Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за зацепване на разпределителен вал.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за зацепване на разпределителен вал.

    ...сменях семеринга на разпределителния вал и при монтажа на ангренажния ремък се оказа че белега на разпр. вал въобще не отговаря.Колата не пали.Въпроса е как се зацепва разпр. вал без белег тоест по какводруго може да се разбере правилното положение на вала?
    Fiat Tipo 1,4 i.e.
    1995г.

    #2
    Делкото ти къде се намира - на разпределителния вал или долу вляво? Защото ако е втория случай 100% си го разбутал , като си свалял ремъка - шайбата му се върти много лесно. Първо белезите на двата вала трябва да съвпадат. Може да не е на 100% защото това малко зависи от състоянието на ремъка. Второ Палеца на делкото трябва да сочи четвърти цилиндър. (Но после ще има да се дооправя) иТрето, ако не знаеш какво правиш не го прави, защотот ще си докараш големи неприятности, ако двигателя ти може да среща клапани с бутала. (Дори ако не е така, пак не е добре да объркваш нещо)
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      Колега за съжаление колата е без делко а за срещата с клапаните знам затова първовъртиме на ръка.
      Fiat Tipo 1,4 i.e.
      1995г.

      Коментар


        #4
        То не е за съжаление, си е много добре че няма делко. Ти гледаш белега на разпределителния вал, ами белега на коляновия? Обикновено белег трябва да има, като свалиш предна дясна гума и отзад има една ламаринка, която мисля че трябваше да се махне. Друг белег може да има на маховика, който се вижда през едно отворче на скоростната кутия. Той е по-точен, но малко ще повъртиш докато го намериш. Значи белезите на шайбите са по един, но тези на стационарните части (капак ремък или ск.кутия са по 3 броя) за 10, 5 и 0 градуса преди ГМТ. Гледаш последния по посока на въртене - който е 0 градуса преди ГМТ. Има и трети начин да разбереш дали коляновия вал е в ГМТ - през отвора за свещта на четвърти или първи пъхаш една отвертка, зада видиш дали буталото е в горно положение, но това не е много точно, но със сигурност ще разбереш, дали белега който гледаш е правилния. Айде успех и да не счупиш нещо! Че съм си патил от подобни неща.
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          Колега благодаря но не ми казваш нищо ново аз питам за положениетона разпределителния вал там е тъмно положението!
          Fiat Tipo 1,4 i.e.
          1995г.

          Коментар


            #6
            Ами ако не казвам нищо ново - значи всичко наред със зацепването. Разпределителния вал има белег на шайбата обикновено откъм страната на двигателя. Съотвените белези са на пластмасовия капак на ремъка. Ползваш последния по посока на въртене. ДРУГОТО Е - не се сещам дали шайбата на разпределителния вал не можеше да се слага точно наобратно на 180 градуса. Вероятно това е проблема. Виж в някоя книжка за типо в downloads.
            FIAT BRAVO II 1.4 GPL
            FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
            FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
            FIAT UNO 1.5

            Коментар


              #7
              типо-хайнес стр. 38. Май не може да се обърка шайбата.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                На 1.4 се издърпва пластмасовия плъзгач на кората до упор и така се зацепва зъбното колело!

                Коментар


                  #9
                  Да ли съм дал правилната скица?
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                    #10
                    Колега, с каква програма се разглежда файлчето?
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар


                      #11
                      stanleyhacker написа:
                      Колега, с каква програма се разглежда файлчето?
                      Microsoft Office Document Imaging
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        Абе хора казвите ги по навреме тия работи,вчера ко видях това прозорче! И то тука в саита на картинка.Ние сме го белязали при долно положение и когато сме бърсали маслото се е вдигнало нагоре с 6 зъба и не сме го видяли.Сега е на старото положение но се откри нова повреда на 1 няма почти никаква компресия чукат клапаните и детонира на бавни обороти.Какво е станало просто вече незнам.Цял ден си играхме с 2 зъба напред и два назад ама едно и също.Винаги първо въртяхме на ръка за да не се срешнат бутала и калапани.
                        Fiat Tipo 1,4 i.e.
                        1995г.

                        Коментар


                          #13
                          Да като гледам маи е архивиран фаила ще ползвам помощ от приятел че нямам ткава програма.
                          Fiat Tipo 1,4 i.e.
                          1995г.

                          Коментар

                          Working...
                          X