Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дава грешка в бобина, а бобината работи...Какво му е тогава?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Neosi написа:
    kiler_4o написа:
    Днес бях на елкон ... Ще спестя, че всичко, в което се съмнявах работи ... дюзите на 2 от цилиндрите по някой път не получават управляващ сигнал... имат си захранване, но нямат сигнал ... което не е много добре работата отива на компютър май ... интересното е, че си работи, само от време на време го прави проблема, напоследък по-рядко и нямам какво да направя освен да си я карам така май ...btw - ако сменяме компютри - ми ние сме с имобилайзери бе... трябва да имаш код карта, иначе не мога да я запаля посмъртно ...
    Здрасти колега, Точно на ECU отива рабатата. От време на време, ама бачка на 2 цилиндъра.Ако слегаш ново ECU (не внора употреба, а ново) няма никакъв проблем за имобилайзера и код карта не ти трябва ( личен опит)
    имам предвид, че естествено ключа ми е с чип. Кода в този чип е същия като този в ECU-то ... За да работи трябва кодовете да са еднакви. Ако не са еднакви - колата може да се въведе чрез ръчно въвеждане на кода, който е написан на код картата ... ЕКУ-то чисто ново е 750 лв оригинално, но не знам дали с имобилайзер или без. Втора ръка не знам къде ще търся, може би във Franz Auto ... но за сега ще си го карам така, дано си работи, нямам излишни пари в момента

    Коментар


      #17
      kiler_4o написа:
      Neosi написа:
      kiler_4o написа:
      Днес бях на елкон ... Ще спестя, че всичко, в което се съмнявах работи ... дюзите на 2 от цилиндрите по някой път не получават управляващ сигнал... имат си захранване, но нямат сигнал ... което не е много добре работата отива на компютър май ... интересното е, че си работи, само от време на време го прави проблема, напоследък по-рядко и нямам какво да направя освен да си я карам така май ...btw - ако сменяме компютри - ми ние сме с имобилайзери бе... трябва да имаш код карта, иначе не мога да я запаля посмъртно ...
      Здрасти колега, Точно на ECU отива рабатата. От време на време, ама бачка на 2 цилиндъра.Ако слегаш ново ECU (не внора употреба, а ново) няма никакъв проблем за имобилайзера и код карта не ти трябва ( личен опит)
      имам предвид, че естествено ключа ми е с чип. Кода в този чип е същия като този в ECU-то ... За да работи трябва кодовете да са еднакви. Ако не са еднакви - колата може да се въведе чрез ръчно въвеждане на кода, който е написан на код картата ... ЕКУ-то чисто ново е 750 лв оригинално, но не знам дали с имобилайзер или без. Втора ръка не знам къде ще търся, може би във Franz Auto ... но за сега ще си го карам така, дано си работи, нямам излишни пари в момента
      Множко са парите...вярно е...ЕКУ-то е без имобилайзер - твоя си върши работа. Код картата също не е необходима.И аз това попитах в сервиза, като смениха ECU-то и хората казаха че то си "записва" кода от имобилайзера и няма проблем, но това важи само за чисто ново ЕКУ.Ако слагаш втора ръка, ще трябва да сменяш и ключовете и имобилайзера.Аз сега си паля със стария ключ (с чип), имобилайзера не е пипан, само дето дадох една шапка пари за ЕКУ, ама кво да се прави....успех и пиши кво е станало. :D
      Brava 1.6 16v ELX 2001г.
      Punto М2 1.2 SX 2000г.
      МРАЗЯ НАП!!!

      Коментар


        #18
        Колега и аз да си кажа правил сум такова пунто това е дефект 100% на ЕЦУ. Но ако е 750 лв си купи ново защото старото има странични ефекти, тъй като колата няма отделен имобилайзер а е с BSI това ти опраялява сички периферни устройства в колата мигачи фарове скоростомери оборотомери и т.н. На авера който смених ЕЦУ БСИ и ключ колата се оправи но скоростомера му спря да отчита и и малкото диспейче за километрите почна да мига тъй като има няколко версии на бси софтуери.А и още нещо идва момент в който оправлението на бубината спира да идва и колата почва постуянно на 2 цилиндъра.
        Putno gt powa

        Коментар


          #19
          Още веднъж подчертавам, че и двете бобини получават управляващ сигнал и искри имам... нямам сигнал на дюзите и ми липсва гориво в 2 от цилиндрите ... дано не дойде този момент скоро, че в близките 1-2 седмици може би няма да мога да сменя ЕКУ-то ...

          Коментар


            #20
            Ново двайсе... (написано неправилно, но така е лафа...) вчера по едно време запали на 3 цилиндъра и много трудно го накарах да проработи на 4 ... с 5 минути форсиране ... накрая се оправи - карах го, карах го и по едно време спирам, да оставя един приятел, но видях един познат и угасих колата, да сляза да го поздравя ... тръгвам да паля и ... няма никой Акумулаторът паднал ... какво да правя - бутнахме я, запали на 3 цилиндъра ... ее мама му стара, мъчих я, мъчих я - никакъв ефект ... угасих я и не можа да запали пак ... но преди да я угася ми светеха сервото и еърбега ... викам "ай сиктир, ся пък какво й стана" ... Обадих се на баща ми и той след 15-тина минути дойде ... през това време вече бях откачил акумулатора, свалил кутията на въздушния филтър и откачил компютъра, за да видя буксата нещо да не е клеясала ... е не беше ... както и да е... карах я на 3 цилиндъра от метро до била (трапезица), с разход 20 :O и без серво на волана ... учудих се само от умното решение на италианските инженери и много ги поздравявам за това, че сервото на спирачките работеше идеално ... та прибрах се до меден рудник и пробвах пак да запаля - никой ... прави половин оборот и таблото угасва чак ... заредих акумулатора и го сложих ... първия път запали с много давене, но запали ... форсирах я и се оправи, защото беше на 3 цилиндъра ... после я запалих 1000 пъти - всичко си беше наред, все едно нищо не се е случило (с малката подробност, че лампата на инжекциона си светеше)... Измерих колко е напрежението на акумулатора при запален и изгасен двг - при изгасен 12 и кусур, при запален - 13,5 ... Казах си, че всичко е наред...Покарах я после, коренно различна кола е ... сервото на спирачките много по-меко, звука много по-мек и плътен, много по-стабилна работа на двигателя ... угасих я, като тръгнах да я паля пак - отново заработи на 3 цилиндъра ... прибрах се до вкъщи и я угасих... паля я и ми светва лампата за акумулатора ... веднага изскочих с мултиметъра и измерих - 12,25 волта ... при запален двигател ... Тогава разбрах, че динамото не зарежда ... изфорсирах я - 13,5 и лампата угасва... тогава се усетих, че не трябва да зарежда 13,5 а 14 и нещо ... Сега уговорих при един човек, който определено разбира (защо не се сетих даже преди за него ...) и в четвъртък сутринта ще я карам да я види ... явно проблема не е в компютъра, а в захранващото го напрежение ... сега пак зареждам акумулатора, защото след няколко паления и форсирания на колата - лампата все си светваше ... та искам в четвъртък ако ще без динамо - да стигна до сервиза, нататък ще я мисля ...

            Коментар


              #21
              Колега динамото най-вероятно е за диоден блок и от това стават големи мизерии по ел компонентите може и за това да работи така. На мен на купето (прдадено вече) ми се прецака диодния блок и ми светиха севъзможни неща по тъблото дано се оправи твоята кола
              Putno gt powa

              Коментар


                #22
                аз имам чувството, че съм прецакал диодния блок или стабилизатора с усилвателя, понеже нямам кондензатор

                Коментар


                  #23
                  от 2 дни колата работи на 2 цилиндъра, днес поработи и на 3 ... не знам какво да я правя, не искам да рискувам с нов комп, нека някой който има такова пунто даде неговите за пробата, ще съм много много благодарен ...

                  Коментар

                  Working...
                  X