Здравейте отново.
Преди година писах тема след като ми се спука маркуча за бензина. По онова време беше мръсна жега, направо не знам как не се запалих.
Решихме въпроса като срязахме спуканата част и натаманихме нов, специален за бензин, издържащ на 20 бара налягане. Типично решение за такъв проблем.
Наскоро забелязах пукнатини по новия маркуч, та превантивно го сменихме с такъв на Gates 3225 и всичко си работи, но така, както изглеждат нещата, тези маркучи стават едва ли не консуматив. Четох из нета и хората се оплакват от подобен проблем. Сменят маркуч и след година макс заминават.
То е логично - оригиналният маркуч е пластмасов, а тези са гумени. Каучука се сдухва с времето, изгубва гъвкавостта си, нацепва се и евентуално се спуква. Е да, ама ако карах дизел щеше да ми е все тая, но с бензин нещо не ми допада идеята да пламна, докато си карам към морето.
Та така, след като помислих по въпроса достигнах до 3 опции:
1. Да намеря оригинален нов - най-доброто решение, но не съм сигурен дали ще намеря такъв, тъй като колата не е в производство от 2010. Ще поразтърся из авточастите.
2. Да ползвам сегашното решение и да сменям маркучите периодично.
3. Да взема оригинален запазен маркуч от някоя морга - единствено ме притеснява това, че ще е бил в употреба и съответно не знам колко живот му остава. Според моя механик е по-доброто решение, отколкото натаманяване на маркучи, тъй като материала е по-добър и смята, че ще бъде по-дълготраен.
Бих се радвал да чуя и вашето мнение по въпроса и ако сте се сблъсквали с такъв проблем, как сте го решили и колко време е издържало решението.
Преди година писах тема след като ми се спука маркуча за бензина. По онова време беше мръсна жега, направо не знам как не се запалих.
Решихме въпроса като срязахме спуканата част и натаманихме нов, специален за бензин, издържащ на 20 бара налягане. Типично решение за такъв проблем.
Наскоро забелязах пукнатини по новия маркуч, та превантивно го сменихме с такъв на Gates 3225 и всичко си работи, но така, както изглеждат нещата, тези маркучи стават едва ли не консуматив. Четох из нета и хората се оплакват от подобен проблем. Сменят маркуч и след година макс заминават.
То е логично - оригиналният маркуч е пластмасов, а тези са гумени. Каучука се сдухва с времето, изгубва гъвкавостта си, нацепва се и евентуално се спуква. Е да, ама ако карах дизел щеше да ми е все тая, но с бензин нещо не ми допада идеята да пламна, докато си карам към морето.
Та така, след като помислих по въпроса достигнах до 3 опции:
1. Да намеря оригинален нов - най-доброто решение, но не съм сигурен дали ще намеря такъв, тъй като колата не е в производство от 2010. Ще поразтърся из авточастите.
2. Да ползвам сегашното решение и да сменям маркучите периодично.
3. Да взема оригинален запазен маркуч от някоя морга - единствено ме притеснява това, че ще е бил в употреба и съответно не знам колко живот му остава. Според моя механик е по-доброто решение, отколкото натаманяване на маркучи, тъй като материала е по-добър и смята, че ще бъде по-дълготраен.
Бих се радвал да чуя и вашето мнение по въпроса и ако сте се сблъсквали с такъв проблем, как сте го решили и колко време е издържало решението.
Коментар