Аз имах проблем със стъпковото моторче и моята Fiat Bravo 1.6 16 v e 98 година и може да се почиства и контактора ми е от бронз.Случката беше такава че само на една две бензиностанции ми палеше сутрин колата, на други нямаше сми от 5-тия път палеше.Извадих стъпковия звяр почистих го (почиства се с потапяне в кореселин и след това се напръсква с WD40 за смазка) и се оправи но идва другия ..... проблем ден два преди тая операция свалих акомулатора и след като го сложих почна да ми губи обороти за малко на загрял двигател. тоест като е топла и я изгася и след това паля и не може да си хване оборотите.Но за щастие проблема сам си се оправи днес беше на 95 градуса и си ги задаржа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Промяна на оборотите на Bravo 1.6 16V
Collapse
X
-
FIAT BRAVA 1.6 16V 103k
Здравейте, имам Брава 96г. но и на мен като я запаля и нее загряла ми държи 2000-2100 оборота след като загрее става около 800-900 оборота, един приятел ми каза че е нормално защото така по бързо загрявала и подкачвала масло, незнам дали е така но оборотите играят и като загрее, има и друго днес ми вдигна температурата до средата между червеното и нормалните 90 градуса ей така без да я юркам, имам и проблем мисла с термометара защото стрелката ми подскача леко от време на време, взех си колата от италия казаха че е обслужена, незнам дали е така, млад шофьор съм и несъм компетентен а и несъм кой знае колко богат да обикалям сервизите, та моляви ако можете дами помогнете по тези мой въпроси ще съм ви много благодарен, също и ако ми препоръчате сервиз ще бъде супер, Предварително БЛАГОДАРЯ !!!FIAT BRAVA 1.6 16V EL
Коментар
-
Колега за температурата да кажа. Само веднъж ли ти вдигна тази температура или си я вдига винаги до там. Обърни внимание на това защото има вероятност да ти е изгоряла първата степен на вентилатора и да ти вдига температурата до там където се включва втората. Ако го е направила само веднъж това е нормално защото времето е доста топло в момента въпреки че се съмнявам защото моята повече от една чертичка над средата не вдига. Това е за друга тема обаче. На тема обороти мисля че не мога много да ти помогна. Това което мога да кажа аз като предположение от мой личен опит е да смуче въздух от някъде от където не би трябвало или да има някой кабел, който не е много читав. При мен беше от една букса на стъпковия мотор. Един кабел там се беше оголил и не правеше хубав контакт. Възможна причина може да бъде и стъпковото моторче. Колкото до сервиз до сега не съм ходил в сервиз който да е специализиран за Фиат и не мога да препоръчам. Някой колега ако има впечатления да се изкаже по тази тема.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Ми дати кажа днес го забелязах че е вдигнала повече градуси но пък беше много топло днес, но мисля че друг път несе е случвало защото, несъм я обслужил и следа датчика за температурата по принцип и защото ми играе, даже разпитах познат и ми казаха че щом играе е за доктор, незнам какво да правя. а ме е страх дане прегрее... Има едни кабели като отвора капака отпред овързани с изолирбан или нещо такова немисе сториха много читави трябва да ги поогледам, да снимам и да кача снимката да ми кажете за какво са, нищо не разбирам ! Иначе благодаря ти !FIAT BRAVA 1.6 16V EL
Коментар
-
Колега, ако си прочел темата ще знаеш, че и аз имам проблем с оборотите при студена кола - над 2000 са понякога и като загрее понякога играят. Ходих последно на диагностика при Бобо, регулира ми ТПС-а, 5 дена бяха добре нещата и сега пак така. Каза ми да сменя кабелите за свещите и темп. датчик, който е на колекторите. Кабелите смених, в събота ще сменя и тоя датчик и ако пак не се оправи... не знам вече. Остава варианта пикаеща дюза.The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.
Коментар
-
kalafara написа:Ми дати кажа днес го забелязах че е вдигнала повече градуси но пък беше много топло днес, но мисля че друг път несе е случвало защото, несъм я обслужил и следа датчика за температурата по принцип и защото ми играе, даже разпитах познат и ми казаха че щом играе е за доктор, незнам какво да правя. а ме е страх дане прегрее... Има едни кабели като отвора капака отпред овързани с изолирбан или нещо такова немисе сториха много читави трябва да ги поогледам, да снимам и да кача снимката да ми кажете за какво са, нищо не разбирам ! Иначе благодаря ти !Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Ми дати кажа онзи ден доливах вода, и днес като запраших за сервиза в обеля 2 до метрото на оникс нарочно я пришпорвах да вида дали пак ще загрее, но не загря и един приятел ми вика ае видял лиси дали има вода, аз му викам да доловах вчера и стигам в сервиза качваме я на канала паля и за щастие взе да загрява пред майстора той влезе долу и видя че кабелите за перката самата букса се е стопила и небеше хубава връзката та чак за това дето беше закачен кабела се беше леко деформирало незнам какво е и го оправи смисал смени буксата и стрелката спря да играе веднага перката започна да се включва редовно и закотви на нормалните 90 градуса, и нтересното е че трябваше пак да доливаме вода, данея изпуска незнам но ще следя дане намалее пак, и направи майстора един оглед на око пипна тук там каза, добра е колата, питах го за оборотите и каза че е напълно нормално като е студена да са по високи до 2000 но после веднага ми падат на 900 перфекните и така си работи при мен, питах го за откачването от акомулатора за час и каза че това са глупости, ае да ти кажа добро впечатление ми направи този майстор и внимание веднага ми обърна, питах го за обслужване понеже несъм я обслужил смята там с работата вика нямакде към 300лв, незнам дали е скъпо, питах и за маслото селийя, каза че нее задължително, да видим утре как ще е, дано всичко да е наред !FIAT BRAVA 1.6 16V EL
Коментар
-
Буксата на МПХ обаче това не означава че и в твоя случай ще е това причината защото моята кола е на метан и са запоявани някакви допълнителни жички на тая букса и от там беше проблема. А другото което е баща ми има Форд Ескорт и при него от време на време си променя оборотите и гасне. Държи се по същия начин както при мен се държеше колата само че му преглеждах кабелите и буксите и са перфектни. Не са пипани изобщо и са като нови. Така че при него причината е явно друга. Ако при теб кабелите на буксата не са оголени и прави хубав контакт и няма нагоряло някъде може и да е друга причината за промяната на оборотите примерно температурен датчик. Един колега ми подсказа малко по-горе в темата как да разбера дали е от МПХ проблема. "Ами направо я извади буксата и подаваи газ ръчно от стъпковия мотор.И наблюдаваи.Накараи някои да включва ,фарове,чистачки и други консуматори на ток и наблюдаваи как реагира държи стъпковия мотор.Ако се държи неравномерно сменяи го.Но за по евтино опитаи първо да си оправиш буксата."Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Колега не ти написах от къде съм я взел буксата. По магазините я няма със сигурност обиколил съм. И в София съм обиколил сума ти морги и там не можах да намеря. Онзи ден имах работа до Пазарджик и там има две много големи морги една до друга и случайно от там си намерих тази букса. Ако нямаш път натам мога да те упътя към един пич в Драгичево който има морга само с италианки даже е пуснал обява тук във форума предполагам че при него ще намериш такава букса.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
При мен проблема се задълбочи дръстично, като загрее двигателя и като я оставя да почине около 10-ина мин. и като тръгна колата не иска да върви губи "мощност", Оказа се че проблема ми е бубината за свещите, след като я смених всичко се оправи. Сега няма никакъв проблем, няма и промяна на оборотите, няма губене на мощннст, няма нищо . Много съм щастлив, че моята малка сладурана отново е на пътя . Вярно ремонта е доста скъпичък, но пък си заслужаваFiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар