко, да не кажем че изцяло липсваше и ми доляха временно някакво ефтино, колкото да се провери дали не затяга някой лагер докато е топла, и затова да не иска да запали... и това не беше проблема. Сега отново ми смениха целия стартер с някакъв друг вид, запали, стигнах до вкъщи, и пак отказа... В сервиза вече се чудят от какво може да е На някой случвало ли му се е нещо подобно и имате ли някаква идея? Познати ми казаха за някаква медна пластина в патрона за ключа, но в сервиза го отхвърлиха като вариант
    Аз имах подобен проблем с паленето и се оказа имобилайзера... Виж дали при палене на таблото ти светва и след това угасва една лампичка с ключ и надпис "code". ...само предположетие е това - провери за всеки случай... (А още никой не е написал и за "Датчик за положението на коляновия вал" )
    Peugeot 407 2.0 HDI

    Коментар


      #3
      Всички лампи си гаснат за 1-2 секунди, Code също... За датчик нищо не съм чула да се коментира в сервиза, утре ще ги питам... Закачаха на всякъде уреди за замерване, и никъде не отчете нещо различно от нормата
      Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

      Коментар


        #4
        Все пак за да е по-ясно всичко и коректно всичко напиши каква е колата, двигател, година...(аз разбрах от мненията ти в други теми, че все пак става въпрос за Bravo)
        Peugeot 407 2.0 HDI

        Коментар


          #5
          TOSHIRO написа:
          Все пак за да е по-ясно всичко и коректно всичко напиши каква е колата, двигател, година.
          един познат имаше подобен проблен и скопи имобилайзера ако решиш да сменяш имобилайзера е кофти хава, защото той верви с компютъра на колата така, че най лесното решение е да го скопиш за дизела имаше некво клапанче на нафтовата помпа, а за бензин пак има начин, но не го знам
          Фиат Пунто Мк1 99г малкото ми градско бижу 55 кончета
          Нисан Терано 2 с фейс лифт 2.7 ТДИ 123 кончета R20
          това няма умора за балканче

          Коментар


            #6
            Браво, 1.6 бензин 96 г. Преди малко идваха от сервиза и ми казаха, че е възможно да затяга двигателят, защото по-често ми правела проблем когато е загряла?! Взеха я да пробват ръчно коляновия вал докато е загряла и студена колата... мисля, че не е от това, защото когато пали, върви много добре, много е тиха и не мирише на бензин.. но не знам Толкова бяха убедени, че чак ме посъветваха да не я карам, за да не блокира изцяло.. Какво е това за имобилайзера? Как да разбера? Лампите ми угасват като я запаля...
            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

            Коментар


              #7
              кола

              не е от двигатела а то жиците по него масата как е датчик за палененто на коляновия вал може да прави проблем в повечето случай е това като е топла както пише колегата горе смена се лесно около мчисля 60-70 лв е като се закачи с Визата какво дава няма ли някаква грешка или не са и правили диагностика за патрона не може да прави проблем щом върти ключа може да прави проблем клеимореда зад патрона но малко вероятно стартера и той трудно се скапва
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Като им казах за този датчик, ме питаха оборотите и дали се изменят и нещо друго, не помня какво и ми казаха, че щом не правела така, значи не било от него... Вероятността да е нещо от ключа и в патрона я изключиха веднага, не знам защо. Не знам и какво точно са и замервали, и с какъв апарат, но никъде не им показа че има проблем... звучи точно като стартер, но на 3 сменени вече е сигурно, че не е това... малко се успокоих, като прочетох, че не е от двигател утре ще отида в друг сервиз и ще пиша после...
                Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                Коментар


                  #9
                  Направи малко уточнения - когато колата не иска да запали, стартера изобщо завърта ли? От поста ти стигам до извода, че не, иначе от какъв зор ще го сменяват!?
                  Fiat Marea 1.8i 16V
                  Fiat Tipo 1.4i 8V
                  Fiat Punto 1.6i 8V
                  www.italauto-bg.net/forum/

                  Коментар


                    #10
                    Когато не иска да запали, се чува звук,все едно ще си пали, но само за 1 секунда, като задържа ключа, след 2 секунди се чува същия шум... Не знам какъв е шума от превъртане не звучи че я мъча, а че не и стига тока примерно.. Който го чуе, и асоциацията е за стартер, но с 3 различни стартера определено е нещо друго... Това с проблема в двигателя беше окончателно отхвърлено днес, когато я закарах в друг сервиз... Каза, че коляновият вал се движел много леко... Установи го, като сложи нещо като тръба върху двигателя и акумулатора, натисна и ме накара да запаля... после ме накара да завъртя волана изцяло на дясно, и нещо зад дясната гума пипа.. не знам какво
                    Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                    Коментар


                      #11
                      В 90% от случаите проблема е в датчика за позицията на коляновия вал. Поне 3-4 мои приятели имаха същия проблем и при всички се оказа датчика.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Датчикът бил наред
                        Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                        Коментар


                          #13
                          Как по-точно разбраха е е наред? Този датчик се пробва само като се смени с друг! Друг вариант е контактния ключ да се е прецакал, а на някои коли има и реле за пускателя на стартера(което аз намирам за доста разумно решение). Така че датчика и другото - накарай ги да подадат директно ток на стартера - веднъж без контакт от ключа и веднъж с контакт. Еб.си майсторите аз!
                          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                          FIAT UNO 1.5

                          Коментар


                            #14
                            Ами не знам как го решиха... Няколко пъти им казах за датчика и за ключа, но даже не се и замислиха, а веднага казаха, че не е от това... Един вид проблемът, който прави не прилича да е от това... Ако малко повече разбирах, сама щях да го сменя. Най-много се изнервям, че вече 6 дена колата стои по сервизи и още не знаят какво и е... хванали се за този стартер все едно е единствената част в тази кола Подаваха директно ток, измерваха с уреди, дори когато колата не палеше, пак по уреди всичко беше ок... По принцип това е голям сервиз и разбират, но всички казват, че такова нещо не са виждали до сега
                            Fiat Bravo 1.6 16V '97г.

                            Коментар


                              #15
                              Сменяй майсторите, ако питаш мене.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X