Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Здравейте! И мен ме мъчи този проблем от години. Брава 1.8 първото палене лятото е някак по бързо, но сега с малко застудяване става по-трудно поне от 4ти път,след това няма проблем цял ден дори и след престой 8 часа. Мисля че това се появи след смяна на бензинова помпа.Сменено и проверено е всичко, без датчици. От клапана налягане на бензина на рейката изтърваше, зарадвах се със смяната му, но пак същата работа. Скоро забелязах с полупълен резарвоар бензин като изкачих едно нагорнище, спрях слезнах и до резервоара се усещаше силна миризма на бензин. Въпроса ми е дали има вероятност да е от връзките за бензиновия филтър просто да пада налягането от там,и ако е нещо от бензиновата помпа, нямаше ли да мирише и в купето?

    Коментар


      #32
      В десния калник по посока на движение имаш един филтър с въглен и електромагнитен клапан през който минават изпаренията на бензина от резервоара,миризмата най вероятно е от проблем с тази система. За другото причините може да са много,но като начало друга бензиностанция.

      Коментар


        #33
        lolo_22 написа: Преглед на мнението
        Направих теста, за който бях писал по-нагоре.
        Има положителен резултат.
        Сега , държа да отбележа , че това е при мен и резултат имаше.Не твърдя, че при всички е така.
        Какво направих:
        1.Закачм диагностиката- виждам че темепратурата на антифриза е 15 градуса.Външна t- 18 C.
        2.Имам под ръка , температурен датчик( да не се отвива този на колата, че ще изтече антифриз),
        и със Спрей за замразяване , пръскам по резервния датчик.
        3. Поглеждам диагностиката, показва -5 градуса.
        4.Паля колата, и стартира от раз, без каквито и да е missfirе- и, прекъсвания ,гаснения и т.н.От Раз , както трябва да си е.
        Коментарите и идеите оствам на вас.
        има ли развитие с експеримента колега? При мен забелязвам че ако по някаква причина светне чека, темп датчик дава не реална температура. Тази снимка например е от времето когато имах бедна смес. Няма как температурата да е 120 градуса. За пробата първо закачих диагностиката на топъл двигател и показа 65 градуса. Откачих ламбда сондата и запалих колата и след малко беше записало грешка за подгрева на сондата, показвайки 100 градуса температура. Изгасих, закачих сондата, погледнах датчика - 66 градуса Click image for larger version

Name:	image_102377.jpg
Views:	281
Size:	227,7 KB
ID:	2757487

        Коментар


          #34
          То и 10,7 волта е малко малко. Проблем с акумулатор би могъл да доведе до такива резултати,или просто тези показания са измислени. Отгоре пише тестът не е приключил не бих приел тези показания за реални.
          Последна редакция от kiriluz1; 23.09.2022, 12:02.

          Коментар


            #35
            и това показание не е реално, гледам я в движение през уреда в запалката е 13,9 волта. И акумулатора го провериха в сервиз така че е наред. Има нещо с този датчик
            Ето една тема от друг форум със записани грешки, където няма такива нереални показания
            https://www.alfaowner.com/threads/error-codes.1196254/
            Последна редакция от Optimst5; 23.09.2022, 12:04.

            Коментар


              #36
              Optimst5 написа: Преглед на мнението
              и това показание не е реално, гледам я в движение през уреда в запалката е 13,9 волта. И акумулатора го провериха в сервиз така че е наред. Има нещо с този датчик
              Не съм сигурен че е датчика. По скоро не бих го взел на сериозно. При 120 градуса ще ти се осветка колата, пък даже ще ти напише там където са километрите че имаш голяма грешка и да гасиш двигателя. Имаш го като тест в алфаобд за лампата за прегряване. А и червена лампа има. Тази тема няма общо с твоя проблем,на теб ти казва проблем със сместа. Достигнат горен лимит т.е. единственото нещо което те тормози е това че си на две горива. Или това е след откачането на ламбда сондата което е същото.
              ​​​​​​
              Последна редакция от kiriluz1; 23.09.2022, 12:25.

              Коментар


                #37
                Показанието от 120 градуса има обяснение. Грешката ти е записана веднага след даване на контакт още докато ЕКУ чеква,а 10,7 волта са нормални при палене. При мен при чекване за кратко светва червената лампа за прегряване . И понеже това е моментна картина то показанията са точно от момента на записване на грешката,а не продължителни
                Последна редакция от kiriluz1; 24.09.2022, 19:22.

                Коментар


                  #38
                  значи няма да се занимавам с темп датчик. И в движение всичко е наред с температурата, движи се в границите на отваряне на термостата

                  Коментар


                    #39
                    Optimst5 написа: Преглед на мнението

                    има ли развитие с експеримента колега? Click image for larger version  Name:	image_102377.jpg Views:	21 Size:	227,7 KB ID:	2757487
                    Това с датчика и спрея, работи.
                    Двигателя пали , като по учебник, но не може да се разчита на този метод, най-малкото, че е неудобно за прилагане в ежедневието.
                    Със зареждане на 100 октана бензин, също има положителен ефект, доста по-добре пали.
                    За сега залагам на 100 октана бензин и винаги пресен, да не старее в резервоара.
                    Последна редакция от lolo_22; 24.09.2022, 23:37.

