Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Brava 1.4 12v ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Че какво ще и сменя на главата, ако не е крива или пукната изобщо да не я пипа. Сменя се разпределителен вал, кобилици, гумички ако трябва и някои хидравлични повдигачи. Чисти се основно маслената магистралка а като е свален и картера главата може хубаво да се промие. Изобщо 1000лв за глава да не си дал, тоя иска да те натовари яко. Купувай си нови части от www.axm-auto.com само не си взимай разпределителен вал с кобилици марка АР, че аз го патих много заради тази марка! Ако новия ми вал и кобилиците бяха ОК, ремонта щях да го направя за 1 ден а го правих 1 месец, заради това, че нов вал + нови кобилици + нови повдигачи държаха някои клапани постоянно отворени докато колата загрее. Ама кой да очаква такава простотия от нови части... и защо като загрееше се оправяше това и до ден днешен не мога да си го обясня.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #17
      Ах ок, мерси за инфото, тъкмо ми се обади и слизам надолу. Записал съм си някои неща които ми казахте да му напомня там за гумичките ..... За сега вал и кобилички 700 лв.
      Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
      Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

      Коментар


        #18
        Май няма да е много евтин този ремонт?Вал 250лева ,12 кобилички по 35лв (оригинала) и гумичките (ако и те са 12) по 10 лв отива над 800 лева за части.Дали не е по-добре втора употреба оригинален вал с кобилички и нови гумички? Виж за части тук: www.axm-auto.comИмаш 10% отстъпка и настоявай ти да доставиш частите,за да си сигурен какво ти се слага.Иначе може да ти набодат някое турско менте.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          Да така е, не частите не са ментета, поръчани са вече всичко+гумичките излиза малко над 700 с филтара за купето. Оказа че кутията на филтара отдолу е изтръгната - нова струвала около 200 лв, сега ще търсим по моргите или да пробваме да измайсторим нещо. Като взех колата си спомням че питах дали има ABS, "разбирача" от къщата ми каза - че нямала, но днес на таблото видях че я има лампичката до тази на имобилайзера май беше, но несвети изобщо (нито чеква като се подаде контакт) може ли просто таблото да си е някакво серийно и да го има само като иконка, а колата да няма? Питам защото това ми е последна грижа и не ми се махаше отпред гумата да проверя. Страх ме е вече да я оглеждам за друго, да не излезе още нещо :D. А да и да не забравя, магистралата щели да я чистят на компресор, не би ли трябвало да се използва и някаква течност или препарат допълнително, защото ме съмнява този нагар да падне само с въздух? ...... ммм също и колега spark неможах да разбера само "И майстора да не забрави да стисне хидравличните повдигачи на менгеме преди да ти сложи новия вал", това с кава цел се прави, не би ли било по-добре направо нови ..... съжалявам, но казах че не съм мнogo навътре и ako move обяснявайте като на идиот :D
          Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
          Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

          Коментар


            #20
            Към 670лв са частите + 50лв за масло + 10лв гарнитура на картер, 8 са гумичките на магистралата. И за труд около 150лв предполагам, все пак мотора е доста лесен за обслужване, с изключение на картера. Добре е да си смениш и семеринга на разпределителния вал, все пак нов вал слагаш. Ами повдигачите са по 15лв ако ти се дават още пари сменяй ги аз не ги смених. А повдигачите трябва като им се източи маслото чрез внимателно и бавно стискане на менгеме да пружинират. А магистралата само на компресор нищо няма да и изчистят. Нагара вътре е като дъвка и с тоя компресор няма да излезе. Аз я киснах в ацетон и нагара малко почваше да се рони и с една тънка НО ЗДРАВА стоманена тел вътре чистих каналите. И тая тел да вземе да се счупи вътре и цял следобед си играхме докато я изкараме с едни пълнители от химикал Повдигача се намира между вала и кобилицата. След като стария ти вал и кобилици са износени, височината на повдигача става по-голяма. И ако не източиш маслото от повдигача чрез стискане на менгеме, с новите кобилици и вал повдигача ще държи клапаните постоянно отворени и като се пробваш да запалиш стартера ще върти толкова леко все едно си извадил свещите.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #21
              Пфууу днес ходих в сервиза, сменено е всичко оставаше само да налеят маслото и да я палят но за съжаление нямах никакво време да я дочакам, бях капнал от работа Утре по план би трябвало да я взема. Да диагнозата е от проклетото масло и още по-проклетата италянка която не гое сменяла, в картера било кошмар :D . Пак мерси на всички за съветите, spark пък ти нямаш грешка, незнам кога но все ще намеря време да отскоча до Бургас за някой друг съвет :P . Сега само едно ме гложди и да не отварям др. тема -бях писал по-горе за ABS-a, имам ли изобщо или това са просто серийни табла за километража на които всичките си имат иконата.
              Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
              Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

              Коментар


                #22
                svetli4a написа:
                Пфууу днес ходих в сервиза, сменено е всичко оставаше само да налеят маслото и да я палят но за съжаление нямах никакво време да я дочакам, бях капнал от работа Утре по план би трябвало да я взема. Да диагнозата е от проклетото масло и още по-проклетата италянка която не гое сменяла, в картера било кошмар :D . Пак мерси на всички за съветите, spark пък ти нямаш грешка, незнам кога но все ще намеря време да отскоча до Бургас за някой друг съвет :P . Сега само едно ме гложди и да не отварям др. тема -бях писал по-горе за ABS-a, имам ли изобщо или това са просто серийни табла за километража на които всичките си имат иконата.
                Щракни една снимка на мотора и ще ти кажем.Там където принципно е спирачната помпа снимай.Така можем само да гъдаем :D
                Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                Коментар


                  #23
                  Извинявам се ако те вкарам нещо във филм ама ... не я ли затвориха много бързо тая кола?Не каза: 1почистиха ли магистралата както трябва?2.Провериха ли повдигачите да няма някой който да е сдал багажа ?Ако не са направили тези 2 неща смятай, че и новия вал ще хвърлиш! Провери всичко защото 800 лева са си много пари !
                  Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                  части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                  части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                  тел. 0883437022

                  Коментар


                    #24
                    Снимка ще шракна, ама няма да е и днес. Ще се сменят и повдигачи, днес разбрах - въпреки че ми каза че можело и така да се кара
                    Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                    Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                    Коментар


                      #25
                      Може и без смяна да се мине, аз смених 2-3 и то не защото старите не бяха ОК, ами да открием проблема защо на единия цилиндър нямаше компресия и се бяхме усъмнили в подвигачите. Скоро отварях капака на главата да слагам силикон на гарнитурата и вала за една година все още е като нов
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #26
                        Не го чакай да мръдне скоро Тебе няма смисъл да те питам дали сменяш редовно маслото
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар


                          #27
                          Ей тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=28601 на последният пост,последната снимка се вижда зад изпарителя ABS - а.Ако и при теб изглежда по този начин,значи имаш ABS,ако не е по този начин - нямаш ABS.
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #28
                            Пфуу бях забравил че обещах да тегля чертата и да ви кажа какво става. От 3 дена вече си бръмкам спокойно, колата немога да я позная, не съм карал преди модела и незнаех нищо за нея, коренна е разликата, особенно в дърпането, преди ми се стрелкаше хммм нз някакси на по-високи обороти и сякаш глъхнеше (това май разбрах защо, оказа се че и кутията на възд. филтър отдоло нямаше дъно :D ), както и да е сега е 6. Всичко вал+повдигачи;гуми за магистралата;ремаци, масло, филтри ..... и др дреболии+работата чукна 1200 . Сега ме притесняват само 2 неща: маслото което ми сложиха не е "Selenia Gold" (което четох някъде из форума че препоръчвате за мотора) и едно леко тракане което от време на време се появява ( 3 пъти сменях някои от повдигачите заради подобен шум) и майстора ми каза че е от единия от новите, сменял го и него няколко пъти но не се оправял и можело да е от главата. Иначе вече всичко си е добре, омаслява си навсякаде..... както и да е щом са нови би трябвало всичко да е добре. Аз нз защо си мисля че може да е от проклетото масло но нямам сега излишни пари да сменям маслото на 100км. Та това е от мен за сега мерси хора за упътванията и изобщо всичко, форума няма грешка П.П dudulia Да още в сервиза проверих за датчици на дисковете, нямам ABS явно наистина таблата са едни и същи
                            Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
                            Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

                            Коментар


                              #29
                              За маслото: нищо че веднъж - два пъти няма да сложиш селения, въпроса е да е със същия визкозитет(10W 40)! Колко ти излезна маслото? Виж, ако нещо трака данеби да и е ммалко това масло, което сте сипали, сутринта преди да я запалиш го измери - хубаво е на този мотор маслото да е на макс, защото ако я оставиш без масло и става една...
                              Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                              части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                              части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                              тел. 0883437022

                              Коментар


                                #30
                                otnovo pi6a na latinica i se izvinqvam,prosto nqma kak...nqmam tyk kirila po dqvolite.Az karam su6tiq faiton kato tebe kolega,masloto i si4ko ostanalo gi smenqt napulno redovno,na 7-8,nai mnogo 10hil km sum gi smenil,razbira se + maslen filtur i + vazdu6en.az su6to imah problem po skapaniq dvigatel,izgorq mi bobinata imi rabote6e na 3 cilindura,ba6 kato dizel.Smenih si4ko,da 4ukam na durvo,za sega si4ko e OK.Iskah da ti kaja 4e sum tolkova dovolen ot taq kola,4e nqmam dumi.6tom ti se zanimava,evala,az sum su6tiq,po moita ne samo 4e djantite i muzikata sa mi o6te 2 takiva koli ami si4ko smenqm i i praa s golqm jelanie.Uspeh ti pojelavam.Jalko 4e ne si ot Sf,6tqh da ti preporu4am edin pi4aga kudeto e zlaten,raboti kato za negovata kola,toi mi pravi si4ko po moita.Uspeh naistina!!!!
                                Бързай бавно,за да стигнеш на време,или ако не на време,то поне да стигнеш!!!
                                Fiat Brava 1.4 12V
                                Fiat Punto 1.2i

                                Коментар

                                Working...
                                X