Мъчи ме доста дълго този проблем. Оказа се ниско налягане на бензина, не държи налягане след като угасне. Причината в кошницата на помпата в резервоара има вграден филтър който при мен беше спукан. Вдига бавно 1-2 бара и след дълъг престой бензинът изтича обратно в резервоара. След махане на тоя филтър и преправяне с тройник и гумени маркучи държи 4 бара. Ще си сложа външен филтър от някакъв друг модел кола.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем Панда 2006 60кс пали трудно на бензин сутрин
Collapse
X
-
Z0mb3 написа: Преглед на мнениетоМъчи ме доста дълго този проблем. Оказа се ниско налягане на бензина, не държи налягане след като угасне. Причината в кошницата на помпата в резервоара има вграден филтър който при мен беше спукан. Вдига бавно 1-2 бара и след дълъг престой бензинът изтича обратно в резервоара. След махане на тоя филтър и преправяне с тройник и гумени маркучи държи 4 бара. Ще си сложа външен филтър от някакъв друг модел кола.
Коментар
-
Измерете налягането на бензина с манометър. Горивната система трябва да стои под налягане за да пали веднага. В помпата има възвратен клапан който може да е повреден, проблем като при мен със спукания филтър или течаща дюза. За такъв проблем може да има и други причини но проверете първо това. Аз си купих манометър с тройник който се щраква на бързите връзки на резервоара. Налягането може да падне малко за по-дълъг период, но ако пада бързо и до много ниска стойност е проблем.
- 1 like
Коментар
-
Z0mb3 написа: Преглед на мнениетоИзмерете налягането на бензина с манометър. Горивната система трябва да стои под налягане за да пали веднага. В помпата има възвратен клапан който може да е повреден, проблем като при мен със спукания филтър или течаща дюза. За такъв проблем може да има и други причини но проверете първо това. Аз си купих манометър с тройник който се щраква на бързите връзки на резервоара. Налягането може да падне малко за по-дълъг период, но ако пада бързо и до много ниска стойност е проблем.
Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
- 1 like
Коментар
-
Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението
Благодаря. Аз имах предвид подобна причина. Не съм измервал. Имам колата от 3 месеца. Постепенно започна проблема. Питах предишния собственик. Казва, че сменил помпата. И друго
Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
Ако е така остави я за през нощта и на сутринта отвивай една по една свещите и се опитай да помиришеш дали от някой цилиндър не мирише сериозно на на Бензин.
Звучи ми като не затваряща дюза. Колата с какъв мотор е ?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
- 1 like
Коментар
-
todorshalev написа: Преглед на мнението
Я пак. На газ пали веднага на бензин се мъчи и мирише на бензин ?
Ако е така остави я за през нощта и на сутринта отвивай една по една свещите и се опитай да помиришеш дали от някой цилиндър не мирише сериозно на на Бензин.
Звучи ми като не затваряща дюза. Колата с какъв мотор е ?
Коментар
-
Hunterlubo1 написа: Преглед на мнението.....
Като запали след дълго въртене мирише на бензин от ауспуха. На газ пали веднага. Вече правя така - първо палене на газ, гася и паля на бензин. Не е много устойчиво,но задържа оборотите около 1200 , след минута две спада на 750.
Ако си близо до Пловдив - има няколко сервиза.
- 1 like
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар