Здравейте Преди 3 години започнах тема за трудното палене на 1 и 4 бензин bravo 2 със Заводска газ Така и не можах да намеря вярното решение Тогава писах с никнейм Freshko 69 сега съм променил никнейма заради несправяне със старата парола След много мъки колата беше бракувана в чужбина без да намеря решение за първоначалното палене След нея си купих fiat tipo 356 със същия мотор нова от магазина Представете си какъв кошмар изпитах преди месец когато и тази на 150000км започна да прави същия проблем Въобще не исках да тръгвам по стария път да сменям от до всичко от което можеше да бъде и накрая без ефект Съвсем случайно от приятел получих информация за решение на този проблем само че при друга кола peugeot 306 Ставаше въпрос за пад на напрежението на буксата при бензиновата помпа Майсторът ми реши да експериментира и пуснахме нов кабел през ключа от бушоните до бензиновата помпа u чудо на другата сутрин колата запали от раз Става вече две седмици никакъв проблем при първоначалното палене сега само ще си изясня дали става въпрос за калпаво реле или за калпав кабел които между другото се оказаха два пъти по-тънки от това което майсторът твърдеше че трябва да са Ще се радвам ако помогна и на многото други както гледам във форума със същия проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин
Collapse
X
-
Как пуснахте новия кабел - през старото реле или с друго , ново реле. Вързахте ли новото реле със системата за безопасност - инерционния датчик, който спира тока към релето при удар?
Дай малко подробности.
Супер е, че си намерил решение за твоя проблем.
Съветвам те да намериш проблема и да възстановиш оригиналната схема - много важно е това за безопасността на всички , които ползват автомобила.
https://www.fiatforum.bg/forum/%D0%B...%D0%BE2-1-4lpg
-
Ако кабела е на границата и не много качествен, може да има влязла влага, окисление и увеличено съпротивление и да пречи на работата на помпата поради получения пад на напрежението.
Може просто да пуснеш нов кабел, като го свържеш на същото място като оригиналния.
други възможни проблеми са
- буксите при релето
- релето
- инерционния бутон
- буксата на кошницатаПоследна редакция от PM_u_bo; 21.08.2022, 19:27.
Коментар
-
Tempras написа: Преглед на мнениетоНикъде не пише да е сменена буксата на кошницата при осъществяването на теста. Пише да е пуснат допълнителен кабел. Няма как буксата да е проблемна при това положение!
Ако се брои до три преди да се пише, форума е по-полезен.
Коментар
-
Freshko 1969 написа: Преглед на мнениетоВ понеделник чакам новото реле и ще пробваме дали причината е в него Ако е то просто ще премахнем новия кабел ако не ще търсим как да заменим захранващия кабел от релето до помпата
Коментар
-
PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Релето се включва към инсталацията на автообила с .................................................. .................................................. .................................................. ........ букси.
Ако се брои до три преди да се пише, форума е по-полезен.
Ще забележиш, че коментирам, че няма как да е проблемна само и единствено буксата на кошницата.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
При мен, проблемът не е ,от изброените компоменти.
До помпата имам 11,8 волта.Буксата и кабелте са си супер.
Реле N9, в моторния сектор, при акумулатора, е релето на помпата.И то се е супер.
За пробата пробвах и с друго реле, но резултата беше съшия.Колата пали от 5-ия път.
Това поне е при мен.
Коментар
-
lolo_22 написа: Преглед на мнениетоПри мен, проблемът не е ,от изброените компоменти.
До помпата имам 11,8 волта.Буксата и кабелте са си супер.
Реле N9, в моторния сектор, при акумулатора, е релето на помпата.И то се е супер.
За пробата пробвах и с друго реле, но резултата беше съшия.Колата пали от 5-ия път.
Това поне е при мен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар