Здравейте, това е първият ми пост в този форум и се обръщам към вас за съвет. Преди няколко дни приятелката ми взе Браво 1.6 16 v, смениха му се ангренажен ремък, другите три ремъка, ролки, ново масло Selenia Gold 10V 40 и започнахме да го караме - тоест предимно аз. Колата е супер запазена по купето няма една драскотина както вътре, така и вън, отдолу също е перфектна (водих я на майстори), по двигатела съчо всичко изглежда добре( поне трима майстори я разгледаха). След смяната на ремъците и другите консумативи обаче колата не подуржаше равномерни обороти на празен ход и светна лампичката за инжекциона и угасна, след това палене нямаше. Тъй като карам Голф от италианки нищо не вдевам, даже и не знаех, че това е лампата на инжекциона, закарах я на ония дървари в сервиза и си мислех че тея са скапали нещо. Пича беше свалял акумулатора и като отидох да я взема си работеше. на следващата сутрин бях на диагностика. откриха, че бобината е изгоряла и кабела за първи цилиндър. Свешите казаха че са ОК, друго на колата и няма, била пушка. Да но тя не е пила и до 2000 об е доста тромава, а чак след това се събужда, освен това при тръгван е превключване на по вискоа предавка колата се задъхва и тогава тръгва. На всичкото отгоре започна да ми свети лампата на инжекциона и колата започна да се дави и да не върви, а също и да тропа нещо в двигатела яко, покарах я малко и изведнъж се оправи и започна пак да върви. След това на няколко пъти ставаше същото - светка лампата, мига, колата не може да си поеме дъх едвам работи мени обороти, изведнъж лампата изгасва и колата започва да работи добре. Сипах STP fuel injekctor да прочисти нещо ако има налепи и сега незнам къде да я водя. Може би на диагностиката не са хванали грешка защото беше махан акумулатора и се е рестартнал компа. Не знам изчетох форума преди да пиша има някакви сходни проблеми но не същия, така че помагайте.Предварително благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекциона при Fiat Bravo 1.6 16v 103 к.с.
Collapse
X
-
u_bo
ДОКОЛКОТО знам , с откачане на акумулатора не се трият грешките на 1.6 двигателя.така че надали има записана грешка, по скоро некадърна смяна на ангренаж..
Коментар
-
u_bo написа:ДОКОЛКОТО знам , с откачане на акумулатора не се трият грешките на 1.6 двигателя.така че надали има записана грешка, по скоро некадърна смяна на ангренаж..Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Sev написа:не е добре да спамим темата на човекано грешките в 1,6 се чистят при разкачане на акумулатора, въпреки писанията че не ставаколегата също може да пробва товамакар че най-вероятно проблемът е другRenault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
u_bo
дотука сме 3 ма, за ангренажа ,но като препрочетох - съветвам те ПЪРВО да идеш да ти прочетат компютъра.по-добре виж препоръчаните във форума сервизи в твоя град .май за София колегите бяха много доволни от Бобо
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар