Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Пунто ЕВО 1,4 бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за Фиат Пунто ЕВО 1,4 бензин

    Здравейте,
    Гледам едно Пунто ЕВо 2010г. за жената.
    Може ли да споделите мнения за двигателя 1,4 бензин 77к.с.?
    Благодаря!
    Ланча Капа 2,0 VIS
    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

    #2
    Взимай смело, бетон са

    Коментар


      #3
      Купих Пунто 1.4, 77 кс, 2009 на 03.10. Веднага му сложих газов инжекцион и до момента врътнах 500 км. Абсолютно никакви забележки към двигателя, ходова част, разход и поведение на пътя. За сега съм много доволен.

      Коментар


        #4
        Аз имам гранде пунто от 7г, 1.2 бензин, само консумативи съм сменял, не ме е оставял никога и 1.4 са бетон, не са капризни, нямат сложни системи, DIY friendly са също, има място за работа.

        Коментар


          #5
          Искам само да добавя към това, което написаха колегите само още 1-2 неща.
          Този двигател 1.4 8V Fire (77 к.с) е доста стар и се предлага в гамата Fiat/Lancia още от 2005 г., както в Grande Punto, така и в други модели на марката.

          Единствената по-сериозна разлика при еволюцията на двигателя му в по-късните версии след 2009 г. е свързана с еко нормите и по-конкретно с това, че при Punto Evo вече разполага и със Start & Stop система(при тези които покриват стандарта Euro 5).

          Горното е важно, защото двигателите със Start & Stop системи използват малко по-различни стартери и акумулатори пригодени да работят с тази система. Акумулаторите, които се вграждат във Euro 5 версиите на Punto Evo са създадени по т.нар AGM технология.

          Повече подробности за AGM акумулаторите в линка:
          AGM акумулатори
          Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
          Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
          Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
          Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"

          https://www.fiat-uno.org/

          Коментар


            #6
            Не всички са със старт стоп система ,иначе да бетон са.

            Коментар


              #7
              Взех го.Бензин/газ.Пунто Ево 2010г.За момента е добре.Смених само гуменото уплътнение на маслената помпа. и термостата.
              Ланча Капа 2,0 VIS
              Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

              Коментар


                #8
                Взех го.Бензин/газ.Пунто Ево 2010г.За момента е добре.Смених само гуменото уплътнение на маслената помпа. и термостата.
                Със здраве да си го караш!

                Коментар


                  #9
                  Също се разтича селектора на скоростите, долу на полуоската от към шофьора, от към скоростите започва да тече масло, да не се чудиш от къде е, не е от семеринга, а се стича отгоре

                  Коментар


                    #10
                    А на този селектор какво го уплътнявя? Семеринг ли е?
                    Ланча Капа 2,0 VIS
                    Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

                    Коментар


                      #11
                      Да, един малък семеринг и още няколко о пръстена вътре мисля, гледах чужди теми, как се прави, карам си така, това тече от 3-4г и не е голяма драма, но трябва да го бутна някой ден. Намира се отгоре на Ск.Кутия. Единственият проблем е, че за тези 4г откакто тече беше останало 500мл масло в скоростите, друго няма какво да стане, това останових като смених семеринга на едната полуоска, като се оказа, че не е от него, а от селектора.

                      Коментар

                      Working...
                      X