Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Студен старт на Brava 1.6 ELX

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    На мен това описание ми прилича на бобина... И аз имах подобни проблеми и с бобина се оправи.

    Коментар


      #32
      Re: подобно при Брава 1,2 16v

      slonikon написа:
      Колеги, отскоро (10 000км) се присъединих към гилдията. първите 9 000 всичко беше прекрасно, но от 1000 насам гадината прави мизерии. като изстине пали от втория път, а като поработи уж държи 800 оборота на празен ход, както винаги досега, но цялата кола се тресе и току падне на 500. случва се стъпковото моторче да не реагира навреме и тогава гасне. ходих на диагностика и в компа няма нищо. няма значение топла или студена е, все си е така. да пробвам ли с А98Н, досега винаги съм я карал с А95 от OMV и , както казах 9000 км не е правнила проблем.
      За мен проблема ти е изцяло то ’OMV ’, както си отбелязал. Това не означава, че като го смениш ще се оправи. На твое място бих:1. Сменил горивния филтър;2. Изкарал бензиновата помпа да видя дали не е разял някой маркуч;3. Щателно изчистил резервоара;4. Никога вече този бензин.Бобината можеш да си я замериш и ако ти даде големи съпротивления да я смениш. Замери и кабелите на свещите. Почисти последните.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #33
        все пак...

        1. какво се разбора под "голямо" съпротивление на бобината2. с какъв бензин да го заменя? все пак става въпрос за качество, а не за октаново числол не мога всяка седмица да ходя до гърция :D
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #34
          Re: все пак...

          slonikon написа:
          1. какво се разбора под "голямо" съпротивление на бобината2. с какъв бензин да го заменя? все пак става въпрос за качество, а не за октаново числол не мога всяка седмица да ходя до гърция :D
          1. Над 10 КОма;2. На мойта(и на предната и на по-предната...) най-добре и понася Лукоил. До едно време и на Еко, но до едно време, после нещо май не е той вече. Само 95 слагам.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #35
            благодаря. ще пробвам и ще разкажа какъв е ефекта
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #36
              Оправи се

              напълних А95 на Лукойл - никакъв ефект. сипах 98 - подобри се, поне не гаснеше по светофарите, но се тресеше като дизелова и пак палеше трудно сутрин. изпразних резервоара доколкото можах и сипах 200 мл. чист спирт и покарах така. още на първото кръстовище се видя разликата. изгорих доколкото можах спирта и напълних с А98Н догоре. вече втори резервоар изгарям без да гъкне. досега сипвах от Лукойл, но днес минах през Ромпетрол и пак е добре колата. как е с бензин 95 ще пробвам на лято, че не ми се рискува в студа. така че за мен номера със спирта проработи, явно е имало вода в резервоара.
              браво 1,6/90 - 09 г.

              Коментар


                #37
                здр. Колега Имах подобен Проблем При Студено Палене Рано сутрин На Бравата ми 1,6 16v оказаха се за смяна Свещи и Кабели отидох и си Взех на Bosh срещу около 50 лева Кабели и Свещи и вече е Ок . Успех

                Коментар


                  #38
                  Здражейте нов сйм и имам подобен проблем само че колата когато е студена е добре но като започне да стопля и паднат ли оборотите от 1100 надолу и започжа да гасне. Това го прави само на празен ход иначе в движение няма проблем, а когато обърна на газ си държи 850, изчистих моторчето за празен ход ама ефекта е нулев

                  Коментар


                    #39
                    Подобен проблем имах и Аз,с трудно палене.Я запали от 3тия път ,я не.ходих на диагностика-оказа се ...недостиг на гориво към инжекциона!Първо се засилих да сменям бензиновата помпа.Намерих 1 2ра употреба-работеща,и при изваждането на старата се оказа,че тя си е добре,НОооо-маркучето,което следва от помпатаправи 1 оборот-засукване и така излиза от резервоара.Та проблема бе,че се е претрило маркучето само в себе си и връща изпомпваният бензин обратно в резервоара!след смяна на маркучето-с устойчиво на агресивна среда друго такова,но не същото(гофрирано) а гладко,вече нямах проблем .иначе пак си вървеше-вярно зор бе до като запали.но като нагнети веднъж маркуча и си създаде някакво налягане(1.6 бара от необходими 5-по мнение на майстора)си вървеше макар и да не реагираше остро на рязко подаване на газ.Апелирам към колегите-прегледайте си точно тези маркучета,че да не се окаже от там белята.до него се стига през багажника-дясно дъно.
                    BRAVA elx 1.6-16V 103hp.1996-згодна колица,лошаво-гледаща,с благ нрав,ама бърже се разлютява!!!

                    Коментар


                      #40
                      решено!

                      проблема пак се появи и никакъв спирт не помагаше! значи проблема се реши почти от самосебе си - свалих стъпковото моторче да го почистя и се оказа, че вътре няма какво да се чисти. затворих го и го сложих. сега вече един месец колата не е гъкнала, сипвах от лукойл, ОМВ и ромпетрол - никаква разлика. върви като едно време.моето мнение е, че колата стоя с откачен акумулатор над два часа и се е ресетнал компа. има подобни съвети в темите за газовите уредби.пак повтарям, като се появи проблема 2 седмици ходих през три дни на диагностика и нищо.
                      браво 1,6/90 - 09 г.

                      Коментар


                        #41
                        колега,Моята колица и тя аха да прави такива мизерии по едно време, но аз го отдадох на бензина.Сега я храня само с ЕКО обикновен и е доволна.Иначе по едно време също като при теб, ама не гаснеше чак, а за части от секундата глъхнеше и после пак качваше обороти, като се чуваше и това прословуто мАторче как бръмчи нещо.Та според мен е от маторчето и/или температурен датчик. Тия мизерии ми ги правеше септември, като позастуди. Като интересното беше, че на студено и студен двигател нямаше проблем, имаше проблем надвечер, когато беше сравнително по-топло и на студен двигател.Купих си и контактен спрей и пръсках де що видях куплунзи из двигателния отсек и се оправи.
                        Brava 1.6 EL, '98
                        182A4

                        Коментар


                          #42
                          зравеи колега и аз го имах същия проблем на моята кола ,но се управи следкато си отворих ECU-тои го почистих вътре беше окоиселено ио точно същия начин ми се държеше колата

                          Коментар


                            #43
                            а и сега няма никакви проблеми пали си на студенио и топло без проблем и дъжи стабилно обороти

                            Коментар

                            Working...
                            X