Здравейте, от известно време пунтото ми прави един проблем - по някой път пали на 2-3 цилиндъра и като го изфорсирам над 1300-1500 оборота се оправя ... ходил съм на диагностика - в началото ми даваше грешка "Cylinder 4 ignition coil", след това премина в "Ignition Coil 1" ... мисля, че така бяха ...Но малко по малко проблемът зачестяваше, докато днес едвам успях да запаля Отидох, смених едната бобина - не се оправи, сложих кабелите на старата ми бобина, опрях я добре на корпуса и пробвах да запаля - пак по същия начин, едвам запали, като я изфорсирах се оправи ... Вечерта запали съвсем нормално 2-3 пъти, повече не съм пробвал ... Единственото различно е, че 1 или 2 пъти от тези изчаках да спре подкачващата помпа преди да завърта ... тук да питам - задължително ли трябва да я чакам всеки път ? (не ми е проблем да чакам - не бързам за никъде, но до сега си работеше и без да я чакам) ..."Та Ви питаме..." - от какво може да е това ? Знам, че са много неща, но все пак - само при палене да работи на 2-3 цилиндъра (по принцип на 2) - после да се оправя ...Вариантите, които ми хрумват са тези:лоши свещилоша маса на компютъраокислена букса на компютъраднес ми казаха да проверя възвратния клапан за излишното гориво ????? Горивен филтър ми казаха дилърите на нови фиати, че нямам ... не съм търсил, но не съм и виждал като съм я вдигал, може да е някъде под предния капак, но не съм го търсил ... ама ако е задръстен би трябвало постоянно да не работи ?Утре не вярвам да имам време, но вдругиден ще започна 1 по 1 да проверявам тези неща ...тук възниква и другия въпрос - къде трябва да търся компютъра ? :D На други коли мога веднага да го намеря, ама моята не съм се занимавал да правя нищо по нея - като изключим свещи и въздушен филтър (консумативи все пак) - нищо друго не бях правил сам - винаги в сервиз :D Под предния капак не съм го виждал, предполагам, че ще е в краката на пътника в стената отдясно ? Или може би шофьорската ? Никаква идея ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дава грешка в бобина, а бобината работи...Какво му е тогава?
Collapse
X
-
Колко са бобините? Пробвай да смениш другата/ другите. Преди това дублирай масите на компютъра и на двигателя. КАбелчетата за ниско напрежение към бобините също прегледай. Накрая идва и най-неприятната възможност повреда в крайното стъпало на ЕКУ-то.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
-
Бобините пробвах и 2те ... работят ... в смисъл смених едната, смених другата - същата работа ...когато изчаквам подкачващата помпа да спре да работи го прави по-рядко Ще пробвам със смяна на свещи, не съм ги сменял от около 10000 км ... като се замисля и възд. филтър не съм сменял от тогава ... 1-2 дни нямам никакво време и не мога да се занимавам, очертава се и в следващите 1-2 да съм така ... ще гледам още утре обаче да се заема със свещите и по възможност ще проверя с 8 квадрата кабел (имам 1 такъв метър в колата) масите ... Буксите с управляващите кабели на бобините ги вадих, проверявах, размърдвах - няма признаци да им има нещо ... На този етап като задача остават свещи и маси - надявам се ще е последният етап ...за повредата в ЕКУ-то - бях свидетел на един такъв случай, в който даваше грешка бобини, смениха ги и не се оправи, смениха ЕКУ-то и се оправи ...
Коментар
-
kiler_4o написа:Бобините пробвах и 2те ... работят ... в смисъл смених едната, смених другата - същата работа ...когато изчаквам подкачващата помпа да спре да работи го прави по-рядко Ще пробвам със смяна на свещи, не съм ги сменял от около 10000 км ... като се замисля и възд. филтър не съм сменял от тогава ... 1-2 дни нямам никакво време и не мога да се занимавам, очертава се и в следващите 1-2 да съм така ... ще гледам още утре обаче да се заема със свещите и по възможност ще проверя с 8 квадрата кабел (имам 1 такъв метър в колата) масите ... Буксите с управляващите кабели на бобините ги вадих, проверявах, размърдвах - няма признаци да им има нещо ... На този етап като задача остават свещи и маси - надявам се ще е последният етап ...за повредата в ЕКУ-то - бях свидетел на един такъв случай, в който даваше грешка бобини, смениха ги и не се оправи, смениха ЕКУ-то и се оправи ...Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Neosi написа:kiler_4o написа:Бобините пробвах и 2те ... работят ... в смисъл смених едната, смених другата - същата работа ...когато изчаквам подкачващата помпа да спре да работи го прави по-рядко Ще пробвам със смяна на свещи, не съм ги сменял от около 10000 км ... като се замисля и възд. филтър не съм сменял от тогава ... 1-2 дни нямам никакво време и не мога да се занимавам, очертава се и в следващите 1-2 да съм така ... ще гледам още утре обаче да се заема със свещите и по възможност ще проверя с 8 квадрата кабел (имам 1 такъв метър в колата) масите ... Буксите с управляващите кабели на бобините ги вадих, проверявах, размърдвах - няма признаци да им има нещо ... На този етап като задача остават свещи и маси - надявам се ще е последният етап ...за повредата в ЕКУ-то - бях свидетел на един такъв случай, в който даваше грешка бобини, смениха ги и не се оправи, смениха ЕКУ-то и се оправи ...
Коментар
-
Оф...кво да му провериш...?В него влизат две букси с кабели...едва ли е от хлабави връзки...Дава закъснение на дюзата с милисекунди, и от там бачка на 2 цилиндъра..крива работа. В самото ECU има два основни интеграла - единия изпушва и идва проблема(при това не всеки път). Имах същия проблем като твоя - проверих всичко - кабели, свещи, бобини, и въобще квото се сетиш ...но не би...Ново ECU и Пунтото заспа...Лошото е, че ако е това проблема самото ECU не се ремонтира, щото било хибридно и незнам кво си..даже го гледаха под микроскоп във физическия факултет на СУ..(поне в тук в София опитаха но не..)Ако с нещо мога да помогна пиши! Поздрави!Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
редовно паркира пред кметството ...Ами ще проверя, защото на чинкуечентото, което преди карах му се беше окислила буксата на компютъра (2-3 крачета само) и не палеше !Точно това гледам дали е ... че не ми се ще нов комп ... ако ще се стига до там то по-добре да я забия някъде и тотална щета ;(
Коментар
-
kiler_4o написа:редовно паркира пред кметството ...Ами ще проверя, защото на чинкуечентото, което преди карах му се беше окислила буксата на компютъра (2-3 крачета само) и не палеше !Точно това гледам дали е ... че не ми се ще нов комп ... ако ще се стига до там то по-добре да я забия някъде и тотална щета ;(Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Neosi написа:kiler_4o написа:редовно паркира пред кметството ...Ами ще проверя, защото на чинкуечентото, което преди карах му се беше окислила буксата на компютъра (2-3 крачета само) и не палеше !Точно това гледам дали е ... че не ми се ще нов комп ... ако ще се стига до там то по-добре да я забия някъде и тотална щета ;(
Коментар
-
kiler_4o написа:Проблема е дали има гаранция, че е от него ... трябва да търся пунто като моето да пробвам с неговото ако не стане с буксата ... Утре или вдругиден ще проверя ...Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
-
Днес бях на елкон ... Ще спестя, че всичко, в което се съмнявах работи ... дюзите на 2 от цилиндрите по някой път не получават управляващ сигнал... имат си захранване, но нямат сигнал ... което не е много добре работата отива на компютър май ... интересното е, че си работи, само от време на време го прави проблема, напоследък по-рядко и нямам какво да направя освен да си я карам така май ...btw - ако сменяме компютри - ми ние сме с имобилайзери бе... трябва да имаш код карта, иначе не мога да я запаля посмъртно ...
Коментар
-
kiler_4o написа:Днес бях на елкон ... Ще спестя, че всичко, в което се съмнявах работи ... дюзите на 2 от цилиндрите по някой път не получават управляващ сигнал... имат си захранване, но нямат сигнал ... което не е много добре работата отива на компютър май ... интересното е, че си работи, само от време на време го прави проблема, напоследък по-рядко и нямам какво да направя освен да си я карам така май ...btw - ако сменяме компютри - ми ние сме с имобилайзери бе... трябва да имаш код карта, иначе не мога да я запаля посмъртно ...Brava 1.6 16v ELX 2001г.
Punto М2 1.2 SX 2000г.
МРАЗЯ НАП!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар