Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Решение за трудното първоначално палене на 1.4бензин

    Здравейте Преди 3 години започнах тема за трудното палене на 1 и 4 бензин bravo 2 със Заводска газ Така и не можах да намеря вярното решение Тогава писах с никнейм Freshko 69 сега съм променил никнейма заради несправяне със старата парола След много мъки колата беше бракувана в чужбина без да намеря решение за първоначалното палене След нея си купих fiat tipo 356 със същия мотор нова от магазина Представете си какъв кошмар изпитах преди месец когато и тази на 150000км започна да прави същия проблем Въобще не исках да тръгвам по стария път да сменям от до всичко от което можеше да бъде и накрая без ефект Съвсем случайно от приятел получих информация за решение на този проблем само че при друга кола peugeot 306 Ставаше въпрос за пад на напрежението на буксата при бензиновата помпа Майсторът ми реши да експериментира и пуснахме нов кабел през ключа от бушоните до бензиновата помпа u чудо на другата сутрин колата запали от раз Става вече две седмици никакъв проблем при първоначалното палене сега само ще си изясня дали става въпрос за калпаво реле или за калпав кабел които между другото се оказаха два пъти по-тънки от това което майсторът твърдеше че трябва да са Ще се радвам ако помогна и на многото други както гледам във форума със същия проблем

    #2
    Как пуснахте новия кабел - през старото реле или с друго , ново реле. Вързахте ли новото реле със системата за безопасност - инерционния датчик, който спира тока към релето при удар?
    Дай малко подробности.
    Супер е, че си намерил решение за твоя проблем.
    Съветвам те да намериш проблема и да възстановиш оригиналната схема - много важно е това за безопасността на всички , които ползват автомобила.

    https://www.fiatforum.bg/forum/%D0%B...%D0%BE2-1-4lpg

    Коментар


      #3
      В понеделник чакам новото реле и ще пробваме дали причината е в него Ако е то просто ще премахнем новия кабел ако не ще търсим как да заменим захранващия кабел от релето до помпата

      Коментар


        #4
        Ако кабела е на границата и не много качествен, може да има влязла влага, окисление и увеличено съпротивление и да пречи на работата на помпата поради получения пад на напрежението.
        Може просто да пуснеш нов кабел, като го свържеш на същото място като оригиналния.

        други възможни проблеми са
        - буксите при релето
        - релето
        - инерционния бутон
        - буксата на кошницата
        Последна редакция от PM_u_bo; 21.08.2022, 19:27.

        Коментар


          #5
          Никъде не пише да е сменена буксата на кошницата при осъществяването на теста. Пише да е пуснат допълнителен кабел. Няма как буксата да е проблемна при това положение!
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #6
            Според мен също не е буксата защото в момента допълнителния кабел е вързан към оригиналния кабел преди нея утре ще сменим релето ще откача допълнителния кабел и ще видя какъв е ефекта следващата сутрин и тогава ще правя изводи

            Коментар


              #7
              Но да вметна че при предната кола релето беше сменено и ефекта беше нулев

              Коментар


                #8
                Tempras написа: Преглед на мнението
                Никъде не пише да е сменена буксата на кошницата при осъществяването на теста. Пише да е пуснат допълнителен кабел. Няма как буксата да е проблемна при това положение!
                Релето се включва към инсталацията на автообила с .................................................. .................................................. .................................................. ........ букси.
                Ако се брои до три преди да се пише, форума е по-полезен.

                Коментар


                  #9
                  Freshko 1969 написа: Преглед на мнението
                  В понеделник чакам новото реле и ще пробваме дали причината е в него Ако е то просто ще премахнем новия кабел ако не ще търсим как да заменим захранващия кабел от релето до помпата
                  може ли линк към релето? Много хора твърдят че при тях се оправило с нов софтуер само че в сервизния бюлетин подобен проблем няма!
                  Click image for larger version

Name:	bul1.jpg
Views:	630
Size:	41,2 KB
ID:	2757184

                  Коментар


                    #10
                    Има ли развитие по темета, кое е релето на помпата ,за да го check-на.
                    И по тази логика ,като се даде на контакт на помпата не трява да има 12V, а доста по-малко, нали така?

                    Коментар


                      #11
                      при мен като включа на бензин и загася, после на бензин пали добре. На газ има проблеми и вероятно е от липсваща обд адаптация. Компютъра на газта ми е стар и казаха че ще се появи проблем със смесите при каране ако пипнат студения старт

                      Коментар


                        #12
                        PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                        Релето се включва към инсталацията на автообила с .................................................. .................................................. .................................................. ........ букси.
                        Ако се брои до три преди да се пише, форума е по-полезен.
                        Може да преброиш и до повече, после да прочетеш хубаво поста ми, който си цитирал, номер 5 в темата.
                        Ще забележиш, че коментирам, че няма как да е проблемна само и единствено буксата на кошницата.
                        1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                        Коментар


                          #13
                          При мен, проблемът не е ,от изброените компоменти.
                          До помпата имам 11,8 волта.Буксата и кабелте са си супер.
                          Реле N9, в моторния сектор, при акумулатора, е релето на помпата.И то се е супер.
                          За пробата пробвах и с друго реле, но резултата беше съшия.Колата пали от 5-ия път.
                          Това поне е при мен.

                          Коментар


                            #14
                            @lolo_22 от газта е, ако е някоя стара система без обд. Аз мислех да карам някой да провери мембраните на изпарителя и рейката да не изпуска газ, но не виждам смисъл защото проблема не е всеки път. Замислих се и за стартера но не мога да го видя къде е ?

                            Коментар


                              #15
                              lolo_22 написа: Преглед на мнението
                              При мен, проблемът не е ,от изброените компоменти.
                              До помпата имам 11,8 волта.Буксата и кабелте са си супер.
                              Реле N9, в моторния сектор, при акумулатора, е релето на помпата.И то се е супер.
                              За пробата пробвах и с друго реле, но резултата беше съшия.Колата пали от 5-ия път.
                              Това поне е при мен.
                              Мерено ли е налягане в рейката? От всичко написано , сигурно не е.

                              Коментар

                              Working...
                              X