                    Коментар


                      #40
                      lolo_22 написа: Преглед на мнението
                      Това с датчика и спрея, работи.
                      Двигателя пали , като по учебник, но не може да се разчита на този метод, най-малкото, че е неудобно за прилагане в ежедневието.
                      Със зареждане на 100 октана бензин, също има положителен ефект, доста по-добре пали.
                      За сега залагам на 100 октана бензин и винаги пресен, да не старее в резервоара.
                      Това със спрея показва, че колата ти пали добре ако си обогати сместа! Tоест:

                      - Или имаш няква тъпа адаптация която ти обеднява сместа (от газова например; или от проблем с датчик, картерна вентилация или вентилация резервоар)
                      - или имаш недобро налягане в рейката при първо палене - от регулатор или клапан или помпа или напрежение на помпата
                      - или имаш проблем с разпрашаване от някоя дюза
                      Последна редакция от PM_u_bo; 27.09.2022, 00:54.

                      Коментар


                        #41
                        Click image for larger version

Name:	image_102469.jpg
Views:	232
Size:	681,2 KB
ID:	2757534
                        Относно датчика,в този документ пише "мултиспарк" режим при температури 15 ,-25 градуса. Не виждам нищо за обогатяване на сместа ,а доколкото разбирам става въпрос за увеличен брой искри. И сега аз как разсъждавам,при околна температура +12 примерно охлаждаме датчика до -5 . При тази температура (на околната среда) кондензирането на бензин по стените на цилиндъра е по-малко отколкото при -5,но имаме увеличен брой искри. Та питането ми е смес която не е наред(бедна или богата поради някаква причина ) с една искра или с повече от една искра се пали по-лесно? И другото нещо което ме чопли като чета е защо нито един t jet или 90 коньово браво ,което в само на бензин не участва в темата с въпрос защо не пали от раз? Та това навежда на мисълта че единствения проблем са двете горива. А най -вече си мисля че всичко опира до бюджетния клас ГИ. А иначе датчици, помпи, регулатори,дюзи се сменят,ама не решават проблема.

                        Коментар


                          #42
                          kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                          Click image for larger version

Name:	image_102469.jpg
Views:	232
Size:	681,2 KB
ID:	2757534
                          Относно датчика,в този документ пише "мултиспарк" режим при температури 15 ,-25 градуса. Не виждам нищо за обогатяване на сместа ,а доколкото разбирам става въпрос за увеличен брой искри. И сега аз как разсъждавам,при околна температура +12 примерно охлаждаме датчика до -5 . При тази температура (на околната среда) кондензирането на бензин по стените на цилиндъра е по-малко отколкото при -5,но имаме увеличен брой искри. Та питането ми е смес която не е наред(бедна или богата поради някаква причина ) с една искра или с повече от една искра се пали по-лесно? И другото нещо което ме чопли като чета е защо нито един t jet или 90 коньово браво ,което в само на бензин не участва в темата с въпрос защо не пали от раз? Та това навежда на мисълта че единствения проблем са двете горива. А най -вече си мисля че всичко опира до бюджетния клас ГИ. А иначе датчици, помпи, регулатори,дюзи се сменят,ама не решават проблема.
                          Ами , препоръчвам Ви колега - опресняване на английския.

                          Коментар


                            #43
                            PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                            Ами , препоръчвам Ви колега - опресняване на английския.
                            Задължително за опресняването съм да,но това обаче не отговаря на въпросите ми защо нито един който е на бензин само ,а не на газ бензин не пита защо не му пали фиатката и защо при реални -5 пак не пали, може би тогава обогатяването е различно? Там какво бе ме посъветвал? И май стигаме само и единствено до "някаква тъпа адаптация" номера е да го схванеш на първите 300-500 лв.,а не след като набиеш 4000лв..
                            Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 13:00.

                            Коментар


                              #44
                              kiriluz1 написа: Преглед на мнението

                              Задължително за опресняването съм да,но това обаче не отговаря на въпросите ми защо нито един който е на бензин само ,а не на газ бензин не пита защо не му пали фиатката и защо при реални -5 пак не пали, може би тогава обогатяването е различно? Там какво бе ме посъветвал? И май стигаме само и единствено до "някаква тъпа адаптация" номера е да го схванеш на първите 300-500 лв.,а не след като набиеш 4000лв..
                              Четене с разбиране е когато разбираш смисъла на написаното.
                              Иначе всеки е способен да прочете 3 думи от един параграф и да обяснява как нищо не е ясно.

                              Коментар


                                #45
                                PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                                Четене с разбиране е когато разбираш смисъла на написаното.
                                Иначе всеки е способен да прочете 3 думи от един параграф и да обяснява как нищо не е ясно.
                                Написаното е ясно,но нямаш отговор защо пали като го излъжеш и защо не пали като не е излъган. Отговор от рода на бензинова помпа,регулатор,дюзи,или тъпа адаптация връща темата на първа страница първия пост А иначе лека полека след още 100;страници може и да стигнем до истината. Теста с датчика показва нищо. Показва че пали като го излъжеш ,но не показва защо. Освен изброените от теб неща може да добавим и проблем в запалителната система,защото в единия случай има по-малко искри,а в другия повече т.е. при проблем със свещи или бобини една искра може да отиде на майната си ,а когато са много една част може да отидат и в правилна посока. Или да обобщим,проблем с хранителна или запалителна система,както и омазан софтуер. Задно салто и отначало. А тази същата кола(с теста) ако не греша е на сина на познат и цял месец като я караха на бензин си палеше от раз. . Следя.
                                Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 16:14.

                                Коментар

                                Working...
                                X