Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.8 Теч на масло, посъветвайте ме от къде може да е, благодаря

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.8 Теч на масло, посъветвайте ме от къде може да е, благодаря

    Здравейте появи минимален теч на масло някъде зад компресора на климатика доколкото виждам, стича се по картера. Свалих капака на ангренажа не е от капака на клапаните, също и от ролките на ангренажа където са видими отгоре. Въпроса ми е дали може да е от семеринг колянов вал, защото незнам къде се намира точно. Сълзенето е минимално и ангренажа ми е чист.

    #2
    Качи снимкка за да се ориентираме,
    иначе прилича на гарнитура глава.

    Коментар


      #3
      От снимка трудно ще се види,защото и аз едвам забелязвам. Пада се точно зад компресора, има малки пролуки и се вижда че е там някъде, отдолу не мога да видя добре, че без канал ми е трудно. В сряда ще я карам на майстор да огледа по обстойно преди да ми смени маслото. Климатика ми се струва че започва да охлажда по малко, незнам имали някаква вероятност да е от него. Минимален е теча по скоро сълзене, като избърша картера и над него след 3 дена образува капка под него. Това вероятно се е получило след по продължително каране от 400км и да се надявам че ще се разбере от къде е. Колега надявам се да не е тази гарнитура която казваш, а от къде трябва да избива ако е тя. Някъде от ролките на ангренажа ли?
      Последна редакция от Mihail4o; 21.08.2023, 19:48.

      Коментар


        #4
        Позна колега от гарнитурата на главата е. Една мъка ме налегна особенно след като всичко си работи на фията.Трудна ще е раздялата . Ако знаеш читав майстор който няма да вземе хиляди левове ще се радвам много!!!

        Коментар


          #5
          Mihail4o написа: Преглед на мнението
          Позна колега от гарнитурата на главата е. Една мъка ме налегна особенно след като всичко си работи на фията.Трудна ще е раздялата . Ако знаеш читав майстор който няма да вземе хиляди левове ще се радвам много!!!
          Майстори и сервизи - колкото искаш, но не казваш за кое населено място питаш .
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #6
            Варна и по далеч ще отида стига да си струва да инвестирам във фиятката. Засега с новото масло не капе ама омазнява отдолу и от семеринга на вала над скоростната и от там виждам че прави капка за ден два. Винаги правя всичко ама незнам сега има ли смисъл.

            Коментар


              #7
              1.8 съм имал.... 6 месеца след като го продадох го видях с разкостен двигател в един сервиз.
              Просто 1.8 са не много здрави двигатели. По-добри от 1.4, ама не са като 1.6, който е здрав като чук.

              Съвета ми е - карай я така, колкото изкара и не влагай пари в нея.
              Поддържай каквото е важно за безопасността.
              Не рови двигателя, че не можеш го подкара после.

              Иначе семеринага на скоростната , може да го направиш - има клипове в нет-а... или я закарай при колегата gal76 - работи добре и щее погледнеш дали съединителя е ок.

              Коментар


                #8
                Двигателя един път е правен, и стана много добре комопресията му е супер. Говорих с друг майстор каза че не може да е от главата теча,защото не ми надува антифриза нито е мътен и колата си върви както трябва. Говорех за семеринга колянов вал над скоростната и съединителя доколкото ми казаха. Сега капе малко повече след като за пореден път ми озсипаха 5л масло след като го дават 4.3.Този семеринг ме посъветваха да карам докато се скапе съединителя че е на 200 000+ км. Незнам дали не се е стичало от него към страната на компресора и картера защото незнам къде се намира точно. За влагане на пари си прав защото доста ми е служил фоята и е време за пенсия.

                Коментар


                  #9
                  Mihail4o написа: Преглед на мнението
                  Двигателя един път е правен, и стана много добре комопресията му е супер. Говорих с друг майстор каза че не може да е от главата теча,защото не ми надува антифриза нито е мътен и колата си върви както трябва
                  'майстор'
                  добър виц е казал.

                  Mihail4o написа: Преглед на мнението
                  . Говорех за семеринга колянов вал над скоростната и съединителя доколкото ми казаха. Сега капе малко повече след като за пореден път ми озсипаха 5л масло след като го дават 4.3.Този семеринг ме посъветваха да карам докато се скапе съединителя че е на 200 000+ км. Незнам дали не се е стичало от него към страната на компресора и картера защото незнам къде се намира точно. За влагане на пари си прав защото доста ми е служил фоята и е време за пенсия.
                  Това , по-може...
                  Ако искаш измий с обезмаслител и водоструйка където е масно и после следи от къде ще се появи масло.

                  Иначе слабото място на 1.8 не е компресията , тоест бутала , сегменти ...
                  Слаб е при колановия вал.... Тоест семеринга може да текне и след като го смениш.

                  Коментар


                    #10
                    Мерси за отговорите ще видя какво мога да направя с измиването че трябва на канал да се направи, засега вече не образува капка, но като се загледах има ли шанс да е пръскало от масления филтър нагоре,защото ми е малко странно омазняването.

                    Коментар

                    Working...
                    X