Здравейте колеги,
Ето, че отново пиша, изпитвам някакъв проблем с вървежа на браво 2 1.4 t-jet. Не е болка за умиране, но съм много дребнав и ето ме, че отново съм тук ахаха. Проблемът е следния, както си караш най-вече извънградско и колата не всеки път дърпа еднакво, с ново турбо съм и тн. На диагностика не излизат грешки. Четох живите данни, няма ядове, гони си наляганията и няма никакъв проблем. Имам проблем с едно микроключе, дали може да е от него, като отчита отворена врата да дава такива някакви мизерии, че бях чел за стоп машинката, че правела такива? Моля някой с идеи от къде да започвам. Също така отзад зад самият мотор има ли някакви вакууми или нещо подобно, което да отговаря за вървежа, че ми се вижда някакъв маркуч дето не ми харесва като цяло видът му?
Ето, че отново пиша, изпитвам някакъв проблем с вървежа на браво 2 1.4 t-jet. Не е болка за умиране, но съм много дребнав и ето ме, че отново съм тук ахаха. Проблемът е следния, както си караш най-вече извънградско и колата не всеки път дърпа еднакво, с ново турбо съм и тн. На диагностика не излизат грешки. Четох живите данни, няма ядове, гони си наляганията и няма никакъв проблем. Имам проблем с едно микроключе, дали може да е от него, като отчита отворена врата да дава такива някакви мизерии, че бях чел за стоп машинката, че правела такива? Моля някой с идеи от къде да започвам. Също така отзад зад самият мотор има ли някакви вакууми или нещо подобно, което да отговаря за вървежа, че ми се вижда някакъв маркуч дето не ми харесва като цяло видът му?
Коментар