Привет на всички! От известно време се чудя и мая, търся ли не търся къде и как е картерната вентилация в Гранде Пунто 1.4 77 коня от 2006та година. Някой по-запознат може ли да помогне да реша тая загадка. Колата си хапва масло, около 500-600 мл от смяна до смяна. Сменям масло на 8 хиляди километра. Имам съмнения за въпросната картерна вентилация да може би нещо там да се случва и затова да харчи масло.
Из разни видеа от тубата гледам се оказва от капака на клапаните излиза маркуч който отива до филтърната кутия и от там съответно всичко в дросела заедно с един вакуум маркуч според мен, който пък идва от изпускателния колектор също влиза във филтърната кутия. Въпроса е дали изобщо тоя мотор има картерна вентилация? По схеми, видеа, чуждестранни форуми и тн. не ми излиза нещо което да ме убеди дали съществува или не. Ще съм много благодарен на отзовалите се. Както казах колата е 1.4 77коня, по код на мотора се води 350.А.1000.
Из разни видеа от тубата гледам се оказва от капака на клапаните излиза маркуч който отива до филтърната кутия и от там съответно всичко в дросела заедно с един вакуум маркуч според мен, който пък идва от изпускателния колектор също влиза във филтърната кутия. Въпроса е дали изобщо тоя мотор има картерна вентилация? По схеми, видеа, чуждестранни форуми и тн. не ми излиза нещо което да ме убеди дали съществува или не. Ще съм много благодарен на отзовалите се. Както казах колата е 1.4 77коня, по код на мотора се води 350.А.1000.
Коментар