Нормално ли е като сваля капачката на маслото (за наливане на масло) докато работи дригателя, да "духа" от отвора (за наливане на маслото).Чувал съм, че това било признак на заминали сегменти.Извинявам се ако се повтаря темата но търсих и не намерихКоригирано заглавие което подсказва поне малко за какво става на въпрос в темата.Модераторки екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е да "духа" от отвора (за наливане на.
Collapse
X
-
u_bo
най-добре е ако я запушиш с длан , да чувстваш как ’пулсира’ дъхане/всмукване/духане/........ако постоянно само духа ... увеличено картерно налягане - по-добре измери компресията на цилиндрите и ще разбереш
-
Еми само духа, значи овеличено картерно налягане.И какво значи това, какво не е наред в случая. редактирано: Това , че е повишено налягането значи ,че има голямо износване на сегменти и другиредактирано2: явно ще послушам колегата и да пробвам да меря компресия, или най-добре някой които има с какво да ми я премериКогато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
Колега не се вкараваи в филми. Колата си е ОК . Да духа е нормално , но не трябва да пуши . Няма начин да не духа нали има картено налягане.Същото важи и за щеката на маслото.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
u_bo
-
А мислих поне 5 минути над заглавието на темата, така че да се намира лесно:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26463Явно не съм го измислилlike a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Вярно нещо съм се филмирал ама така е като си харесваш колицата.Духа ама не пуши.Извинявам се за повторния пост, явно не съм търсил упорито.Модератора на форума ако сметне за нужно нека го премахне.Благодаря още веднъж за помоща съфорумници немога да ви нарека колеги понеже нямам голям опит с FIAT като цяло.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
Да колега, ама ми се стори понеже отвора за отдушника и капачката за доливане на масло са на едно ниво (Капака за клапаните) и ми се стори, че неможе да е от него.Ох имам и друг голям проблем Искам да си сменя консумативите, ама незнам при кого да отида нямам познати който се занимават с ФИАТ и да знам, че като ги сменя няма да го псувам после този "майстор".Чух, че HCO се занимавал с такива неща, но може грешно да съм чувалКогато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
Не не си чул грешно .... занимавам се. Тоест вече не се занимавам от днес , смених местоработата и вече няма да мога да обслужвам Фиат , Ланчия и Алфа Ромео. Но разбира се ще помагам с каквото мога.Та на въпроса с "духането" Картерната вентилация е направена с цел да запази качеството на маслото и да предотврати изхвърчането на гумичките на клапаните...За маслото : Винаги попада гориво в маслото било то дизел или бензин особенно при студен старт (сутрин рано и през зимния период) Много хора се чудат защо маслото мирише на бенизн и защо на капачката на маслото има вещество подобно на цвик, ми просто е покраи сегментите попада гориво и се смесва с маслото като разваля качествата му ... няма да изпадам в подробности точно кои качества но ще спомена най-главното качество на мазане . Образува се така наречената серниста киселина , за да се предотврати образуването и се налага конструктивно при почти всички двг да се прави картерна вентиалция . Компонентите са , филтър тръбопроводи , пламегасител . И понеже има бензинови пари в маслото , вентилацията се включва в всмукателния колектор за доизгаряне на парите и екология (не като 99% от Жигулите виси маркуч от пералня "перла 05" и да чорляви на земята" )Някой ще пита е как ще изхвърчът гумичките на клапаните ми лесно.Запушва се карерната вентилация . Вследствие на което горенето на ГВС (гориво въздушна смес) от частми минава покраи водачите на клапаните и хоп гумичката изплюта и се почна с горенето на масло....Това е накратко .Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар