Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Панда 2006 60кс пали трудно на бензин сутрин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Панда 2006 60кс пали трудно на бензин сутрин

    Мъчи ме доста дълго този проблем. Оказа се ниско налягане на бензина, не държи налягане след като угасне. Причината в кошницата на помпата в резервоара има вграден филтър който при мен беше спукан. Вдига бавно 1-2 бара и след дълъг престой бензинът изтича обратно в резервоара. След махане на тоя филтър и преправяне с тройник и гумени маркучи държи 4 бара. Ще си сложа външен филтър от някакъв друг модел кола.

    #2
    имаш ли снимки на филтъра, че моя е подобен, но казват че не се разглабя?

    Коментар


      #3
      Не се разглабя. Моя го нарязах. Представлява пластмасов балон в който влиза помпата отвътре е регулатора на налягането и отвън излиза изхода на бензина. Моя течеше между черната и бялата пластмаса.

      Коментар


        #4
        Click image for larger version

Name:	IMG_20240513_135843.jpg
Views:	206
Size:	568,7 KB
ID:	2761740
        При мен помпата е това с кафявата букса в дясно, а балона е в ляво. Точно лявата част искам да разглобя за почистване

        Коментар


          #5
          Моята не е такава, не знам дали се разглобява.

          Коментар


            #6
            а тези метални пръчки, които държат капака на помпата как ги сваляш?

            Коментар


              #7
              От долната страна имам пластмасови контри които се махат и излиза

              Коментар


                #8
                благодаря ти

                Коментар


                  #9
                  Мъчи ме доста дълго този проблем. Оказа се ниско налягане на бензина, не държи налягане след като угасне. Причината в кошницата на помпата в резервоара има вграден филтър който при мен беше спукан. Вдига бавно 1-2 бара и след дълъг престой бензинът изтича обратно в резервоара. След махане на тоя филтър и преправяне с тройник и гумени маркучи държи 4 бара. Ще си сложа външен филтър от някакъв друг модел кола.
                  Здравейте, аз имам същия проблем с Идеа, 2006 г. Не става ясно защо. Само първо палене е трудно. Ако минат повече от 5-6 часа пак така. Ако веднъж запали - няма проблем. Случи се след 200 км пробег за един ден и след 1 час престой като запали и угасва, поработи 2-3 секунди и гасне. Не знам къде да търся. Ако имате опит - споделете. Ще бъда много благодарен!

                  Коментар


                    #10
                    Измерете налягането на бензина с манометър. Горивната система трябва да стои под налягане за да пали веднага. В помпата има възвратен клапан който може да е повреден, проблем като при мен със спукания филтър или течаща дюза. За такъв проблем може да има и други причини но проверете първо това. Аз си купих манометър с тройник който се щраква на бързите връзки на резервоара. Налягането може да падне малко за по-дълъг период, но ако пада бързо и до много ниска стойност е проблем.

                    Коментар


                      #11
                      Измерете налягането на бензина с манометър. Горивната система трябва да стои под налягане за да пали веднага. В помпата има възвратен клапан който може да е повреден, проблем като при мен със спукания филтър или течаща дюза. За такъв проблем може да има и други причини но проверете първо това. Аз си купих манометър с тройник който се щраква на бързите връзки на резервоара. Налягането може да падне малко за по-дълъг период, но ако пада бързо и до много ниска стойност е проблем.
                      Благодаря. Аз имах предвид подобна причина. Не съм измервал. Имам колата от 3 месеца. Постепенно започна проблема. Питах предишния собственик. Казва, че сменил помпата. И друго
                      Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
                      ​​​

                      Коментар


                        #12
                        Може да е спукана и твоята провери и ще стане ясно.

                        Коментар


                          #13
                          Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението

                          Благодаря. Аз имах предвид подобна причина. Не съм измервал. Имам колата от 3 месеца. Постепенно започна проблема. Питах предишния собственик. Казва, че сменил помпата. И друго
                          Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
                          ​​​
                          Я пак. На газ пали веднага на бензин се мъчи и мирише на бензин ?
                          Ако е така остави я за през нощта и на сутринта отвивай една по една свещите и се опитай да помиришеш дали от някой цилиндър не мирише сериозно на на Бензин.
                          Звучи ми като не затваряща дюза. Колата с какъв мотор е ?
                          Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                          Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                          Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                          Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                          Коментар


                            #14
                            todorshalev написа: Преглед на мнението

                            Я пак. На газ пали веднага на бензин се мъчи и мирише на бензин ?
                            Ако е така остави я за през нощта и на сутринта отвивай една по една свещите и се опитай да помиришеш дали от някой цилиндър не мирише сериозно на на Бензин.
                            Звучи ми като не затваряща дюза. Колата с какъв мотор е ?
                            1,4 16v. 95 коня.

                            Коментар


                              #15
                              Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението
                              .....
                              Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
                              ​​​
                              Проблема е от лошо настроена газова уредба. Кажи на газаджията - "Адаптация". АКО гледа умно - търси друг газаджия.
                              Ако си близо до Пловдив - има няколко сервиза.

                              Коментар

                              Working...
                              X