Тъкмо се зарадвах ,че след като свързах отрязания кабел на детонационния датчик колата литна и днес при изкачването към Бузлуджа си вървеше и наемаше на 4 предавка от 2500 об/мин и то умря.Едва съм се дотътрил до Казанлък тази вечер със скорост от 35 км/ч по Шипка на авариини светлини.Умрях от срам заради тази скорост.Всичко си е пак по моя вина защото оставих колата да изгори всичкото гориво докрай.След като демонтирах сондата установих ,че цедката на помпата в долния край е покрита с влакнести образувания.Измих я два пъти с водоструйката в комбинация с Меглио и събрах всичко.Резултата беше повече от задоволителен 2 предавка до прекъсвач 90 км/ч.Покрай всичкото това открих ,че голямата пластмасова гайка която стяга сондата е сцепена и не си върши работата.От снимките по долу ще разберете как си реших проблема със спуканата гайка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Задръстена цедка на сондата Браво 1.4
Collapse
X
-
Tornado написа:Lane Staley написа:Благодаря много! А филтъра нейде наблизо ли е?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Tornado написа:Lane Staley написа:Благодаря много! А филтъра нейде наблизо ли е?
Коментар
-
ivan_dmx написа:Tornado написа:Lane Staley написа:Благодаря много! А филтъра нейде наблизо ли е?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ivan_dmx написа:точно така ще е ....да не съм сменял разбирам ...ма като сам си играл 2,3 пъти и махане на метанова ботилка ...и то сам си го правя ...окмерси за отговора все пакFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Е, затуй не оставям резервоара по празен от половината, щот’ не се знае какви попови лъжички ще засмуче помпата! Пък нея ни съм я виждал, ни съм я чувал! Дано да си е на мястото и да си върши работата! Хахахаха! Иначе евала за богатия снимков материал - нямаше да се сетя за такъв ремонт на гайката!
Коментар
-
Повече няма да оставя Бравото да угасне за безнин.Няма такова приключение по запоалването му след наливане на гориво.ТД 100 Мареата я обезвъздушавам по бързо от този 1,4 мотор.Според мен въздуха който е в тръбопроводите не може да отвори някакъв клапан за да се завърти горивото в кръг.Абе с две думи вчера на Бузлуджа направо пощръклях добре ,че имах инструменти.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар