Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Уно 1.0 fire като загрее гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Уно 1.0 fire като загрее гасне

    Колеги, имам следният проблем с уното. Вчера както си карах и изгасна. Въртя на стартер, ама не иска.СЛЯЗОХ отворих капака погледнах видим проблем няма.Откачих капачка палец всичко наред, сглобих завъртам пали всичко ток. Да, ама след 2 минути пак гасне. Повторих няколко пъти процедурата и купих капачка и палец. Сменям ги аз и доволно си тръгвам. За съзжаление след 10 минути колата гасне пак. Какво открих поливам леко електроният комутатор на запаловането с вода и няма проблем до след малко. Въпроса ми е дали той е заминал или евентоално датчика на хол. Загрее ли колата гасне, поливам малко вода и никакви проблеми. Докато е студена колата пак няма проблеми. Според вас кое да сменявам като най-вероятно.На газ и на бензин без разлика Уното е 94 година 1.0 моно-инжекция

    #2
    Re: Уно 1.0 fire като загрее гасне

    snk1 написа:
    Колеги, имам следният проблем с уното. Вчера както си карах и изгасна. Въртя на стартер, ама не иска.СЛЯЗОХ отворих капака погледнах видим проблем няма.Откачих капачка палец всичко наред, сглобих завъртам пали всичко ток. Да, ама след 2 минути пак гасне. Повторих няколко пъти процедурата и купих капачка и палец. Сменям ги аз и доволно си тръгвам. За съзжаление след 10 минути колата гасне пак. Какво открих поливам леко електроният комутатор на запаловането с вода и няма проблем до след малко. Въпроса ми е дали той е заминал или евентоално датчика на хол. Загрее ли колата гасне, поливам малко вода и никакви проблеми. Докато е студена колата пак няма проблеми. Според вас кое да сменявам като най-вероятно.На газ и на бензин без разлика Уното е 94 година 1.0 моно-инжекция
    аз имах такъв проблем оказа се датчика, но преди да сменяш се убеди дали наистина е от него, като изгасне замери дали дава някакво съпротивление ако не , значи е от него, ако дава значи от комутатора
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      смених днес електроният комутатор и всичко вече е ок.

      Коментар


        #4
        Здравейте момчета.И аз имам същия проблем като загрее колата (fiat uno 1.1 fire) гасне и после пали много трудно,като е студена няма проблем с паленето възможно ли е и моя проблем да е от комутатора като го пипам е много горещ. Благодаря ви предварително

        Коментар


          #5
          По скоро от датчика за запалването пре колелото на коляновия вал
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Благодаря за съвета,но каде точно се намира този датчик и лесна ли е подмяната му?

            Коментар


              #7
              Сега схема пред мен нямам но се намира при зъбното колело на коляновия вал потърси в търсачката ще излезе и схема
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Търсих схема, но не намерих гледах по двигателя на колата не видях такъв датчик .Възможно ли е да няма?

                Коментар


                  #9
                  DY написа:
                  Търсих схема, но не намерих гледах по двигателя на колата не видях такъв датчик .Възможно ли е да няма?
                  на уното трябва да е във делкото, а не на вала
                  TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                  UNO 1.0 FIRE

                  Коментар

                  Working...
                  X