Здравейте появи минимален теч на масло някъде зад компресора на климатика доколкото виждам, стича се по картера. Свалих капака на ангренажа не е от капака на клапаните, също и от ролките на ангренажа където са видими отгоре. Въпроса ми е дали може да е от семеринг колянов вал, защото незнам къде се намира точно. Сълзенето е минимално и ангренажа ми е чист.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.8 Теч на масло, посъветвайте ме от къде може да е, благодаря
Collapse
X
-
От снимка трудно ще се види,защото и аз едвам забелязвам. Пада се точно зад компресора, има малки пролуки и се вижда че е там някъде, отдолу не мога да видя добре, че без канал ми е трудно. В сряда ще я карам на майстор да огледа по обстойно преди да ми смени маслото. Климатика ми се струва че започва да охлажда по малко, незнам имали някаква вероятност да е от него. Минимален е теча по скоро сълзене, като избърша картера и над него след 3 дена образува капка под него. Това вероятно се е получило след по продължително каране от 400км и да се надявам че ще се разбере от къде е. Колега надявам се да не е тази гарнитура която казваш, а от къде трябва да избива ако е тя. Някъде от ролките на ангренажа ли?Последна редакция от Mihail4o; 21.08.2023, 19:48.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоПозна колега от гарнитурата на главата е. Една мъка ме налегна особенно след като всичко си работи на фията.Трудна ще е раздялата . Ако знаеш читав майстор който няма да вземе хиляди левове ще се радвам много!!!Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
1.8 съм имал.... 6 месеца след като го продадох го видях с разкостен двигател в един сервиз.
Просто 1.8 са не много здрави двигатели. По-добри от 1.4, ама не са като 1.6, който е здрав като чук.
Съвета ми е - карай я така, колкото изкара и не влагай пари в нея.
Поддържай каквото е важно за безопасността.
Не рови двигателя, че не можеш го подкара после.
Иначе семеринага на скоростната , може да го направиш - има клипове в нет-а... или я закарай при колегата gal76 - работи добре и щее погледнеш дали съединителя е ок.
Коментар
-
Двигателя един път е правен, и стана много добре комопресията му е супер. Говорих с друг майстор каза че не може да е от главата теча,защото не ми надува антифриза нито е мътен и колата си върви както трябва. Говорех за семеринга колянов вал над скоростната и съединителя доколкото ми казаха. Сега капе малко повече след като за пореден път ми озсипаха 5л масло след като го дават 4.3.Този семеринг ме посъветваха да карам докато се скапе съединителя че е на 200 000+ км. Незнам дали не се е стичало от него към страната на компресора и картера защото незнам къде се намира точно. За влагане на пари си прав защото доста ми е служил фоята и е време за пенсия.
Коментар
-
Mihail4o написа: Преглед на мнениетоДвигателя един път е правен, и стана много добре комопресията му е супер. Говорих с друг майстор каза че не може да е от главата теча,защото не ми надува антифриза нито е мътен и колата си върви както трябва
добър виц е казал.
Mihail4o написа: Преглед на мнението. Говорех за семеринга колянов вал над скоростната и съединителя доколкото ми казаха. Сега капе малко повече след като за пореден път ми озсипаха 5л масло след като го дават 4.3.Този семеринг ме посъветваха да карам докато се скапе съединителя че е на 200 000+ км. Незнам дали не се е стичало от него към страната на компресора и картера защото незнам къде се намира точно. За влагане на пари си прав защото доста ми е служил фоята и е време за пенсия.
Ако искаш измий с обезмаслител и водоструйка където е масно и после следи от къде ще се появи масло.
Иначе слабото място на 1.8 не е компресията , тоест бутала , сегменти ...
Слаб е при колановия вал.... Тоест семеринга може да текне и след като го смениш.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар