Здравейте колеги,
Доста прочетох за този проблем на този мотор при пунто и добло, но все пак се нуждая от помощ! Та за автомобила...абсолютна светулка Doblo 01.2008г ,1.4 8v код на мотора 350А1000, гледана кола купувам си я тук в Германия с TUV до края на 2024г, сменено масло на двигателя преди 1000км, нови ролки, ремъци водна помпа на континентал! 169000км абсолютно реални подплатени с документи, всички предишни прегледи налични от един собственик с монтиран грамотно (и обслужен газов инжекжион) изпълнение Malibu! Изпада ми на обява и реагирам за 30-40мин съм на адреса...човека излиза, немец не е някой талибан и вика ето я колата ама няма мощност, нямам време да се занимавам с нея....и така...
Палиме (чакмак) мотор не се чува че работи, като все едно е на ток! качва си там оборотите както си му е реда и след малко почва лееко да се усеща неравномерната работа на мотора, отзад на гърнето най-се усеща лекото пуфкане на парите! Чека е активен, оборотите НЕ варират, форсира се макс до 4000rpm....така...минаваме на ГАЗ там вече неравномерната работа става по-осезаема и си личи все едно липсва цилиндър...
Викам един колега, купил си Лънч диаг. любител човека да я прочетеме! Грешките които записва са P0300, P0302,P0303,P0016! Такаа....първите три са ясни мисфайъри на 2 и 3 цилиндри..0016 дава датчик колянов вал! След чистенето на грешките паля давам газ и колата се изфорсира нормално до 7000rpm както си му е реда, но пак влезе в авария! Та да ме насочите....това на към ECU ли отива или да свалям дюзи (не съм ги свалил до сега, защото според мен ако са те на ГАЗ би трябвало да си работи нормално!
Благодаря предварително на всички, които биха дали компетентно мнение по въпроса!
Поздрави!
Доста прочетох за този проблем на този мотор при пунто и добло, но все пак се нуждая от помощ! Та за автомобила...абсолютна светулка Doblo 01.2008г ,1.4 8v код на мотора 350А1000, гледана кола купувам си я тук в Германия с TUV до края на 2024г, сменено масло на двигателя преди 1000км, нови ролки, ремъци водна помпа на континентал! 169000км абсолютно реални подплатени с документи, всички предишни прегледи налични от един собственик с монтиран грамотно (и обслужен газов инжекжион) изпълнение Malibu! Изпада ми на обява и реагирам за 30-40мин съм на адреса...човека излиза, немец не е някой талибан и вика ето я колата ама няма мощност, нямам време да се занимавам с нея....и така...
Палиме (чакмак) мотор не се чува че работи, като все едно е на ток! качва си там оборотите както си му е реда и след малко почва лееко да се усеща неравномерната работа на мотора, отзад на гърнето най-се усеща лекото пуфкане на парите! Чека е активен, оборотите НЕ варират, форсира се макс до 4000rpm....така...минаваме на ГАЗ там вече неравномерната работа става по-осезаема и си личи все едно липсва цилиндър...
Викам един колега, купил си Лънч диаг. любител човека да я прочетеме! Грешките които записва са P0300, P0302,P0303,P0016! Такаа....първите три са ясни мисфайъри на 2 и 3 цилиндри..0016 дава датчик колянов вал! След чистенето на грешките паля давам газ и колата се изфорсира нормално до 7000rpm както си му е реда, но пак влезе в авария! Та да ме насочите....това на към ECU ли отива или да свалям дюзи (не съм ги свалил до сега, защото според мен ако са те на ГАЗ би трябвало да си работи нормално!
Благодаря предварително на всички, които биха дали компетентно мнение по въпроса!
Поздрави!
Коментар