Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До морето на бензин за почистване на дюза?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    До морето на бензин за почистване на дюза?

    Накрадко, колеги имам проблем с една от дюзите. Според майстора ми като съм на бензин стои, отворена обаче като съм на газ си е екстра. 1. Според вас има ли смисъл да се набутам за бензин до морето и за добавка STP за почистване на дюзи? 2. Друго питане ми е дали няма да е кофти за ДВГ-то при положение, че на бензин работи на 3 цилиндъра ...
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    #2
    Ако вЕрно отидеш до морето на 3 цилиндъра, ще изгориш бензин като за нова дюза
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      няма смисълефекта не е гарантиран
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        simeon3000 написа:
        Ако вЕрно отидеш до морето на 3 цилиндъра, ще изгориш бензин като за нова дюза
        Хехехех ама да го еВа .... как така на бенз не бачка, а на пропан-бутан работи? И защо по дяволите струва 260 лв. скапаната дюза?!? - нова естествено.sev прав си - няма гаранция. Гадни добавки , гнусни .. само те залъгват, че нещо може да ти оправят за без пари...
        Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
        MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
        Engine Stamp: 176B9.000
        Version Code: 176BV
        Version: V5 | SPORTING | 03.'98

        Коментар


          #5
          На газ бензиновите дюзи нямат много работа. И какво значи постоянно отворена? Те обикновено се зацапват.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              ако ще караш 500 км на бензин искам да го видя дюзата по дифолт си е затворена- т.е. няма напрежение-тя седи затворена. подава се кратък импулст отваря се и впръсква, така че не знам как да седи отворена освен да има генерална грешка и да й се подава постоянно напрежение, което би я изгорила бързичко. а на газ с твойта газова и на бензин няма нищо общо. за 20-30 леа си изчисти дюзата и не се занимавай с простотии
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Карай 20 км. на бензин и ако не се отпуши- мини си на газ и я запиши тая дюза в списъка за сменяне, може и с втора употреба, та другите 3 да не са ти нови?! Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #9
                  една дюза 2-ра употреба е 25-30 лв. ако искат повече те набутват. Тъй че ако имаш инструменти сам да си свалиш горивната рейка и да смениш дюзата ти излиза по-евтино иначе и около 50-тина лв за труд при някой майстор.
                  Bravo 1.6 16V 103

                  Коментар


                    #10
                    Само да вметна че карах около 100 км. със 140 на безнин със високо моктаново число и добвака STP. - няма ефект. Най- веротно ще си купя нова и ще си я сменя сам щото ми писна от скпани майстори.
                    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                    Engine Stamp: 176B9.000
                    Version Code: 176BV
                    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                    Коментар


                      #11
                      deadairplane написа:
                      simeon3000 написа:
                      На газ бензиновите дюзи нямат много работа. И какво значи постоянно отворена? Те обикновено се зацапват.
                      Хименно обикновенно се запушват, по тази логика няма да изгори бензин, като за нова дюза защото нищо не минава през нея. Иначе на мене черното СМТ ми е помагало, обаче по-сигурно е ултразвук.
                      Ще го изгори и още как. Изцапаната дюза не разпръсква бензина а "пикае" т.е. бензина пак си заминава ама двигателя на 3 цилиндъра вижда повече зор и оттам ето ти разход.
                      koleca написа:
                      една дюза 2-ра употреба е 25-30 лв. ако искат повече те набутват.
                      Колега, прати ми 1-2 дюзи по 25 лв, моля те. Щото аз като търсих под 50 не намерих!!!
                      Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                      Коментар


                        #12
                        Аз малко да поспамя, гледах едни схеми как се маха колектора и горивната рейка. Сложно ли е, че да немога сам да го направя без да си погубя двигателя, защото при повечето където отида или не се занимават с това или щели да счупят дюзата или нещо друго защото били много крехки.. навсичкото отгоре и майстора потракваше по калника на едно браво с френски ключ Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 , затова ми дойде на акъла да се залавям сам.. съвети ако има някой ще съм благодарен
                        Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                        Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                        Коментар


                          #13
                          Да ти призная на мен ми прилича на повреден симолатор на дюзите *ако има такъв*. Защо не пробваш да изключиш симолатора и да си включиш направо куплунга на самите дюзи та да си сигорен че не е от него. Ако продалжи да работи така лошоо, ако се оправи лесно. :D Сменяш симолатора и си готов.

                          Коментар


                            #14
                            qnisZ написа:
                            Да ти призная на мен ми прилича на повреден симолатор на дюзите *ако има такъв*. Защо не пробваш да изключиш симолатора и да си включиш направо куплунга на самите дюзи та да си сигорен че не е от него. Ако продалжи да работи така лошоо, ако се оправи лесно. :D Сменяш симолатора и си готов.
                            де се намира този симулатор?ако имаш снимка нещо или схема пусни...ще сме ти благодарни
                            Fiat Brava 1.6 16V 2001

                            Не на войната по пътищата !
                            http://media.causes.com/ribbon/478500

                            Коментар


                              #15
                              ivan_dmx написа:
                              qnisZ написа:
                              Да ти призная на мен ми прилича на повреден симолатор на дюзите *ако има такъв*. Защо не пробваш да изключиш симолатора и да си включиш направо куплунга на самите дюзи та да си сигорен че не е от него. Ако продалжи да работи така лошоо, ако се оправи лесно. :D Сменяш симолатора и си готов.
                              де се намира този симулатор?ако имаш снимка нещо или схема пусни...ще сме ти благодарни
                              Къде верно се намира. Какво пише на него?
                              Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                              MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                              Engine Stamp: 176B9.000
                              Version Code: 176BV
                              Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                              Коментар

                              Working...
                              X