Neosi написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава грешка в бобина, а бобината работи...Какво му е тогава?
Collapse
X
-
-
kiler_4o написа:Neosi написа:kiler_4o написа:Днес бях на елкон ... Ще спестя, че всичко, в което се съмнявах работи ... дюзите на 2 от цилиндрите по някой път не получават управляващ сигнал... имат си захранване, но нямат сигнал ... което не е много добре работата отива на компютър май ... интересното е, че си работи, само от време на време го прави проблема, напоследък по-рядко и нямам какво да направя освен да си я карам така май ...btw - ако сменяме компютри - ми ние сме с имобилайзери бе... трябва да имаш код карта, иначе не мога да я запаля посмъртно ...Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Колега и аз да си кажа правил сум такова пунто това е дефект 100% на ЕЦУ. Но ако е 750 лв си купи ново защото старото има странични ефекти, тъй като колата няма отделен имобилайзер а е с BSI това ти опраялява сички периферни устройства в колата мигачи фарове скоростомери оборотомери и т.н. На авера който смених ЕЦУ БСИ и ключ колата се оправи но скоростомера му спря да отчита и и малкото диспейче за километрите почна да мига тъй като има няколко версии на бси софтуери.А и още нещо идва момент в който оправлението на бубината спира да идва и колата почва постуянно на 2 цилиндъра.Putno gt powa
Коментар
-
Ново двайсе... (написано неправилно, но така е лафа...) вчера по едно време запали на 3 цилиндъра и много трудно го накарах да проработи на 4 ... с 5 минути форсиране ... накрая се оправи - карах го, карах го и по едно време спирам, да оставя един приятел, но видях един познат и угасих колата, да сляза да го поздравя ... тръгвам да паля и ... няма никой Акумулаторът паднал ... какво да правя - бутнахме я, запали на 3 цилиндъра ... ее мама му стара, мъчих я, мъчих я - никакъв ефект ... угасих я и не можа да запали пак ... но преди да я угася ми светеха сервото и еърбега ... викам "ай сиктир, ся пък какво й стана" ... Обадих се на баща ми и той след 15-тина минути дойде ... през това време вече бях откачил акумулатора, свалил кутията на въздушния филтър и откачил компютъра, за да видя буксата нещо да не е клеясала ... е не беше ... както и да е... карах я на 3 цилиндъра от метро до била (трапезица), с разход 20 :O и без серво на волана ... учудих се само от умното решение на италианските инженери и много ги поздравявам за това, че сервото на спирачките работеше идеално ... та прибрах се до меден рудник и пробвах пак да запаля - никой ... прави половин оборот и таблото угасва чак ... заредих акумулатора и го сложих ... първия път запали с много давене, но запали ... форсирах я и се оправи, защото беше на 3 цилиндъра ... после я запалих 1000 пъти - всичко си беше наред, все едно нищо не се е случило (с малката подробност, че лампата на инжекциона си светеше)... Измерих колко е напрежението на акумулатора при запален и изгасен двг - при изгасен 12 и кусур, при запален - 13,5 ... Казах си, че всичко е наред...Покарах я после, коренно различна кола е ... сервото на спирачките много по-меко, звука много по-мек и плътен, много по-стабилна работа на двигателя ... угасих я, като тръгнах да я паля пак - отново заработи на 3 цилиндъра ... прибрах се до вкъщи и я угасих... паля я и ми светва лампата за акумулатора ... веднага изскочих с мултиметъра и измерих - 12,25 волта ... при запален двигател ... Тогава разбрах, че динамото не зарежда ... изфорсирах я - 13,5 и лампата угасва... тогава се усетих, че не трябва да зарежда 13,5 а 14 и нещо ... Сега уговорих при един човек, който определено разбира (защо не се сетих даже преди за него ...) и в четвъртък сутринта ще я карам да я види ... явно проблема не е в компютъра, а в захранващото го напрежение ... сега пак зареждам акумулатора, защото след няколко паления и форсирания на колата - лампата все си светваше ... та искам в четвъртък ако ще без динамо - да стигна до сервиза, нататък ще я мисля ...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар