Здравейте! И мен ме мъчи този проблем от години. Брава 1.8 първото палене лятото е някак по бързо, но сега с малко застудяване става по-трудно поне от 4ти път,след това няма проблем цял ден дори и след престой 8 часа. Мисля че това се появи след смяна на бензинова помпа.Сменено и проверено е всичко, без датчици. От клапана налягане на бензина на рейката изтърваше, зарадвах се със смяната му, но пак същата работа. Скоро забелязах с полупълен резарвоар бензин като изкачих едно нагорнище, спрях слезнах и до резервоара се усещаше силна миризма на бензин. Въпроса ми е дали има вероятност да е от връзките за бензиновия филтър просто да пада налягането от там,и ако е нещо от бензиновата помпа, нямаше ли да мирише и в купето?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин
Collapse
X
-
lolo_22 написа: Преглед на мнениетоНаправих теста, за който бях писал по-нагоре.
Има положителен резултат.
Сега , държа да отбележа , че това е при мен и резултат имаше.Не твърдя, че при всички е така.
Какво направих:
1.Закачм диагностиката- виждам че темепратурата на антифриза е 15 градуса.Външна t- 18 C.
2.Имам под ръка , температурен датчик( да не се отвива този на колата, че ще изтече антифриз),
и със Спрей за замразяване , пръскам по резервния датчик.
3. Поглеждам диагностиката, показва -5 градуса.
4.Паля колата, и стартира от раз, без каквито и да е missfirе- и, прекъсвания ,гаснения и т.н.От Раз , както трябва да си е.
Коментарите и идеите оствам на вас.
Коментар
-
и това показание не е реално, гледам я в движение през уреда в запалката е 13,9 волта. И акумулатора го провериха в сервиз така че е наред. Има нещо с този датчик
Ето една тема от друг форум със записани грешки, където няма такива нереални показания
https://www.alfaowner.com/threads/error-codes.1196254/Последна редакция от Optimst5; 23.09.2022, 12:04.
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнениетои това показание не е реално, гледам я в движение през уреда в запалката е 13,9 волта. И акумулатора го провериха в сервиз така че е наред. Има нещо с този датчик
Последна редакция от kiriluz1; 23.09.2022, 12:25.
Коментар
-
Показанието от 120 градуса има обяснение. Грешката ти е записана веднага след даване на контакт още докато ЕКУ чеква,а 10,7 волта са нормални при палене. При мен при чекване за кратко светва червената лампа за прегряване . И понеже това е моментна картина то показанията са точно от момента на записване на грешката,а не продължителниПоследна редакция от kiriluz1; 24.09.2022, 19:22.
- 1 like
Коментар
-
Optimst5 написа: Преглед на мнението
Двигателя пали , като по учебник, но не може да се разчита на този метод, най-малкото, че е неудобно за прилагане в ежедневието.
Със зареждане на 100 октана бензин, също има положителен ефект, доста по-добре пали.
За сега залагам на 100 октана бензин и винаги пресен, да не старее в резервоара.
Последна редакция от lolo_22; 24.09.2022, 23:37.
- 1 like
Коментар
-
lolo_22 написа: Преглед на мнениетоТова с датчика и спрея, работи.
Двигателя пали , като по учебник, но не може да се разчита на този метод, най-малкото, че е неудобно за прилагане в ежедневието.
Със зареждане на 100 октана бензин, също има положителен ефект, доста по-добре пали.
За сега залагам на 100 октана бензин и винаги пресен, да не старее в резервоара.
- Или имаш няква тъпа адаптация която ти обеднява сместа (от газова например; или от проблем с датчик, картерна вентилация или вентилация резервоар)
- или имаш недобро налягане в рейката при първо палене - от регулатор или клапан или помпа или напрежение на помпата
- или имаш проблем с разпрашаване от някоя дюзаПоследна редакция от PM_u_bo; 27.09.2022, 00:54.
Коментар
-
Относно датчика,в този документ пише "мултиспарк" режим при температури 15 ,-25 градуса. Не виждам нищо за обогатяване на сместа ,а доколкото разбирам става въпрос за увеличен брой искри. И сега аз как разсъждавам,при околна температура +12 примерно охлаждаме датчика до -5 . При тази температура (на околната среда) кондензирането на бензин по стените на цилиндъра е по-малко отколкото при -5,но имаме увеличен брой искри. Та питането ми е смес която не е наред(бедна или богата поради някаква причина ) с една искра или с повече от една искра се пали по-лесно? И другото нещо което ме чопли като чета е защо нито един t jet или 90 коньово браво ,което в само на бензин не участва в темата с въпрос защо не пали от раз? Та това навежда на мисълта че единствения проблем са двете горива. А най -вече си мисля че всичко опира до бюджетния клас ГИ. А иначе датчици, помпи, регулатори,дюзи се сменят,ама не решават проблема.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Относно датчика,в този документ пише "мултиспарк" режим при температури 15 ,-25 градуса. Не виждам нищо за обогатяване на сместа ,а доколкото разбирам става въпрос за увеличен брой искри. И сега аз как разсъждавам,при околна температура +12 примерно охлаждаме датчика до -5 . При тази температура (на околната среда) кондензирането на бензин по стените на цилиндъра е по-малко отколкото при -5,но имаме увеличен брой искри. Та питането ми е смес която не е наред(бедна или богата поради някаква причина ) с една искра или с повече от една искра се пали по-лесно? И другото нещо което ме чопли като чета е защо нито един t jet или 90 коньово браво ,което в само на бензин не участва в темата с въпрос защо не пали от раз? Та това навежда на мисълта че единствения проблем са двете горива. А най -вече си мисля че всичко опира до бюджетния клас ГИ. А иначе датчици, помпи, регулатори,дюзи се сменят,ама не решават проблема.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Ами , препоръчвам Ви колега - опресняване на английския.Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 13:00.
Коментар
-
kiriluz1 написа: Преглед на мнението
Задължително за опресняването съм да,но това обаче не отговаря на въпросите ми защо нито един който е на бензин само ,а не на газ бензин не пита защо не му пали фиатката и защо при реални -5 пак не пали, може би тогава обогатяването е различно? Там какво бе ме посъветвал? И май стигаме само и единствено до "някаква тъпа адаптация" номера е да го схванеш на първите 300-500 лв.,а не след като набиеш 4000лв..
Иначе всеки е способен да прочете 3 думи от един параграф и да обяснява как нищо не е ясно.
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Четене с разбиране е когато разбираш смисъла на написаното.
Иначе всеки е способен да прочете 3 думи от един параграф и да обяснява как нищо не е ясно.
Последна редакция от kiriluz1; 27.09.2022, 16:14.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар