Досега да е изгоряла гарнитурата.Промий системата и ако не се оправи,мисли за пукната глава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Пунто 1.2 75 к.с., 1994 год.
Collapse
X
-
пак греее д* е** колата. утре сменям водната помпа и се отказвам направо я засилвам с 200. купих и нов датчик за стрелката оказа се че новия е по зле и от стария не ясно защо перката спря да се влючва с новия и сега пак си сложих стария и си карам с него поне перката ми се включва.не знам направо какво да правя. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14Fiat Bravo 1.6 16v не пипам десния педал, че направо полудява
Коментар
-
... дай да обобщим нещата до туккато възможни причини отпаднаха:- термостат- датчик на радиатора- запушен радиаторказваш, че системата е добре обезвъздушена - добре е да кажеш и как точно си обезвъздушил, за да отпадне окончателно и това като причина; коя е най високата точка в системата: изпарителя на газовата или пробката на маркуча за парното към купето???после остават само още две възможности: водна помпа и гарнитура2.4 JTD
Коментар
-
Ако изпарителя е по висока точка от пробката на парното как променя това начина на обезвъздушаване?Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
... мисля, че е задължително да се почне от най-високата точка, като пробките се отварят последователно, т.е. докато се обезвъздушава от най-високата точка останалите стоят затворени, само след затаваряне на най-висока се отваря следващата;- ако изпарителя е най-високо, първо там се отваря за да излезе въздуха, при което вероятно ще се наложи разширителния съд да се напълни догоре;- след като оттам потече чист антифриз и изпарителя се затвори, се развива пробката на маркуча към парното;- последна остава пробката на радиатора - тя е най-ниско и се оставя да тече до тогава, докато нивото в разширителния съд слезе под маркировката MAX.2.4 JTD
Коментар
-
МЕрси много за инфото ! но кое на изпарителя се развърта че аз не знам да имам пробка за обезвъздушаване на изпарителя ! Имам за точене на гадориите , за настройка на тихите, и шестограмче за настройка ан мембраните!?!Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
... не знам, но ми се струва малко вероятно да нямаш пробка на изпарителя;ето как изглеждат нещата в общия случай:1. маса2. пробка за обезвъздушаване на изпарителя3. врътка за ниските обороти4. изходящ воден поток5. входящ воден поток6. изход готова смес 7. към акумулатора.8. "точене на гадориите" :D2.4 JTD
Коментар
-
ново 20
Гарнитурата си беше заминала но главата не беше крива много.Все пак и на нея и направих едно шлаифче.В крайна сметка пак вдигаше температура и си кавам -Я да видя перката дали не върти обратно! и се оказах много прав.Накрая размених буксите на перката и всичко е ток и жици. :D Сега съм си много доволен, да се надявям че топика който поставих ще е от полза и за други Пунтаци.Фиат Браво 1.9 JTD REMAP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар