Колата беше си достигнала нормалната температура след 15 минути я паля и оборотие са 3000 ,гася и пак паля вече са 2000 и на третия пат се оправят горе доло но играят много от 900-1300 оброта.Какво може да е това?Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите
Collapse
X
-
Може би темп. датчик на инжекциона не го подценявайтеPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
За типото бях писал цяла тема как се оправя моторчето, но доколкото знам на бравото е друг вид. И все пак причината една и съща - има бутонче, което дава контакт и компа знае че искаш да пуснеш газта. Компа оставя моторчето в това положение, за да може после да ги свали плавно. Но тъй като бутончето не дава контакт, компа мисли че си натиснал газта... И на мен ми го правеше така - загряла кола загасена и после пак запалена, но при мен се оправяше чак като покарам 2-3км.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
Колега за 3000 об не си прав!!!!!!! аз имах поврезен датчик и колата сама вдигаше 3000 об! езно е теорията друго практиката!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Sev написа:обикновено е грешка в ЕКУ-то или моторчето за празен ход е издало багажаима много теми по въпроса
Коментар
-
На Хофер е 80 някъде. От почистване голям ефект няма, нито пък дълготраен - личен опит. Смяната е елементарна, само че ти трябва здрава овертка еврейска звезда и после нови болтове. След смяната махаш клемите на акумулатора за около час, после 10 минути оставяш да работи без да форсираш. Има 1000 теми по въпроса - търсете и четете.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
Току що се опитах да почистя стъпковото моторче, незнам доколко успешно. Не съм разкачал акумулатора. Изкарах конектора от моторчето, развих му 2-те винтчета и видях слой около 2-3мм нагар върху него. Това го почистих с С-70 смазка(спрей), забърсах го, като се стараех да не го въртя, че да не се размести. Няма как да не съм го позавъртял малко, но както и да е. Вътре където влиза нагара също е зверски, но там не съм пръскал, а само с пръст пообрах каквото много набързо. Събрах всичко и запалих - започна една игра на обороти от малко над 1000 до малко над 2000. Никога досега не съм виждал така да играят оборотите. След 4-5 минути като загря мотора се кротна на към 800. Никога досега не съм виждал така да играят оборотите. При поставяне на ново моторче с какво и как се почиства нагара(на мен на такова ми прилича) там където влиза?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар