Накрадко, колеги имам проблем с една от дюзите. Според майстора ми като съм на бензин стои, отворена обаче като съм на газ си е екстра. 1. Според вас има ли смисъл да се набутам за бензин до морето и за добавка STP за почистване на дюзи? 2. Друго питане ми е дали няма да е кофти за ДВГ-то при положение, че на бензин работи на 3 цилиндъра ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До морето на бензин за почистване на дюза?
Collapse
X
-
simeon3000 написа:Ако вЕрно отидеш до морето на 3 цилиндъра, ще изгориш бензин като за нова дюзаCatalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
deadairplane
-
ако ще караш 500 км на бензин искам да го видя дюзата по дифолт си е затворена- т.е. няма напрежение-тя седи затворена. подава се кратък импулст отваря се и впръсква, така че не знам как да седи отворена освен да има генерална грешка и да й се подава постоянно напрежение, което би я изгорила бързичко. а на газ с твойта газова и на бензин няма нищо общо. за 20-30 леа си изчисти дюзата и не се занимавай с простотииLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Само да вметна че карах около 100 км. със 140 на безнин със високо моктаново число и добвака STP. - няма ефект. Най- веротно ще си купя нова и ще си я сменя сам щото ми писна от скпани майстори.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
-
deadairplane написа:simeon3000 написа:На газ бензиновите дюзи нямат много работа. И какво значи постоянно отворена? Те обикновено се зацапват.koleca написа:една дюза 2-ра употреба е 25-30 лв. ако искат повече те набутват.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Аз малко да поспамя, гледах едни схеми как се маха колектора и горивната рейка. Сложно ли е, че да немога сам да го направя без да си погубя двигателя, защото при повечето където отида или не се занимават с това или щели да счупят дюзата или нещо друго защото били много крехки.. навсичкото отгоре и майстора потракваше по калника на едно браво с френски ключ Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , затова ми дойде на акъла да се залавям сам.. съвети ако има някой ще съм благодаренRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
qnisZ написа:Да ти призная на мен ми прилича на повреден симолатор на дюзите *ако има такъв*. Защо не пробваш да изключиш симолатора и да си включиш направо куплунга на самите дюзи та да си сигорен че не е от него. Ако продалжи да работи така лошоо, ако се оправи лесно. :D Сменяш симолатора и си готов.
Коментар
-
ivan_dmx написа:qnisZ написа:Да ти призная на мен ми прилича на повреден симолатор на дюзите *ако има такъв*. Защо не пробваш да изключиш симолатора и да си включиш направо куплунга на самите дюзи та да си сигорен че не е от него. Ако продалжи да работи така лошоо, ако се оправи лесно. :D Сменяш симолатора и си готов.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар