Някой почиствал ли е дроселовата клапа на Brava 1.6 с метални колектори? Това, доколкото разбрах, е една от основните причини за нестабилни обороти, от което доста хора се оплакват и е хубаво да се почиства периодично. Във форум на VW са направили упътване със снимки как става и има добри отзиви. Моля, ако някой го е правил, да сподели как и с какво се почиства.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на дроселова клапа на Brava 1.6
Collapse
X
-
Стъпковото ясно - чистих го, че ми гаснеше понякога с някои бензини по инерция и в крайна сметка си реших проблема с това като го смених. Лично мнение, че ползата от чистенето му е по-скоро никаква. Дроселовата клапа по има смисъл си мисля. Почистих я днес с парцал, но си мислех дали няма подходящ препарат за това. Иначе беше катранено черна, пък се оказа сребриста трабичка със златиста клапа след чистене.
Коментар
-
wd40 си е смазка и незнам дали е удачна в случая. Тази клапа не виждам да се вади. Аз изкарах въздуховода от нея и почистих разстоянието от към 7-8см до самата клапа, както и външната страна на клапата. Дали е възможно да се почисти и нещо друго по-навътре? Разбира се без сваляне на двигателя говорим.
Коментар
-
Може да си я почистваш ако се замърсява. До такава степен че на празен ход не може да се затвори плътно.Обаче следва въпросът защо се замърсява и трябва да се почиства периодично.Огледай въздухопровода от въздушния филтър до клапата за нехерметичност. Въздухът трябва да преминава само през въздушния филтър и да е филтриран от боклуци и прах.И маркучето за картерните газове. Те са две - по-дебелото, което е преди самата клапа. За херметичност. Моето например в един момент се оказа че е било цепнато точно където влиза в големия въздухопровод преди дросела.Bravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар